Jazz

14.09.2006., četvrtak

Zec ili ...



Danas, ili ti sad prije nekih 20min, sad pošto sam dvije godine imal onu kinder vozačku uspjel sam dobit pravu, i baš sam išo doma. Pa sam si reko ajd idem kroz cignjsku malo proč. Sve dobro izbjegnem one rupe sve super kad vidim neke oći se cakle. Nemam ja ništas tim valjda je mačka, a nije valjda glupa da krene. DA nešt počna skakutat, ali pravi jeb.... veliki zec, neznam u kilaži ali je veliki. Ja sam se bacil desno u nadi da prođem, ali on je valjda vidjel neku plejbojevu zečicu na drugoj strani, ko hipnotiziran samo je skakutal. A bome bi i ja preko autoceste za zečicom:)).
I ništ uspjel sam ga nekak fulat s prvim kotačem, ali zadnji ga ja pošteno potepo, dobro je to šta imam zimske gume odozada, jelda?? da za mene ali ne i za zeca..
Onda sam se okrenul i reko, ajd kad sam ga več zgazil bum ga uzel pa doma za cucka ili šta, ali kad sam ja to vidjel, kako ga je guma zdrobila, i još malo razmazala po asfaltu. Ipak ga nisam uzel jel bi mi cijeli auto zakrvarilo i mozga bi bilo, crijeva i ko zna čega sve ne... i can tell you it wasn't a pretty sight.
nešt kao na ovoj slici dolje samo mu je guma prešla preko glave, spljoštila ga je ovak ali i malo razmazala, to bi mogla biti nova reklama za dukatelu...


Ništ sad idem spavat i nadam se da neču imat nočne more od toga, da me neče zec proganjat, ali zečice se nadam da hoće :)))
- 02:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Brojač

Ja sam STUDENT FER-a (Šta da vam kažem ŽIVOT NIJE FER, ali bog blagoslovio internet i menzu na
FER-u :)


Ja sam "KADET" (ne opel kadet, več vojni kadet :)

Ja sviram BAS gitaru




Ja sam u GOVNIMA DO GRLA (mili bože kud sam zašo bol me snašla u divljini :)


Neču puno duljit..

Dolazim iz Popovače, al sad imam privremeno vojno prebivalište na Črnomercu, tu samo 300 dana u godini očeš nečeš, moraš :))



Volim sve i svašta...


Imam 3 prava prijatelja, koje nebi mjenjal, makar imamo malih razmirica al rješit čemo to.. Nebi nam bilo zanimljivo da nema svađa.



to je sve od mene.. u najmanjim crticama, kad se nešt još sjetim dodat ču.. ili ak naučim kaj u FLASHU budete to vidli, al nema se vremena...


I ŽIVI BILI I NAPILI SE!!!!!!!!!!!!!

Linkovi ljudi koji me čitaju

ICQ:

285-593-729