Capt. Jednostavna

13.02.2008., srijeda

Ti i ja



Vau ljudi kako nas bombardiraju s reklama oko Valentinova. Ludnica teška.
Izgleda da mi je ovo prvo Valentinovo, a da ne patim za ičim ikim niti mi išta nedostaje.
Ok ajde, narastao mi nos, nedostaje mi naravno moj muuuuuuuuuuuuuuž kojeg neeeeeemaaaaaaa jer se mom Kupidu ne dela, čovjek se očito propio negdje. I tko zna zašto.
No u svakom slučaju, s jedne strane te reklame upitne kvalitete i nametanje nečeg, s druge strane malo se zamisliš zašto si sam.
Dobro na temelju mojih dosadašnjih case study ja si ni ne razmišljam zašto sam solo jer nemam tu šta razmišljat.
Da imam dečka ili muža sigurno bih slavila Valentinovo. Jer bi mi to bila još jedna prigoda kad je nekakvo ozračje u zraku da svojoj srodnoj duši poklonim nešto što si on želi, a inače nema prilike to imati, možda bih po malo štedila tokom godine da mu mogu kupiti nešto skuplje i kvalitetnije, ili mu ispunila neku nematerijalnu želju koje dečki znaju imati kad počnu razmišljati.
Opet i ovako ga slavim. Šteta što sam sutra cijeli dan po radnim sastancima. Bila bih pozvala moje zlatne kokoši da se nacugamo kod mene i nemilice tračamo muške, osobito moje case studye i poklanjamo si bombonijere u obliku srca. Umjesto toga vjerojatno ću si kao gđica na slici obuči moje nove mrežaste čarape i štikle, popiti si nešto fino, gledati MTV, već danas puštaju ljubavne pjesme :), ili si nafrljiti nešto što volim na DVD i odmarat sa katalozima kozmetike i donjeg rublja. I maštat o dečkima iz Black Hawk Downa. Nekad život zna biti jako fin.
Možda si sutra kupim i one žvakaće sa tetovažama pa po sebi polijepim sve one likove iz crtića. A onda drugi dan na sastanku na jednoj ruci Miki Maus, a na drugoj Šiljo, hehe kako bi me gledali.
A nekako mi je i žao što će sutra dosta ljudi biti nekako pritajeno nesretno. Oni koji nisu još našli svoju srodnu dušu i osjećaju se prazno i lutaju. I oni drugi okovani vezama bez smisla gdje moraju glumiti i gdje su nesretniji nego da su ostali sami sa sobom.
Ispada da bilo kako okreneš nije dobro.
Ali opet i opet.
U ovom svijetu zla slavimo sutrašnji dan. Ipak se njime promovira ljubav. Gledajte krajnji cilj. Svaki lijepo proživljeni trenutak zlata je vrijedan. Zanemarite pohlepne trgovce i glupe novinare. Izvucite sjećanja na prošlost i zašto ste baš s tim nekim s kojim jeste.
Mojim mrežastim čarapama i štiklama sutra će isto biti ok.
Biti ćemo same i zadovoljne. Jer smo same, ali nismo slabe.
I to je nešto zar ne :)

Ajde divljaci moji sretan sutrašnji dan i nemojte biti u depresiji :)
- 21:42 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2009 (1)
Travanj 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (1)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

J-SCAN

LINKS

E-MAIL

eXTReMe Tracker