Jazz

25.04.2005., ponedjeljak

Očete krvi, evo vam....


Danas je kod nas u školi bilo dobrovoljno davanje krvi. Pa pošto sam ja jedna dobra duša (čisti anđeo), pa sam si reko ajde budem i ja dal, pa kud puklo puklo (kvaka je u tome šta svi koji daju krv, imaju po volji odabrat jedan dan i nemoraju doč u skolu a opravdano im je, nisam ja lud :)))).Razina higijene je bila na vrlo zavidnoj razini, davali smo krf u razredu, dobro da nisu mravi il neš takvo živo išlo prek onih vrečica sa krvi (pošto nam je škola "KO NOVA", jest da kad pada kiša ima 20 lavora i kanti po školi da skupljaju kišu), al dobro več sam se naviko i tak ja se tam zguro među prvima da dam krv. I dao ja krv, mene ovi tam ispituju ono jel ti se vrti, jesi dobro, a ja sasvim OK. Nemaš beda mogo bi im tam napunit 3, 4 one vrčice :). A zašt sam se ja guro da idem među prvima?? Pa zato da stignem se najest, dok je još bilo kobasica (ko zna jel bilo za one nakraju??). i tak malo kobasica, senfa i BAMBUSEKI. Ja sam strusil par bambusa,i tam si fino zasel (koda sam doma), pa su onda nas sterali, vele oni dečko, ajde ti si dost dobil, odi ti doma, treba nešt ostat i za druge. Vino je bilo RIBAR, al je besplatno, i to još na račun škole, mmmmm, ma baš mi je bilo fino samo zato šta škola časti(kolko ribar može bit dobar :)). Vrlo produktivan dan, sad ču možda nekome i život spasit, uhu, ko superheroj ( JAZZ TU D RESKJU :))

Sad vam ovo pišem nabrzinu, tek sam došo, a sad idem završit ono šta sam započel, idem se malo još zapit :)))

AJde bok!!!
- 14:58 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Brojač

Ja sam STUDENT FER-a (Šta da vam kažem ŽIVOT NIJE FER, ali bog blagoslovio internet i menzu na
FER-u :)


Ja sam "KADET" (ne opel kadet, več vojni kadet :)

Ja sviram BAS gitaru




Ja sam u GOVNIMA DO GRLA (mili bože kud sam zašo bol me snašla u divljini :)


Neču puno duljit..

Dolazim iz Popovače, al sad imam privremeno vojno prebivalište na Črnomercu, tu samo 300 dana u godini očeš nečeš, moraš :))



Volim sve i svašta...


Imam 3 prava prijatelja, koje nebi mjenjal, makar imamo malih razmirica al rješit čemo to.. Nebi nam bilo zanimljivo da nema svađa.



to je sve od mene.. u najmanjim crticama, kad se nešt još sjetim dodat ču.. ili ak naučim kaj u FLASHU budete to vidli, al nema se vremena...


I ŽIVI BILI I NAPILI SE!!!!!!!!!!!!!

Linkovi ljudi koji me čitaju

ICQ:

285-593-729