Jazz

01.05.2005., nedjelja

SUbota



Evo još je jedna subota gotova, sad je več nedjelja. Zanemarite moj rukopis jer sam još pijan. Neda mi se spat pa malo pišem, makar sutra tj. Danas idem i ZG na auto sajam. Sve je počelo oko pol 2 kad me salven pito jel idemo pit kod mene, a ja ko dobar prijatelj sam pristo, teško mi je palo. I zapili se mi do jedno 10 i onda je saša dobio SMS od žiže, kao da dođe po nju, i veli on da če doč tu kod mene skupa s njom, ali ku…, več je bilo pol 12 tek kad je došo. Dotle smo mi, tri asa, malo zabrazdili onak pijani na chat, i tam ak ste se našli, nema uvrijede to je alkohol pričal. Bilo j esvega, e onda oko 11 smo prešli na ultimate fight. Čovjek šaran (slaven) protiv damira, ali damir je izgubil i onda onak sav ponosan slaven veli meni ajde da i tebe dobim sad. E pa dobil je moj k… a ne mene, slomil sam ga, to je bio moj vrhunac, uhu, bio sam prvi koji je dobio čovjeka šarana, to je posebna čast. I sad se slaven nabrijava za kao neki rematch u ponedjeljak sljedeči, to čemo još vidjet. E i kad je saša došo onda smo strusili ono vina šta je još ostalo i malo nabacili neku zajebanciju, i to je to u večini, a bila je dobra večer, mens only, makar koja žena nebi bila na odmet, sve je završilo prije nekih 20 min oko pol 3, kad sam ih moro tjerat doma . Bok svima

- 02:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Brojač

Ja sam STUDENT FER-a (Šta da vam kažem ŽIVOT NIJE FER, ali bog blagoslovio internet i menzu na
FER-u :)


Ja sam "KADET" (ne opel kadet, več vojni kadet :)

Ja sviram BAS gitaru




Ja sam u GOVNIMA DO GRLA (mili bože kud sam zašo bol me snašla u divljini :)


Neču puno duljit..

Dolazim iz Popovače, al sad imam privremeno vojno prebivalište na Črnomercu, tu samo 300 dana u godini očeš nečeš, moraš :))



Volim sve i svašta...


Imam 3 prava prijatelja, koje nebi mjenjal, makar imamo malih razmirica al rješit čemo to.. Nebi nam bilo zanimljivo da nema svađa.



to je sve od mene.. u najmanjim crticama, kad se nešt još sjetim dodat ču.. ili ak naučim kaj u FLASHU budete to vidli, al nema se vremena...


I ŽIVI BILI I NAPILI SE!!!!!!!!!!!!!

Linkovi ljudi koji me čitaju

ICQ:

285-593-729