Jazz

12.09.2006., utorak

ah

kaj sam nedavno radil, hm...
Ja i stari smo poceli postavljat plocice kod mene dolje na ulaz, ja sam zadužen za sve one poslove koji netrebaju nimalo pameti, znači štemanje, nosenje, i sve ostale fizičke poslove, ali mislim da bude več sutra gotovo.

e da i neki dan ja i šogor išli na košarku, ali nakraju smo završili na nogometu, s klincima svi su do 10 godina :)) ja sam se pokušavo suzdržat da nekoga ne ubijem ali nakraju su svi ipak hodali doma, ali moram se pohvalit da sam ja sa svojom ekipom pobjedil bilo je negdje 10:3, :)) ja sam bil na golu cijelo vrijeme tak da nisam smetal na igralištu, jer moje nogometno iskustvo je "jako" zavidno. BOlje mi leži košarka iako sam 170cm :)) trice padaju ko kruške, ali najbolji sam pod košem :)))

E da i moram se pohvalit da več nekih tjedan dana popovača ima pravo igralište za odbidojku na pjesku. samo se nemremo skupit nas dovoljno da pošteno zaigramo...

ah i šta da još kažem, ljeto je gotovo za mene faks mi počinje u ponedjeljak, tak da se u nedjelju selim nazad u vojarnu, na još nekih 10 mjeseca stege, vjezbanja, učenja, i svega šta stim dolazi.. ali ajd budem se još malo zjačal i nek dam 2 godinu isto ko i prvu u roku i ko bog, skroman sam ja jelda :))
sad moram još iskoristit ovaj tjedan, najavil sam još jednu pijanku kod slavena u kleti, ali to je odma propalo tak da budemo najvjerojatnije donesli vino i zapili se kod nekoga. Mislili smo to u kleti napravit malo bolje, neki roštilj i tak, ali ništa ove godine.
Jedino sutra imamo probu i samo nek to dobro projde i ko bog, barem nešt. Plako smo izbacili sve pjesme koje smo do sad svirali, tj one koje nismo uspjeli usavršit. Skužili smo da smo birali sve neke depresivne pjesme tak da smo sad počeli se vrčat malo na punk da se malo proveselimo. SAd imamo popis od nekih 10 pjesama koje bi trebali svirat ali to je još sve jako labavo, ko koje če pjesme na kraju ostati..
ali evo popis:

Green day: hitching a ride, longview, basket case
Queens Of The Stone Age: litle sister, medication, no one knows
Rancid: Journey To The End, roots radicals
Red hot chili pepers: Californication, Universally Speaking, Otherside
Clash: Should I Stay Or Should I Go

Ovo je još jako neslužben popis koji če se najvjerojatnije promjenit nakon sutrašnje probe, možda i ne, možda se i proširi ko zna. Ima još pjesama koje mi sviramo ali nisu na popisu. Ovo su zadnje koje smo svirali.

Pozdrav i čujemo se još koji put iz popovače...
- 23:31 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Brojač

Ja sam STUDENT FER-a (Šta da vam kažem ŽIVOT NIJE FER, ali bog blagoslovio internet i menzu na
FER-u :)


Ja sam "KADET" (ne opel kadet, več vojni kadet :)

Ja sviram BAS gitaru




Ja sam u GOVNIMA DO GRLA (mili bože kud sam zašo bol me snašla u divljini :)


Neču puno duljit..

Dolazim iz Popovače, al sad imam privremeno vojno prebivalište na Črnomercu, tu samo 300 dana u godini očeš nečeš, moraš :))



Volim sve i svašta...


Imam 3 prava prijatelja, koje nebi mjenjal, makar imamo malih razmirica al rješit čemo to.. Nebi nam bilo zanimljivo da nema svađa.



to je sve od mene.. u najmanjim crticama, kad se nešt još sjetim dodat ču.. ili ak naučim kaj u FLASHU budete to vidli, al nema se vremena...


I ŽIVI BILI I NAPILI SE!!!!!!!!!!!!!

Linkovi ljudi koji me čitaju

ICQ:

285-593-729