Jazz

01.06.2005., srijeda

Prošli tjedan mi je bio onak sav ubrzan, svaki dan sam dolazil poslije dvanest doma,spavam, najedem se i pičim več nekud i nikad doma bit..
A sad od nedjelje stalno sam doma i samo spavam i nešt na kompu radim, ništ ne radim i nikud nejdem, potrošil sam sav benzin i još prošli petak sam trebal dobit novu pošiljku, al ništ i nikud sad nemogu i sad jebote polako tonem u depresiju, ništ ne radim po cijele dane i onda ak i odemo na nogomet opet nemam energije, to je nešt na psihičkoj bazi, a neznam ni sam više šta je al moram se trgnut iz toga!!!!!!!

To je fascinantno al uvjek najdem pjesmu, očito ima još ljudi s sličnim problemima :)
Malo metallice da me probudi....

Gimme fuel, gimme fire, gimme that which I desire, oh
Turn on, I see red
Adrenaline crash and crack my head
Nitro junkie, paint me dead
And I see red
I run across through black and white
War horse, war head, fuck 'em, man
White knuckle tight
Through black and white
Oh, when I burn
Fuel is pumping engines
Burning hard, loose and clean
And then I burn
Turning my direction
Quench my thirst with gasoline
So gimme fuel, gimme fire, gimme that which I desire
Turn on beyond the bone
Swallow future, spit out hope
Burn your face upon the chrome
Take the corner, going to crash
Headlights, headlines
Another junkie, who lives too fast
Lives way too fast, fast, fast, fast, fast, fast
Oh, when I burn
Fuel is pumping engines
Burning hard, loose and clean
And then I burn
Turning my direction
Quench my thirst with gasoline
So gimme fuel, gimme fire, gimme that which I desire
White knuckle tight
Gimme fuel
Gimme fire
My desire
Oh, when I burn
Fuel is pumping engines
Burning hard, loose and clean
And on and on
Turning my direction
Quench my thirst with gasoline
Gimme fuel, gimme fire, gimme that which I desire, oh
On I burn

Bok svim i hvala šta slušate moje jade!!!!!
- 07:12 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Brojač

Ja sam STUDENT FER-a (Šta da vam kažem ŽIVOT NIJE FER, ali bog blagoslovio internet i menzu na
FER-u :)


Ja sam "KADET" (ne opel kadet, več vojni kadet :)

Ja sviram BAS gitaru




Ja sam u GOVNIMA DO GRLA (mili bože kud sam zašo bol me snašla u divljini :)


Neču puno duljit..

Dolazim iz Popovače, al sad imam privremeno vojno prebivalište na Črnomercu, tu samo 300 dana u godini očeš nečeš, moraš :))



Volim sve i svašta...


Imam 3 prava prijatelja, koje nebi mjenjal, makar imamo malih razmirica al rješit čemo to.. Nebi nam bilo zanimljivo da nema svađa.



to je sve od mene.. u najmanjim crticama, kad se nešt još sjetim dodat ču.. ili ak naučim kaj u FLASHU budete to vidli, al nema se vremena...


I ŽIVI BILI I NAPILI SE!!!!!!!!!!!!!

Linkovi ljudi koji me čitaju

ICQ:

285-593-729