mladakucanica

novac

novac je ono sto me razlikuje od svih mojih godisnjaka. posljednjih 5 godina, sav novac koji mi je prolazio kroz ruke, bio je zaradjen od tih istih ruku. zbog toga sam vrlo savjesna u njegovom trosenju. mogla bih zapravo jednostavnije reci da sam skrta. svaku kunu dva puta okrenem. to je upravo zato jer sam se sama oznojila da ju zaradim. nikada nisam imala toliko da bi moja garderoba izgledala savrseno, na odjecu sam trosila minimalno. odjeca je, dakako, uza sve druge vazne, zivotne troskove, bila gotovo posljednja na redu. vec mi je postala navika razmisljati kako novac rasporediti, od placanja stana, rezija i hrane, do pogleda kako gotovo nista vise nije ostalo. i to ti je zivot. radis, mucis se i znojis, fakultetski si obrazovan, imas trajno zaposlenje, a opet hodas u odjeci koju si kupio na drugoj godini faksa (i ranije). sve mi se vise cini da se manje treba diviti madjionicarskim trikovima Davida Coperfilda a vise ljudima koji uspiju danas skrpati kraj s krajem...thumbup

09.08.2006. u 19:50 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

-poslovi
-ljubavni odnosi
-surova zivotna stvarnost
-zivotne strasti
-borbe

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr