Jazz

21.04.2005., četvrtak

Jazz-ova kuharica: “Pica“


E danas sam mislil da neće bit novi post ali ipak predvečer mi se sreća okrenula (hvala nives i sljedeči put kad budeš bila sama doma dolazimo na picu, makar su i palačinke bile dobre, zasad, još ču vidjet sutra u školi kad me stisne pod satom, znaš koga ču se sjetit)
E ta pica, šta bi mi bez nje, a? Ja stvarno neznam.
Najbolja pizza (navodno valjda, nisam nikad probal) a i odtud je dobila i ime je u Napulju, gdje se stoljećima pravila i gdje još uvijek posluje prva svjetska pizzerija (Antica Pizzeria Port' Alba, otvorena 1830.), popularna pizza osvojila je cijeli svijet (prva američka pizzerija otvorena je na Manhattanu 1905.). No na svom širenju po svijetu pizza je dobila bezbroj permutacija i perverzija; i najprosječnije pizzerije nude barem dvadesetak vrsta.
DA ove perverzije (svi mi kažu da je riječ "pica " dvosmislena, ali ja neznam zašt, u čemu je problem :)))) i premutacije nečemo nabrajat sad.
Ak se kad ikad zaletite u popovaču meni barem najbolja pica je u POEMI.

Kako uvjek ima za sve prvi put pa evo i jedan recept za promjenu (stvarno neznam više šta da pišem) :

kako napravit tjesto

Nadjev:
250 g gustog umaka od rajčica
200 g sira za pizzu
200 g sira Dimsi (kakav god imate pri ruci)
150 g svježeg ovčjeg sira
2-3 kobasice (ili pikantna suha salama)
80 g (4 kriške) šunke
300 g špinata
200 g gljiva
režanj češnjaka
maslinovo ulje

Opis:
Umijesite tijesto od 500 g brašna i ostavite 1 sat da se diže. Očistite špinat i skuhajte u malo slane vode. Špinat dobro ocijedite i narežite.
Operite gljive, popirjajte na 2 ili 3 žlice ulja, češnjaka, soli i papra. Razvaljajte tijesto i podijelite ga u 4 kruga koje ćete lagano premazati rajčicom. Krugove s jedne strane ukrasite sirom za pizzu, gljivama i šunkom, dok ćete drugu polovicu nadjenuti špinatom, komadićima kobasice (ili kriškama suhe salame), sirom Dimsi i hrpicama svježeg ovčjeg sira.
Pice pecite 20 minuta na 220 °C. Poslužite vruće, posute naribanim tvrdim sirom.

U slast!!!!
a za druge recepte tj. Za drugačije pice pitajte nivku jer ona ima:
“knjigu o picama” :)

E da i ako ko proba napravit ovakvu picu i preživi nek mi javi jer ovaj recept nije isproban (copy-paste) :)
(sva potencijalana šteta nastala u kuhinji vašim "kulinarskim majstorstvom" nije moj problem)
- 22:56 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Brojač

Ja sam STUDENT FER-a (Šta da vam kažem ŽIVOT NIJE FER, ali bog blagoslovio internet i menzu na
FER-u :)


Ja sam "KADET" (ne opel kadet, več vojni kadet :)

Ja sviram BAS gitaru




Ja sam u GOVNIMA DO GRLA (mili bože kud sam zašo bol me snašla u divljini :)


Neču puno duljit..

Dolazim iz Popovače, al sad imam privremeno vojno prebivalište na Črnomercu, tu samo 300 dana u godini očeš nečeš, moraš :))



Volim sve i svašta...


Imam 3 prava prijatelja, koje nebi mjenjal, makar imamo malih razmirica al rješit čemo to.. Nebi nam bilo zanimljivo da nema svađa.



to je sve od mene.. u najmanjim crticama, kad se nešt još sjetim dodat ču.. ili ak naučim kaj u FLASHU budete to vidli, al nema se vremena...


I ŽIVI BILI I NAPILI SE!!!!!!!!!!!!!

Linkovi ljudi koji me čitaju

ICQ:

285-593-729