< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2008 (3)
Lipanj 2008 (5)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: x

slike: x

četvrtak, 20.03.2008.

Opte ja po starom.....nono.....namcor

Eh, sram me bilo, opet ja "štrajkam" s pisanjemnonono. Ni ne vraćam komentara ni nikaj, baš sam....lud. No dobro, evo napokon je završila školapartyparty!!!!!! Fala Bogu misla sam da ću crknut tamoheadbangheadbang. Sad ću MOŽDA malo češće pisat jer imam vremenathumbup
Da, pa ajmo sad o nogometu, o kojem ovaj blog i jesmijeh.
Evo čitam na Indexu da se Rakitić ozljedioeekbang. Njemačke novine Bild su napisale da je upitan nastup na Euru!!!crynobangnonotuzan. I ja se sva ražalostila i poislila ma koji mi peh imamo, ka dono: Rakitić sve demantirao i očekuje povratak nakon 3 tjedna!!!thumbupthumbupthumbupyesyesyes Evo kaj se fakat dogodilo:
Bild je na svojim internetskim stranicama objavio priču da je Ivan na jutarnjem treningu Schalkea zadobio ozljedu zbog kojih bi mogao biti izvan terena do kraja sezone. Ivan je iznanada pao na tlo držeći se za zglob i s bolnom grimasom na licu. Ležao je na travi i digao se tek uz pomoć suigrača koji su mu pomogli da šepajuči izače sa terena. Prema prvoj dijagnozi klupskih liječnika, vanjski ligamenti u zglobu Ivanove lijeve noge su potrgani, tvrdi Bild. Hrvatski je veznjak hitno otpremljen u kliniku u Duisburgu gdje će ga pregledati specijalist. Ukoliko se prva dijagnoza potvrdi, Rakitić će morati pauzirati četiri do šest tjedana, a sezona bi za njega u tom slučaju, piše Bild, vjerojatno bila završena.

Za službenu klupsku stranicu trener Schalkea je potvrdio ozljedu i dodao kako će Rakitićev oporavak trajati najmanje četiri tjedna. Schalkeov trener ne dijeli pesimizam njemačkog tabloida, te se nada kako bi se Rakitić mogao naći na terenu već prije kraja sezone.

Ivan je priče o kraju karijer demantirao i rekao ovo:
"Ozljeda se dogodila na jutrošnjem treningu. Malo smo se dodavali, a u jednom trenutku kada sam dobio loptu, krenuo sam s njom naprijed i čim sam stao, osjetio sam jaku bol. Trening nisam mogao nastaviti, a igrači su mi pomogli da odšepam s terena. Na pregledu je ustanovljeno kako su pukla dva ligamenta u gležnju lijeve noge. Ma kakvi upitan za Euro. Tko je to napisao. Po mojoj procjeni ja sam najkasnije za dvadesetak dana opet na travnjaku. Bit ću spreman do uzvratne utakmice Lige prvaka s Barcelonom nadam se."

Ivan je za kraj istaknuo kako mu je ovo prve ozljeda u karijeri.

"Gledajte, sigurno da mi je žao, nikome nije drago kada se povrijedi, ali kako mi je ovo prva ozljeda u karijeri ne mogu biti nezahvalan. Tako je Bog htio, a ja ću sada dati sve od sebe da se što prije vratim na teren" - poručio je Ivankiss.





Predstavljen je novi domaći hrvatski dres. Baš je ovoga.......novirofl, ma zapravo mi se ne sviđaburninmad. Vratite stari!!!!!!!! Dres su predstavili Dinamovci Tadić, Modrić i Mandžukić. Evo slike tog dresa, pa procijenite:







Evo Budanu u Parmi ide jako dobro: zabio je 2 golathumbup, a Šimunić je među top 10 najomraženijih igrača u Bundesliginono, evo popisa:
Najomraženiji bundesligaški igrači po Bildovu sudu:
1.Maik Franz (Karlsruhe)
2.Mark van Bommel (Bayern)
3.Vragel da Silva (Energie)
4.David Jarolim (HSV)
5.Altin Lala (Hannover)
6.Victor Agali (Hansa)
7.Joe Šimunić (Hertha)
8.Thomas Zdebel (Bochum)
9.Oliver Kahn (Bayern)
10.Diego (Werder)

Samo zašto Diegoeek???
No dobro, sad malo o transferima: opet ću spomenut Ivana, njega naime želi i Arsenalthumbup, baš mi je dragothumbup. Izgleda da bi nakon Prše i Ivan Klasnić mogao zaigrati u Škotskoj, u Glasgowu. Ivan (Klasnić) prije nekoliko dana bio je na pregovorima u Škotskoj, u Glasgowu, ali se još nezna da li se radi o Rangersu ili o Celticu.
Iako je Arsenal prošao Milan i plasirao se u četvrtfinale Lige prvaka, noć prije utakmice bila je itekako burna za bjeloruskog veznjaka Alexandera Hleba. Igrač Arsenala noć prije ključne utakmice s Milanom nije proveo u hotelu, nego u tajnim pregovorima s najvećim rivalom Milana, Interom. Sram ga bilonononono. U igri je izgleda i Barca. Wenger je jaaaako bijesan, zato se čuvaj Hlebsmijehsmijeh.

No dobro ne znam više kaj da pišembelj, pa vas pozdravljam
mahwavemahwavemahwavemahwave

EDIT:
Zaboravih:
Izvučeni su parovi četvrtfinala Lige Prvaka, to su:
Liverpoolthumbup - Arsenalthumbup
Chelseaburninmad - Fenerbahčerolleyes
Manchester Unitedthumbup - Roma
Schalkethumbup - Barcelonathumbup
Ali, pojavila se priča da je ždrijeb namješteneekeek. Naime, neki su na engleskim forumima 2 i pol sata prije ždrijeba predvidjeli koji će biti parovi. Vjerojatnost da netko pogodi parove su iznose manje od 0.04, tako da čisto sumnjam da je netko tek tako pogodio, i to je onda potvrdilo stotine ljudieek. Naravno UEFA je sve demantirala i rekla da netko može pogoditi parove samo ako je vidovitlazelud. Kako seru........zujolazelud

No dobro, ne znam da li će se ždrijeb ponovit (čisto sumnjam)...

Ajd, sada pozzzzzzzmahwavesmijehmahwavesmijehmahwavesmijeh



komentiraj (22) • printaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.