Jezdimir Uskoković je Žena Glava!

ponedjeljak, 14.02.2005.

Dogodilo se neki dan.

Otišla sam u teretanu, a kući sam se, umjesto ugodno iscrpljena, zadovoljna, rasterećena i energizirana, vratila krajnje nedobrog raspoloženja. Što je pošlo po zlu? Nekoliko stvari.

OPĆENITO...
...dan je počeo loše. Kad mi je ujutro zazvonio alarm, najozbiljnije sam pomislila ˝mislim da ovog trena nema te stvari na ovom svijetu koju ne bih dala samo da ne moram sad na posao...˝. Skoro sam zaspala dok sam se umivala, a to i nije baš jednostavno. Umor nije ispario ni nakon kave, što znači da se zadržao kroz cijeli dan. Dakle, loše predispozicije od jutra.
VOLJA
Normalan čovjek bi taj dan propustio vježbati, ako mu je već tako loše. Međutim, taj isti čovjek ne propušta ići one dane kad mu je dobro, pa tako može čmrljiti doma kad situacija to iziskuje. Ja, s druge strane, često volim potražiti raznolike izgovore poput uraslog nokta, prekasnog ručka, Ville Marie ili dojave da Zvone Boban više neće raditi Zvoninu Tortu, pa tko hoće zadnju šnitu, neka dođe za pola sata u Boban. Praktični među vama će sad pitati zašto se uopće tjeram, ako mi se baš toliko ne da? Eh, kako ni inače ne volim stvari koje su 'dobre za mene', razvila sam naviku ucjenjivati samu sebe, tako da nešto platim unaprijed, znajući da mi Žumberčanka u meni neće dati da upropastim investiciju. Ako sam platila, idem pa makar sjekire padale.
SLUČAJ S KIKIRIKIJEM
Ok, nisam imala volje, a i bila sam umorna. Ali zašto sam, dovraga, morala jesti onaj kikiriki? Išlo je ovako - došla doma s posla, ručala oko 17.30 i to bez kruha (kao prava kozmo djevojka) i zacrtala si teretanu u 20.45. Oko 19 u dnevnu sobu dolazi čangrizava sestra studentica, otvara veliku vrećicu 'slanih praženih arašida', iskipa si krdo toga u posudicu i sjedne pred telkač.

˝Debeloguza, sve ćeš to pojesti?!˝ - upitam začuđeno.

˝Da˝ - odgovori ona, ˝imaš kaj protiv?˝

˝Nemam˝, rekoh ˝ali ne bih htjela biti tvoja koža˝.

Smatrala sam to vrlo duhovitom izjavom, pa sam ju dodatno popratila veselim smijehom, lupanjem po koljenu, gestom koja bi trebala prikazivati razvlačenje kože na njenoj guzici uslijed praženih arašida, te pojašnjenjem ˝...kužiš foru, ono, ne bih ti bila u koži, ne bih bila tvoja koža, ha, ha...˝. Otprilike petnaest minuta kasnije sam i sama prolazila pored njih, pomislivši ˝hm, pa kad ih je već ona otvorila, da čvaknem jedan...˝ To je, naravno završilo tako da sam pojela pune tri šake.

Kikiriki je inače jedna od onih namirnica kod kojih, kad počnem jesti, jednostavno više ne mogu stati, iako znam da će mi vrlo uskoro biti baš slabo.

Dakako da mi je u teretani bilo totalno škifo u želucu, i da mi se konstantno podrigivalo s okusom po praženih arašidih. Ljudi su vjerojatno mislili da imam neke super razrađene fore izvođenja trbušnjaka, napravim dva, pa zadržim u podignutom položaju, pa opet dva, pa zadržim, a ja sam se, u stvari, nakon svaka dva trbušnjaka morala pridići i podrignuti. So not kewl.
MUZIKA
Muzika je bila apsolutno očajno nepoticajna. Tko normalan u teretani pušta Noru Jones i Aliciu Keys?! Čak su i trokrilni bilderi pustili suzu na I keep on falling in and out of love with you. Što da vam pričam, ljudi su živnuli na YMCA, to govori koliko je bilo sati...
EKIPA
Kao da to sve nije dovoljno, kosa mi je skočila u stav Mirno! kad sam već s vrata skužila da je teretana krcata. Krcatost sama po sebi i nije tragična, ako se radi o kulturnim ljudima koji cirkuliraju po spravama bez puno filozofije i suvišnih pokreta ili riječi. Jučer to nije bio slučaj, jer je većina vježbača spadala u skupinu običnog domaćeg muškog tinejdžera, konkretnije, muškarca u dobi od 15 do 18, a koji se odlikuje slijedećim karakteristikama:
- građen je kao Eric Forman iz ludih sedamdesetih, blago pogrbljen, tanašnih nožica, ruku nalik na brezine grane, vidljivih rebara i tupasto-nedužne face;

- često je obučen u one plave sportske hlačice kakve su se nosile u doba Titove štafete i Pekabelinog Rumenka, a čija je osnovna mana što, pri bilo kakvom sportu, slučajni i namjerni promatrači imaju priliku zapaziti njegove obiteljske dragulje kako napinju finu bijelu pamučnu podstavu; ako i nema te hlačice, ono što ima svakako je navučeno do pazuha;

- vođen je silnom željom da bude jak i nabildan, jer je upravo otkrio veliku životnu istinu - cure padaju na intelektualce i osjećajne samo ako su isti ujedno i nabildani;

- uplašen je realističnošću slike u ogledalu, prestrašen da nikad neće moći napumpati tu svoju ispuhanu žgoljastu figuru i apsolutno prestravljan činjenicom da će možda ostati neželjeni smušenjak čak i ako projekt 'Rast i razvoj' uspije;

- diže težine prikladne za krhke djevojke, ili pak puno više nego što bi smio, s tim da, u drugom slučaju, kasnije u svlačionici ne može obući hlače jer nema nikakvu komandu nad vlastitim rukama;

- i, što je najgore, puno i glasno priča o tome kako je jučer išao van u crvenoj stopedesetkonjskoj furiji od makine, popio ni manje ni više nego litru Finlandije (one s 96% alkohola), nakon izlaska ševio dvaput, a u međuvremenu zašorao nekog kretena koji mu je nekaj tam srao. I njegovu ekipu. Njih deset.
DAKLE...

...sumasumarum, samo luđak bi očekivao energizaciju od vježbanja uz ljubavne naricaljke, probavne smetnje i gomile graktavih balavaca koji ti mogu svaki čas stati na glavu dok si na podu, ili te nokautirati utegom nesigurno pozicioniranim u drhtavoj ručici. Došavši rekapitulacijom do srži problema lošeg raspoloženja, mogu se u miru razveseliti kikirikijem.

- 11:59 - Komentari (2) - Isprintaj - #