....Fuck you!...

četvrtak, 22.12.2005.

ALOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!! BRIŠITE POSTOVE, NASTAVNICI NAPADAJU I TO AGRESIVNO....

DOŠLA SAM DO GLASINA DA NASTAVNICE DOLAZE NA NAŠE FUCKIN' BLOGOVE.... A UOSTALOM NE KUŽIM KAKO JE ONAJ BEPO IZ RIJEKE MOGO DOBIT UKOR.... SVI JAKO DOBRO ZNAJU DA JE BLOG DNEVNIK NA INTERNETU!!!!! ISTO KO DA TI PROVALE U DNEVNIK I DA ČITAJU...OVO JE DEMOKRATSKA DRŽAVA LJUDI I MI KAO RAVNOPRAVNI GRAĐANI IMAMO PRAVO JAVNO IZRAZITI SVOJE PA I NAJOPŠTIJE MIŠLENJE!!!!!!! PA NADAM SE DA ĆE NEKI OD NJIH OVO I PROČITAT... I DA ĆE NAUČIT SVOJE IZ OVOG MALOG POSTIĆA JER AKO TO RADE A ZNAM DA DA JER JA UVIJEK ZNAM SVE, TO STVARNO NIJE U REDU!!!!!!! PREMA TOME SUSJEDA BRIŠI POSTOVE, JUST ISTO POD HITNO I NADAM SE DA ĆETE USPIJET OVO NA VRIJEME PROČITAT!!!!!!

PS:OVO ŠTA RADITE JE KRŠENJE GRAĐANSKIH PRAVA TE, PRIVATNOSTI!!!!!!!!!

HVALA I POZDRAV!!!

KALASH...

- 14:41 - Komentari (9) - Isprintaj - #

petak, 16.12.2005.

porco točo...fundači šul la turska caffa.... ma čo!

MMMMMMM dolazim ti slijedeći vikend ako mi daš???!!! petak/subota?!


I DA SUPER SAM SE PROVELA U BEČU HVALA ŠTO STE ME PITALI!!!!!!!
;););););););););)

- 20:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 12.12.2005.

oho... pa vi me volite

e... bom....ba...

ma ne.....ma meni je dosadno!
e i idem u Zg, za praznike, pa ću ić sa sestrom u Graz u shopping, tu neko može ić samnom bez beda... pa molim prijave... slobodno dođite vas tri znate na koje mislim...na tjedan dana... kod mene doma zajebancija...al ja ne plaćam put...

povratna za zg je oko 200, za Graz 80, pa ako sve to lijepo zbrojimo dolazimo do zaključka da je to 280
kn...e i imam bon za bespl. pizzu u pizzeriji Lungo mare ako se nekom da ić sutra poslije 5-og sata...? javite se!

Lizz'y'all-

- 19:42 - Komentari (9) - Isprintaj - #

nedjelja, 11.12.2005.

no comment

evo mene cimeri... bila sam u Beču, zajebavali smo se ko budale, ma sve u svemu super savršeno, al ima jedan bed... TRGOVINE SU SE ZATVORILE U 6!!!!!!!!!!!!!!!!! a mi došli u petak u 5 i po pa dok se snađeš , spraviš neš korisno... ma onak lagano ti prođe dan, aj... imaju neki kafić LAVAZZA(talijanski) koja je tamo kava bila!!! onako kremasta... da poližeš prste....na nogama... ma ne zezam se, ful je bila odlična al je toliko i koštala-3.90 eura=PA DA zaokrućimo na 4 puta 7= 28 kuna!!!!! al ne žalim... a i bio je neki dobar frajer iz zg-a... ajlala....
u biti... ja sad idem spavat jer me boli glava i umorna sam, nisam spavala, aj se čitamo...

ps:čula sam da HIM svira U 4. MJ. U bEČU BI IŠO NEKO???

POZDRAV, MA SVIMA KOJI SU JUČER DOBILI MSG. OD MENE...

- 00:01 - Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 08.12.2005.

ma kratka obavijest...

ma ja sam u Zg u... sutra oko 7 ujutro idem za Beč, u šoping... ma sjetit ću vas se...:)

- 22:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 06.12.2005.

joj ma sad stalno visim tu...


Image Hosted by ImageShack.us

da bit ću tu po cijele dane sve dok mi ne dosadi, sad mislim i sliku sa mojom obrvom objesit tu!!!
:-)

- 16:02 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 05.12.2005.

E ma mogla bi i neš o sebi napisat


Zovem se kako su me mama i tata nazvali...U horoskopu sam djevica...
Poprilično sam drska i buntovna... to je onaj dio što ljudi pamte....a ostatak, evo:
rođena sam 05.09. u Pulskom rodilištu oko 6 popodne, imam problema ko i svako drugi...
obitelj ok, volim životinje, imam ih pun klinac...Najfrendica mi ide 4 srednje, baka joj je Vesna Girardi Jurkić, ful smo si ok i stvarno ne znam šta bi bez nje, kao i bez ostatka frendova!
Po zanimanju sam Komunjara :-)...slušam stari rock i metal, umjetna bionda...
Ne podnosim nikakve vrste rasizma ni nacionalizma...ma dovoljno o mojim političkim položajima...
Što se zdravlja tiče....PIJEM, PUŠIM, DROGIRAM SE...ČINI MI SE POPRAVLJAM SE!!!!!!!!!!! :-)))

PS:ma prije sat vremena mi je nešto lupilo u glavu, pa sam uzela zihericu i išla bušit obrvu...
Kakvo sad mišljenje imate o meni? A? AHA?
Što je najgore od svega uspjela sam...;-)

Pozdrav za: JUST i NM

- 21:07 - Komentari (6) - Isprintaj - #

dajte priloge!

CIO MOJ!!!!!!!!!!!!!


...tu tapjarim već sat vremena i pokušavam shvatit oko čega se sve ovo vrti al meni to nikako ne ide...
mislim da je pravo vrijeme da se nađem sa nm, i natjeram ih da mi helpaju...pa za to frendovi i služe...
Ma jok, ovo ne liči na niš, zapravo....LIČI.... NA SMEĆE!!!!!!!!!!!

- 20:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA?!