11:11

subota, 16.02.2019.

2016.

10.02.2019. (kolovoz)

Dragi moj(i) V
Toliko dugo već nisam ništa napisala
Da bih ti/vam
Valjda
Trebala zahvaliti.
----------------------------------------------------------
Idemo ispočetka.
(Sve, samo ne to.)

Vrijeme radnje: prije potopa. Ja – još uvijek bez diplome. Ti – odavno oduzet i izliječen.
Mjesto radnje: otvoreno more. Zvijezde se razmnožile po tamnom nebu. Par sati prije, bila sam u bazenu, ti u avionu. Blaženo neznanje.

Izlaziš iz stražnje sobe, ponosan, visok, držanje kao u generala. Ja izgubljena u svojim mislima, u potpuno – kako ću kasnije saznati – nebitnim, prolaznim propalim vezama i lošim odlukama.
Gospođice, što želite, pitaš me, alkohol! Odgovaram, alkohol mi daj!
Žuto. Donosiš mi žuto. Kažeš,

odlučio sam (kakva ironija).
Odlučio sam eksperimentirati.
Odlučio sam eksperimentirati s.
Odlučio sam eksperimentirati s tobom.

Spremna sam, uzvraćam kroz smijeh.

E pa...
Zajebala.
Zajebala sam.
Zajebala sam se.

Nikada nisam bila uistinu spremna

- 21:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>