Jazz

07.02.2006., utorak

a ziv sam! valjda

A nije me bilo jako dug vec je prošlo nekih 2 i vise mjeseca.. Več sam i mislil prestat pisat i ukinut blog al necete me se rijesit tak lagano :))

a neki dan sam došao na svoj blog i krenul čitati postove unazad, skoro sam počel plakat, fale mi ta vremena, sam nemem ni 5 % od onoga i shvatil sam kakva su to dobra vremena bila, a najvjerojatnije bolje tj. ludje od toga i neče bit :((...

nije ni tu u vojarni sad toliko loše al fali mi ono moje staro društvo, a pošto me ovi jednom mjesečno puštaju doma: dojdem doma i pozdravim se sa svojima, navecer se zapijem sa frendovima, popricamo sta ima novo i tak, ujutro se pola tih razgovora ne sječam, jer sad me 4 pive strgaju pala mi je ona kondicija od ljeta kad smo rokali ne veliko:))

i sta jos ima, očistil sam semestar jos prosli tjedan, o prosjeku nečemo, prolaz je :)) taj FER je pljuga, to nije faks :)))

taman se ponadal da ču sad doma na 2 tjedna, vec si sve spakiral za ovaj sad petak, robu, gitaru, ko putna janica. e i onda odem gore k ovim našim zapovjednicima da ih pitam jel če me pustit doma pošto sam očistil semestar, ali k... onak ležerno NE.. KAk sam onda popizdil nisam znal kud bi sa sobom, sve me i trbuh počel bolit od bijesa... joj..

al ipak sam otišo doma na ta tri dana i zapil se u subotu, slaven ima neko ovo novo vino ko sok, netreba ni kola ni nist samo teče mmmmmm:)



bog blagoslovio ga i njegovo vino :))

neznam vise vam neču o prošlosti ništa, krečem od sad prema naprijed, necemo se osvrtat na ono sta je iza nas...


bok i valjda se od sad cujemo malo, puno češće..


e da i sretan božić, nova godina i sve najbolje u 2006 god....


i možda malo dizajn promjenim kad vidim da su svi si dali truda pa ču i mozda i ja...

bokk :)))


- 13:05 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Brojač

Ja sam STUDENT FER-a (Šta da vam kažem ŽIVOT NIJE FER, ali bog blagoslovio internet i menzu na
FER-u :)


Ja sam "KADET" (ne opel kadet, več vojni kadet :)

Ja sviram BAS gitaru




Ja sam u GOVNIMA DO GRLA (mili bože kud sam zašo bol me snašla u divljini :)


Neču puno duljit..

Dolazim iz Popovače, al sad imam privremeno vojno prebivalište na Črnomercu, tu samo 300 dana u godini očeš nečeš, moraš :))



Volim sve i svašta...


Imam 3 prava prijatelja, koje nebi mjenjal, makar imamo malih razmirica al rješit čemo to.. Nebi nam bilo zanimljivo da nema svađa.



to je sve od mene.. u najmanjim crticama, kad se nešt još sjetim dodat ču.. ili ak naučim kaj u FLASHU budete to vidli, al nema se vremena...


I ŽIVI BILI I NAPILI SE!!!!!!!!!!!!!

Linkovi ljudi koji me čitaju

ICQ:

285-593-729