Nedelja i merenje

25.05.2014.

Eto znao sam zašto mi se nije ustajalo jutros. Moj najveći neprijatelj vaga mi danas baš nije naklonjena. Jutros je pokazala 123,70 kg, što je u odnosu na prošlu nedelju +0,40kg a u odnosu na početak brojanja kalorija - 1,10kg Neću tražiti opravdanja i razloge zašto je to tako, nego naravno nastaviti sa ovim načinom ishrane. Nedelja je uvek najteži dan, ima kolača :) ali jakom voljom uspevam da se zadržim na jednom parčetu, što baš i nije tako lako moram priznati. Ali shvatio sam da je lakše ako ničega za jelo nema na vidiku, onda se ni ne setim šta sve ima u Muzeju (frižideru).
Odo ja u šetnju ..... do Muzeja :) a poslepodne u onu dužu, i da danas je dan kao stvoren za šetnju ne rade prodavnice, a pekare i poslastičarnice ću već nekako zaobići.

Oznake: dijeta, jelo, jesti, mršaviti, kalorije, brojanje kalorija

<< Arhiva >>