Ja to tako (ponekad) vidim

ponedjeljak, 15.06.2015.

MALA NOĆNA MUZIKA

Govorio si mi da nije kraj svijeta

A bio je

Govorio si mi da postoji netko

Koji me tamo negdje bez tebe čeka

A nije me čekao

Čak si ponekad govorio da me voliš

A nisi me volio

Govorio si sve neke lijepe riječi

Baš onako kako ja sanjam

Riječi koje ne postoje

Bez tebe i mene

Ponekad noću

Svratiš do mene

Govoriš tiho

Moleći se da te ne čujem

A čujem te

Svaka tvoja riječ reže tišinu moje duše

Koja se nada da neće čuti

Zvuk tvojih koraka

Koji odlaze


- 10:16 - Komentari (7) - Isprintaj - #

utorak, 02.06.2015.

NE MOGU TE PRONAĆI


Nekad je tako

Lako

Biti sam

Ne čeznuti

Ne tugovati

Ne disati

Taj toliko potreban

Zrak

Nekad je posve lako

Živjeti, smijati se, govoriti u vjetar

Sve što je ostalo

Neizgovoreno

Kako uspijevamo

Koračati

Čak i kada to ne želimo

Kroz svijet

Kroz uspomene

I neke tamo davne, zaboravljene želje

Neshvatljiva je ta lakoća postojanja

Bez ičeg svog

Bez života

Anonimno

Kretati se

Među gomilom koja i ne postoji

(Za mene)

Mada u njoj si i ti možda

Samo eto…

Ne mogu te pronaći



- 09:37 - Komentari (20) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.