Jazz

05.11.2005., subota

evo me nakon, previše

nisam vam mogo pisat kad mi tam iz vojarne to sve ide jako sporo a i svaki put ni otvorit stranicu tak da nisam mogo prije ništ.. YOU MAST FORGIVE MI:))

Sad sam pravi ferovac prodo sam auto(to jos prije) a sad nedavno i svoje stolno računalo i kupil šta???LAPTOP
sad sam u dugovima kod mame do grla i jedva cekam da mi pocne stizat ona vojna stipendija da se rijesim toga, i upravo jos imam cca 40kn za ovaj cijeli mjesec tak da damire cekam tvoju uplatu za printer ili vojnu stipendiju nest od toga dvoje... inače prelazim na grickanje nokti

sta jos ima novo neznam sad mi je bila stiska na faksu poceli su kolkoviji tak da sam po 15sati dnevno provodil na faksu sam sam doso u vojarnu na 3 sata budna i manje od 6 sati spavanja...

TAk da ak se jedan dan pocnem samo smijat i lupat po galvi znači da sam puko ko šibica, a i čira na želucu mi ne gine:)))

i tak sad u srijedu sam imal matematiku, pa četvrtak digitalnu i jucer vještine komuniciranja, i normalno subota predavanja :))

doslovno ču popizdit al još se držim nekakna koncima, imam jos 2 kolokvija u ponedjeljak elektrotehniku to ce biti jebeno i utorak programiranje... a onda dižem papke u zrak na 5 tjedana do sljedečeg kolkovija....

i bil sam doma sad ovaj vikend koji je to bil lom, grande nakon neka 2mj sta se nisam napil, sestra je rodila sina tak da smo ja i šogor zaružili, uuuuu samo kad se sjetim...

nas 5 jedan viskij jedan jeger i gajba pive savršena kombinacija nakon 11 se sječam samo u slikama i djelomično zvuka..:)))


i šta još ima neznam sve pet jedino ti kolokviji al i to ču preživjet ...

BOk i nemojte se živcirat jel čete dobit čir ko i ja
- 13:35 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Brojač

Ja sam STUDENT FER-a (Šta da vam kažem ŽIVOT NIJE FER, ali bog blagoslovio internet i menzu na
FER-u :)


Ja sam "KADET" (ne opel kadet, več vojni kadet :)

Ja sviram BAS gitaru




Ja sam u GOVNIMA DO GRLA (mili bože kud sam zašo bol me snašla u divljini :)


Neču puno duljit..

Dolazim iz Popovače, al sad imam privremeno vojno prebivalište na Črnomercu, tu samo 300 dana u godini očeš nečeš, moraš :))



Volim sve i svašta...


Imam 3 prava prijatelja, koje nebi mjenjal, makar imamo malih razmirica al rješit čemo to.. Nebi nam bilo zanimljivo da nema svađa.



to je sve od mene.. u najmanjim crticama, kad se nešt još sjetim dodat ču.. ili ak naučim kaj u FLASHU budete to vidli, al nema se vremena...


I ŽIVI BILI I NAPILI SE!!!!!!!!!!!!!

Linkovi ljudi koji me čitaju

ICQ:

285-593-729