Jezdimir Uskoković je Žena Glava!

petak, 04.03.2005.

Obavijest o povratu u prijašnje stanje

Seminar je završio. Sudac Vrhovnog suda, koji je imao čast zatvoriti ga svojim predavanjem, ostavio nas je s nekoliko dobronamjernih savjeta za polaganje samog ispita, među kojima se ističu ova dva (parafraziram):

Kolege i kolegice, dajte lakše malo s tim sredstvima za smirenje... znam da mislite da nećete izdržati tenzije, ali da vam kažem, jednom sam ispitivao jednu kolegicu, na kojoj se točno vidjelo da je imala zavjesu pred očima! Nije baš bilo uspješno... Potražite neki prirodni izvor reduciranja stresa, za boga miloga...
i
...također, ukoliko imate bračnog druga koji na istom roku polaže ispit, poduzmite sve što možete da ne odgovarate zajedno. Nemojte se smijati, jednom sam ispitivao bračni par, i nije baš bilo lijepo. Oni su zajedno učili čitavo vrijeme, a na ispitu, što god sam pitao nju, znala je ko iz topa, a što god sam pitao njega, on mulja li ga mulja. E sad, iz muške solidarnosti, tamo gdje je on polovično odgovorio, ja sam dovršio, nisam htio pitati nju, ali tamo gdje nije znao ni riječi, jednostavno nisam imao izbora - pitam nju, a ona trese iz rukava. I tako, ona je prošla, on je pao, bilo je nelijepo, a što je bilo doma, ne želim znati. Zato molim vas, zamolite ispitivače, recite im da je to za dobrobit vašeg braka, ali nikako, ponavljam, nikako nemojte odgovarati zajedno!
Inače, od onih koji su kroz to prošli, navodno da se, paralelno s intenziviranjem učenja, događaju određene promjene u organizmu - ljudi se udebljaju ili smršave petnaestak kila, tule, nariču i jecaju cijelo vrijeme, najozbiljnije se žele ubiti, izmasakriraju psihu ljubavnika/ice (moguće i ostanu bez istog), cirkulacija postane nepoznat proces, a danas sam čula i da jedna cura mjesec dana prije ispita uopće nije osjećala promjenu temperature - bilo joj je ravno je li -25° ili 25°!
To me podsjeća na popis koji sam svojedobno vidjela u novinama, o tome kakve sve učinke može imati trudnoća na ženino tijelo. Bilo ih je preko 30, a od kojih sam do tad bila upoznata sa sedam i pol. Bila sam apsolutno u šoku, shvativši da ta derišta, osim što te počnu nagovarati na sastavljanje oporuke kad navrše šest godina, prethodno rođenju izjedu tvoje tijelo poput armije čudovišnih pirana ili nečega protiv čega mogu samo Ljudi u crnom. Demantirajte me svi vi djecoposjednici, ali jasno da sam odmah zvala jubavnajveću i detaljno mu pročitala popis, uz napomenu da moje tijelo nije lunapark i nek se nada da će se uvjeti posvojenja poboljšati slijedećih nekoliko godina. Međutim, u svjetlu pravosudnog ispita, mislim da želim odmah poraditi na djetetu. Ako već moram metamorfozirati u križanca trudnice, klimakteruše i Kerbera, onda barem da nakon devet mjeseci iz toga izađe nešto što će imati obvezu uzdržavati me kad budem inkontinentna.
Dakle, evo me natrag. Primopredaja smisla za humor između mene i Komore zakazana je za sutra, a do tada bih htjela osobito zahvaliti Dolki kojoj sam falila, jer me još nitko nikad nije falio osim jubavnajveće. A on to ipak mora po službenoj dužnosti.

I još jedna stvar. Tek sam sad skužila da je Lucy Fair, meni apsolutni autoritet humornog pričopisanja, ostavila pozitivne komentare na nekim postovima iz doba kad ovaj blog nije bio ni na kakvim listama i kad je služio samo za zabavu jubavnajveće u bespućima rada u inozemstvu. Kako mi to dođe kao Pulitzer, skoro da sad mogu objesiti pero o klin. Ali neću.

Čitamo se.

- 18:57 - Komentari (3) - Isprintaj - #