by: gadura

HTML i CSS tutoriali

=)



Free Myspace Clocks at WishAFriend.com


users online




Molim vas, pomozite Zeki!!!
(__/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado Mazo - Zeko.
Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na
njegovom putu do
World Domination!!!


IVANA
IInfluential
VVigorous
AAdventurous
NNaughty
AAmazing
Get Your Own Name Acronym



Neke slike

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen :)

Opis bloga

sve o mom dosadnom životu

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Kontakt:

Mail: pinkica16@net.hr
MSN:ivana.166@hotmail.com

Blogovi


thumbupAbby & Alfa
thumbupRuskaja
thumbupIvan
thumbuphawkeye1306
thumbupPrinc
thumbupKety
thumbupIvana
thumbupKrina


ovolko vas je bilo od 31/05/2007


Free Website Counter
Free Website Counter



Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!



POGLED NA SAT:
00:00-voli te
01:01-prati te ljubav
02:02-srest cete se
03:03-jako te voli
04:04-nikad te nece zaboraviti
05:05-ozbiljno ce se zaljubit u tebe
06:06-pomirit cete se
07:07-vara te
08:08-ljubomora
09:09-telefonskipoziv
10:10-plavi decko te zeli vidjeti
11:11-jedan decko te voli
12:12-sex
13:13-crni decko te voli
14:14-zeli tvoj kiss
15:15-zeli te opet
16:16-dogodit ce se nesto lose
17:17-poljubit ce te
18:18-dugo ce te voljeti
19:19-netko kog neznas te voli
20:20-ceka te
21:21-svidas se onome na kog mislis
22:22-vidjet cete se
23:23-zbarit ce te
P.S.-decki,ovo vrijedi samo za cure!!!!




























četvrtak, 31.05.2007.

evo i prvog posta

ivani se neda pisati post, pa ga pišem ja umjesto nje.

ovaj dio sam bila primorana izbrisatiburninmadburninmad

svi znaju da ona ima blog, ali nitko nezna njenu adresu. i napadaju mene. a moj blog možete pogledati OVDJE
i ugl, dok ona prigovara kao me nije sram reklamirati se na njenom blogu, ja moram smisliti sto da napišem
ja nju, kao, patim; samo sam pustila jedan remiks od HIM-anono
rolleyesrolleyesrolleyes

nju jadnu napadaju neke ženske po ulici, jer navodno je rekla kako su one kurve itd. a ona, anđeo nebeski, to nikad nebi ni pomislila nepraviti. mislim stvarno!!!
ide ivana na izlet ( idu 1.a i 1.b ali bez mene) u Budimpeštu. 8. i 9. lipanj. bit će im ludo. ona će se jadna napiti. partypartypartyparty
pisal je ona danas nacionalne iz matke. takve su joj teške zadatke zadali, nije ništa znala ni rješiti. kako su se samo usudili!

ivana se nemože ničeg ni sjetiti, pa onda ja moram završiti pisati ovaj jadan islabašan postić, i nadati se da će ga netko prokomentirati.

By: himovka_666smokin



| KoMeNtIrAj (13) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS) | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.