male misli s ove i s one strane

petak, 09.09.2005.

Blue kao plavo,kao more,kao...ja

Dragi moji, kao što vidite imam novi look :) (Color, zbilja si zakon!); sve što ova slika predstavlja može se odnositi i na mene. T ežak neki dan danas, hvala Bogu da je petak. Nad Zagrebom visi nebo i očajno je nsparno (svi vi koji imate alergiju, nazdravlje, jer znam da su napadaji kihanja pred kišu nesnosni).
U živajte u vikendu, ja za sutra u planu imam veliko spremanje a u nedjelju odlazak iz grada, no to se nikad ne zna gdje Medo i ja možemo završiti :).

I evo, Cureovci mi trešte iz zvučnika dok ja zapisujem jednu svoju staru pjesmicu koja mi se čini prigodnom za ovaj trenutak

Pusa ljudi i ugodan vam vikend bio :)))))



ZAUVIJEK


Spavam na nebu
Uvlačim zvijezde u sebe
I puštam da me vode bilo kuda
Svijet je premalen zbog svojih misli
Moje lete posvuda, bez kraja
Mirisna čistoća i sloboda
Osjećaji koji me prevladaju
U mom nebu
Opet ću noćas usnuti
U postelji plavih boja
Ostaviti stvarnost iza sebe
Jednom ću tako otploviti zauvijek
U mome nebu
Krevetu spokoja

09.09.2005. u 16:16 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

gledam, osluškujem, mirišem...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Možete mi pisati na:

jelek8@net.hr