....Fuck you!...

nedjelja, 15.01.2006.

PRIMORAC NE VALJA:) KENJALO....FALA BOGU DA MI NIJE STARI.....


.....MINISTRE PROSVJETE.....OČU ŠTRAJK....NECU U ŠKOLU.... BAR NE SUTRA!!!!!!!!!!!!!

.....ma da da to je ona majica s kojom pričam kad mi je dosadno....i bila sam u Zg-u.....baš sam se lepo zabavila.....Svaku noć onak van do izneđu 1i pol i 4 i pol....
Sa N se nisam čula ne odgovara mi na poruke đubrre jedno....Slovensko.....jav se.....NNNNNNN!!!!!!!!!!
DI SI TI?! JUST.........ma no comment.....ona je bar bila dobra za praznike....išla van sa mnom....branila me u Saboru(na tribinama)....ma mogla sam se i sama izvuč....a uostalom....boli me K___C....?

danas sam lagano happy....al lagano.... došla mi je frendica iz U_A_-a....pa mi danas i nije bilo tako tapija...al sutra počinje škola......
eto..........moram se spremit sutra je pak'o u školi....ja bi raciju....ma i izlijev plina u školi....pa još da imam šibicu...il još bolje zippo....al niš od toga ko' ni od ostatka mojih snova..........

- 22:04 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA?!