< rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2008 (3)
Lipanj 2008 (5)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: x

slike: x

subota, 27.09.2008.

THE END!

Evo odlučila sam zatvoriti blog.
Jednostavno sad nemam vremena, a i moja ljubav prema nogometu više nije onako jaka...
Tako da mogu samo reći zbogom, nisam vam vratila komentare (zloćesta ja :D), al mogu samo reći da sam svaki blog pogledala i svi mi se stavrno sviđaju.
Uživajte dalje u svijetu blogera, i nedajte se tako lako ko ja :D!
Blog sam odlučila ostavit da živi, za uspomenu, možda jednom napišem post....možda, jednog dana.
Dobro, sad idem!

Uživajte i budite sretni i pametni - ISKORISTITE ŽIVOT DOK STE JOŠ MLADI

Velika pusa svima!!!!


DOVIĐENJA wink wavemahwavemah



komentiraj (3) • printaj#

nedjelja, 07.09.2008.

Dobar vam dan (noć) dragi blogeri

partyEvo napokon i meneparty
E da sjetila se ja javit se
Rekla sam da ću vam pisat kad završi škola al zaboravila ja da tamo gdje ja ljetujem nema nikakve internetske vezebang, tak da...
Nego pobijedila Španjolsak Njemce u finalu Euraparty
Počele su kvalifikacije za SP dvije i neke. Mi smo u prvoj tekmi pobijedili Borate 3-0 thumbuppartysmokin
Sljedeći na redu su Englezi (opet)
Hvala vam na svim komentarima koje ste mi ostavili (meni je to puno smijeh), u sljedećih nekoliko dana budem vam ih ja vratila
Sad moram malo popravit boxove i tak...
Počela je i škola, imam jaaako naporan raspored tak da ne očekujte redovite postove, vjerojatno ni niste, al...
I kaj sad....
Joj da!!!!
OLIMPIJSKE IGRE!!!!
Jako sam sretna što su se pokazali naši predstavnici u "malim" sportovima, al su zato "zakazali" oni u "velikim" sportovima.
Pritom mislim na rukometaše i vaterpoliste, a i od Blanke se očekivala zlatna medalja.
Al nema veze.
Blanka je bila pod velikim pritiskom, a ona Belgijka je imala samo dobar dan, naravno, svi znamo da je Blanka najbolja skakačica u vis današnjice.
A rukometaši i vaterpolisti....... a kaj se može
Jedino mi je bed što nije niti jednom svirala naša lijepa himna nononobang

Bilo je u nogometu nekoliko transfera (ma šta nekoliko, puuuuno), al neda mi se o tome smijeh

I malo po puno došla ja do kraja i pozdravljam se od vas......

....... do ne/ikadsmijehlaze

Pozdrav svima i nemojte da vas škola oneraspoloži (i ako je to gotovo nemoguće belj)

mahwavemahwave



komentiraj (0) • printaj#

Ante Cash - Nema Cijene - ANTE CASH



komentiraj (1) • printaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.