....Fuck you!...

srijeda, 18.01.2006.

TABULA RAZA......

alo? ja sam u drugoj državi pa prevše para trošš.....u jebem ti ša si jela.......kako sam glupa....i ful sam se pokvarila......ma to je zbog M.....(sorry....al istina je.....) ;)))))))hahahha..............VUGLJI, VUGLJI.... ma da????kužiš i ja mislim da je ful glupa.....ma kužim te....ma ona je đubrava.....ma kužim te....i ja se tako nekad osjećam.....e imam frendicu.....koja je iz komercijale prije TAČNO 17 minuta prešla na neke.....kako to rećććććććć....?????mmmmmm....DARKERE....u jebote....ma znam....ful me napizdi tak neš.....i si jela sjemenke danas????? ma da BUNDEVU sam otvorila......samo su bile pokvarene....ma zgadila mi se hrana......ma fuj....jelda'???? nebi ja to jela.....!!!!!ma ona mi je ful gadna.....ma daj meni je ful glupa......va beeeeennneeee!!!!!!! ;))) KACAVIDA!!!!!!!!!!!!!!

by:T-shirt&Pashteta............in Bass.....in front of Cabahia......whatever....on the road again.....
..........I'm so sad cause I'm on the road again.....fuck whaT i SAID.....

............Ja&my T-shit.....were talkin'....and I can't just describe it like the dialogue up there....I have to admit....it was fun....relaxing.....better than meditatin'.....from time to time.....i feel.....like that fuckin' T-shirt is the only thing on this world...that I can really respect....an' have trust in.... if you know what I mean....

well I hope that you understand, my opinion about people...in general im mean...of course.....!



PASHTETA hand made.....don't play shit with this cause i'll have it copyrighted.....Fuck y'alll.....
bye....bye......


- 21:23 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA?!