srijeda, 19.04.2006.

ja to ne kužim

pozvala me prijateljica danas na kavu apo glasu sam primjetila da je tužna.
ma znam i šta je muči , moram joj biti neka podrška ali nemogu joj biti od neke pomoći.
našle smo se vani jer smo jedino tako same.
JADNA,pogled tužan i nikad osmijeh na njenom licu.
Neznam kako uopće ona izdrži sve ali je i ne kužim skroz.Ima muža koji samo spava doma,dođe kasno ode rano,ima čovjek drugu koju jako voli i ne taji vezu..ne zanimaju ga djeca,a imaju ih više ali šta kad je on volio djecu ,agdje je sad ta ljubav.
TEŠKO JE SAD BITI PAMETAN,osuditi njega neću jer tko sam ja da nekog osuđujem ali imam svoje mišljenje o takvima.ok brak je propao ali rastavite se i svako na svoju stranu.
Ma kako ona pati,ne nevoli ga više,gadi joj se ali još ga sluša kako hrče,pijan ali zaljubljen.
,,ženo rastavi se"
nema love za rastavu,nema love ni za živjeti ali ima dobar posao šta kad ih je uvalio u dugove..jebeš budalu,ona sve plaća...ona samo govori ma vratiće se to njemu sve,ma šta će mu se vratiti kad te izludi.
ma ovo što sad pišem nije njena tajna a najmanje njegova jer on uživa vani s drugom i ponaša se kao dečko od 20 god,lud i zaljubljen.pa zar je to normalno???
tko je tu lud???
lako je meni sad pričati ja bi ovo ja bi ono ali stvarno žena je super,možda želi spasiti brak zbog djece ali kao da djeca ne vide sve,nisu baš jako mali.
eto kako neznamo šta nam život nosi,uvijek su željeli puno djece i veliku kuću,a sad je zaboravio da ima djecu,zaboravio je da idu u školu,.zaboravio je kad imaju rođendan i zaboravio je da je i tata
ne ja to ne kužim iako sam to osjetila ali ja sam bila dijete u takvoj obitelji koja je bila osuđena na propast,ali sad sam sretna jer imam svoju obitelj koja me voli i ja volim njih,
ali kažu da treba reći,,nikad ne reci nikad"
žao mi je te prijateljice ali stvarno to mora riješiti sama.
uh koja je to zamršena situacija
ispričale smo se danas
otišla je tužnog pogleda
i pognute glave.


- 20:36 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovdje se opušta jednaa

ovdje želim ja uživati

ako me netko čita super
ako netko uživa dok me čita super
ali ja nisam tu da nekog zadivim ja sam tu samo zbog sebe
ali volim se družiti i biće mi drago ako netko dođe
dobro došli!!!!!!!!!!!!!!

rado čitam,ima ih puno ali ove redovito

sexi žena
razvod braka
trill
hoću razvod
mama44
ponovno-rođena
wanda
rudarka
mama2