< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Gluposti...

O MENI:
-Zovem se Petra...
-Imam 13 godina...
-Po horoskopu sam strijelac...
-Volim: obitelj, prijatelje, životinje, spavanje, gledanje televizije, slušanje muzike, čitanje zanimljivih knjiga, surfanje netom, špinat, ice-tea, uređivanje bloga, viceve i sve ostale gluposti koje volim ;-P
-Ne volim: dvolične ljude bez svoje osobnosti, neurednu sobu, šušenje kose, kiseli kupus, čitanje lektire, narodnjake, kukce, pijetlove, pokretne stepenice...
-Slušam: strano, obavezno; Red Hot Chili Peppers, onak, rock, kak bi rekla, i pop...
-Hobiji: Spavanje... Rolanje, šetanje...
-Frendovi/ice: Marija, Martina Š., Barbara Č., Cella, Kika, a dobri su mi i Helena, Nina, Ančy... Mateo, Josip Č., Jurica, a dobri su mi i Nikola, Josip C. (tak-tak) i Tomislav...
ali i Gaby, Veki, Maja, Claudija, Dora, Marija, Paulina i još puno puno puno njih.....



HOW MUCH WATCH??? (lol)

Created by Crazyprofile.com


SLOBODNO SE DOPISUJTE, AKO VAM SE DA...






Linkovi...

Marcela
Mateo
Katarina
Valentina i Nikolina
MOJ BLOG S VICEVIMA

Mirta
Smotanka

7d
7c

Net.hr
You tube
Stardoll
Zakon braće
Google

Peace design
Sir dizajn
Gadura

SLIKE....

maštajte o njima

subota, 17.03.2007.

Novi postićććććć!!!! Uiiiiiiiii

Znam da je bilo najavljeno da me neće biti 2 tjedna, ali sam se ipak domogla kompa, pa… Hvala na komentarima, Martini, Matiji, Mirti i Matku (svi su na M) hehe. Super! Ostavljala sam komentare, a kad sam probala napisati novi post 1. put mi se sve izgasilo, a drugi put nije objavilo. Sad ovo lijepo pišem u Wordu, pa sad sigurna. Trebala sad dobiti nove starke ali nisam. Imam neke starije od Shoe be do, ali kad sam išla u njihov dućan, uopće ih nije ni bilo. Nema veze, već ću naći nešto.
Na školskom igralištu su postavili koševe, pa sad stalno tam visimo i igramo košarku. Ok je, ali zadnja dva dana nisam išla. Poslije se šećemo, u dućan, doma… A baš je bilo lijepo vrijeme ovaj tjedan, uopće nisam mogla pisati zadaću. A bilo je je… Uf! E, tak je meni. I sad se ne mogu sjetiti nikakve teme o čemu bi pisala, a preko tjedna nisam znala kam bi s idejama.
Nalakirala sam si nokte, ali samo lijeve ruke onak na palac znam od rhcp, a na ostale nokte po jedno slovo r, h, c, p! Kužite????

MATKO!!!! U KOMENTARIMA SI MI OSTAVIO LINK SVOG BLOGA, ALI GA NE MOGU NAĆI! DAJ SE OPET JAVI, ALI S LINKOM SADAŠNJEG BLOGA! TNX!

Jeste bili na onoj stranici-oblačenje poznatih??? Ako jeste-jel tak da je super, a ako niste, kaj čekate??? Ima fora robe. Avril, recimo, ima super garderobu. To bi se Veroniki sviđalo!
Bila sam danas kod Helene. Bilo je ok. Pričale smo o glupostima, neke knjige tražile i razgledavale… I još jedna molba:

NA KOJOJ STRENICI NALAZITE SVE ONE SLIKE KOJE STAVLJATE U POSTOVE. JEL MOŽE LINK???

Eto… Idem još nešto popraviti blog 6d. Nitko neće promijeniti dizajn, a svi kukaju da je sadašnji glupi! E, pa sad ću ja staviti onaj koji se meni sviđa, a ako vam ne paše, promijenite ga, a nemojte kukati.


Sad ću staviti NEKE od naj pjesama. Pa poslušajte koju, super su. Nake pjesme imaju i drugi na svojim blogovima, ne želim da ispadne da kopiram, ali meni su super, pa ih evo:



(pjesme su obrisane jer su usporavale blog)



| Komentari (84) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.