Jazz

26.05.2005., četvrtak

Jučerašnji koncert HP

Ujutro smo još išli i u ivanić damir je moro vratit neku knjigu pa sam ga ja vozil, i kad smo došli u ivanić onda je zvao prof tom kome je trebo donest knjigu i on mu veli da je križu tak da smo išli bezveze u ivanić………
A na koncert smo išli s vlakom u 4, tu smo se našli i s mojim frendom valesom, a i curama iz križa. Usput smo u vlaku i strusili 2l bambusa da nam nebu dosadno :)) to mi je teško palo, a taman da me onak malo nabrije, da sam lud… i onda smo išli u importane nač nives cipelice za maturalnu večer, baš mi je bilo dobro razgledavat cipele :)))) malo me šusnulo vino.. onda smo se našli s jasom i mariom pa smo krenuli prema velikoj dvorani…
E onda oko pol 8 smo ušli, da zauzmemo mjesto.. i stali mi u prvi drugi red, a cure na tribine (pametno), i prvo je oko 8 je pocela neka predgrupa PURE STEAMS PACK neki HC.. kak je onda postalo vruče, nisam ni imal zraka ni mjesta, smo znoj ide... e i onda je počelo hladno pivo, cijela se dvorana popunila i nigdje mjesta, nisam do zraka mogo doč a znoj, fuj, ko zna čiji ovi svi poskidali majce i tam se cijede, fuj, fuj fuj… ko zna sta je sve bilo na onoj mojoj majci, sav se stresem od pomisli… koncert je bio odlican u smislu sta je HP sviral, ali bi mi možda bilo bolje da sam išo na tribine, al nema veze bilo mi je dobro:))))
I moram se zahvalit nives sta sam dobio onu finu aromu pive, opušaka i ko zna čega ne na torbu( a u torbi jakna i majca, soking vet) koja je bila na podu, hvala puno….
i evo vam prave dijete izgubil sam 3 kile u 3 sata, jebeš moj streč master… tolko se nisam nikad znojil….

E onda oko 11 kad je završlio onda je počela nočna mora….zadnji putnicki vlak nam je otišo u 10:40 so vi ver dumd… imali smo opciju spavat i ZG i riskirat da nas neko izjebe ili opljačka i čekat vlak u 5 ili ič s brzim u kutinu u 12. tak je i bilo, samo sta nismo imali kartu za brzi vlak pa samo morali doplatit a ovaj laki bastrd damir se izvuko nije ga ovaj skužil, a mene je pa sam još moro doplatit.. i kad smo došli u kutinu, onda smo htjeli na bus u 5. i tak smo onda spali do pol 4 i smrzli se ko pičke tam na stanici. Onda smo išli do like nešt pojest i na putu nazad komentiramo onaj NN I NSN za bus (kao ne vozi subotom i nedjeljom) i dojedemo na autobusnu (ko da nismo mogli prije vidjet) veli da NN I NSN ne vozi blagadnom, A ONO KOJI JE DANAS DAN??????? Tjelovo, fuck…
Pa smo onda išli na valk, opet… i ode nam jedan pred nosom, dabl fuck.. al fala bogu iso je još jedan za pol sata, aleluja..
Tak da smo dosli u popovacu u 6:20.. e kad sam došo doma, poljubil sam zemlju u dvorištu, opral se, i zalego….
(ovo je samo mali djelič onog šta sam preživjel, survajver je nula, koji su tu osječaji bili, nešt neopisivo, prošli put kad sam spal na stanici reko sam više nikad al nikada ne reci nikad, aj barem ču imat nešt pričat unucima :))))))

Bok i nezelim da vam se nikad ne desi neš slično…….

- 14:56 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Brojač

Ja sam STUDENT FER-a (Šta da vam kažem ŽIVOT NIJE FER, ali bog blagoslovio internet i menzu na
FER-u :)


Ja sam "KADET" (ne opel kadet, več vojni kadet :)

Ja sviram BAS gitaru




Ja sam u GOVNIMA DO GRLA (mili bože kud sam zašo bol me snašla u divljini :)


Neču puno duljit..

Dolazim iz Popovače, al sad imam privremeno vojno prebivalište na Črnomercu, tu samo 300 dana u godini očeš nečeš, moraš :))



Volim sve i svašta...


Imam 3 prava prijatelja, koje nebi mjenjal, makar imamo malih razmirica al rješit čemo to.. Nebi nam bilo zanimljivo da nema svađa.



to je sve od mene.. u najmanjim crticama, kad se nešt još sjetim dodat ču.. ili ak naučim kaj u FLASHU budete to vidli, al nema se vremena...


I ŽIVI BILI I NAPILI SE!!!!!!!!!!!!!

Linkovi ljudi koji me čitaju

ICQ:

285-593-729