veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

opis bloga nije dostupan...probajte ponovo kasnije...hvala

Linkovi

DeaN i TeO
ThOMas MaGnum (čitaj VreToVsKi)
NaDjA
EnA
BeBa
MaTeA

/
Jadni blogovi...hehehehe

sae eo malo o meni...
ja sam Teo...
zivim u Crikvenici...
iam 15 godina, jos malo pa 16...
sviram gitaru...
treniram kosarku...
slusam : uglavnom : METAL, ROCK, ROCKABILLY,
BLUES, PUNK, REGGAE, JAZZ...
----
trenutno od grupa : TESTAMENT, AMON AMARTH, IN FLAMES, 36 CRAZYFISTS,
MACHINE HEAD, ANTHRAX, ANNIHILATOR, INCITER, ILL NINO, INVERT (ou jeah)
AS I LAY DYING, ARCH ENEMY, EMIL BULLS, DEFTONES, TOOL, TBF, THE CLASH
WINTERSUN, KORPIKLAANI, JUDAS PRIEST, MOTORHEAD, AC/DC, FATHER...

ako mi se zelite javit ovo je moj msn:
teocuspajz@hotmail.com

samo mi se javljajte...kisi kis

Muzika na blogu

Hladno Pivo - Samo za taj osjećaj

TeTa DanA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

srijeda, 27.02.2008.

eo vidis

ovo me makaza naucio..hehe

Gura Sizif kamen uz brdo i muči se. Naiđe Edip i počne da ga zajebava:
- "Imal' umora?"
A na to će Sizif:
- "Idi jebi mater!!!"



Zove Cigo hitnu pomoć:
- "Dođite brzo sin mi je proguto kondom!"
Nakon par minuta...
- "Halo, hitna pomoć?!? Ne morate dolaziti, našao sam drugi!"




Suljo:
- "Gdje si bio sinoć Mujo?"
Mujo:
- "Ma vodili me na neki balet."
Suljo:
- "? Šta ti je bolan to?"
Mujo:
- "Ma skupi se raja, pa uleti jedna pravo luda ženska i nešto se k'o baca, pa bi da poleti, pa ne može. Najzad joj prileti neki kuronja, pa bi je jebo, pa ne bi, pa bi je jebo, pa ne bi, pa je najzad digne, pomiriše picu i baci."





pozzzdravite doma

|Komentiraj 3| Printaj| *|

design by Bahata =)

<< Arhiva >>