Ja to tako (ponekad) vidim

petak, 30.05.2014.

KLETVA

Vezao si me za sebe, usput, onako
Ne gledajući me u oči i tako lako
I onda natjerao da odem od sebe
Samo zato da preživim bez tebe
Ljubeć' te iz daleke daljine, beskrajno
Da ne znaš, da ne osjetiš i tajno
Tvoji su dani pusti, meni sada nepoznati
A moje noći takve, sve koje sam ti mogla dati
Ja ti želim dane sunca i ljubavi, dane nježne
Da u njima zaboraviš sve moje čežnje
A noći, noći ti želim pune mene
Da u njima nema nijedne druge žene
Da me sanjaš baš svake noći
Znajući ujutro da neću doći


- 11:24 - Komentari (7) - Isprintaj - #

utorak, 27.05.2014.

PJESMA

Ah, to je samo jedna pjesma
koju je netko napisao
kad više nije mogao
trpjeti
patiti
izdržati
prebroditi
svu muku i tugu
i osamu nekih tamo noći.
Ma to je samo tužna pjesma
kakvih ima na stotine
a možda i više
jer mnoge su ljubavi samo sanjane.




foto: ©B. Ž. R.
- 11:15 - Komentari (15) - Isprintaj - #

subota, 24.05.2014.

KAD NE BUDEM

Nije važno ako se sutra ne probudim;
sunce će ponovo izaći,
kiša će natapati polja,
vjetar će šaputati travi,
ljudi će hodati ulicama,
ptice će odletjeti na jug,
oblaci će lijeno ploviti,
sve će opet biti;
bol ću odnijeti sa sobom.

Suton će tebe u snove ponijeti;
mjesec posrebriti,
more obgrliti,
zora dočekati,
tebe bez mene,
samo što to više nećeš biti ti;
jer ja te neću poznavati
kad ne budem više.


- 11:35 - Komentari (6) - Isprintaj - #

petak, 23.05.2014.

TUGA

TUGA

I kao da sve su tuge ovoga svijeta moje
Otvaram srce, ma neka u njemu se roje;
Ona najveća u meni spava dok sam budna
Ja joj se smiješim, kaže mi: baš si čudna!
Ona ne zna da ja znam
Kako je biti ostavljen i sam.
I zato neću da osjeti da je sama
Ona je moje čedo, a ja sam joj mama.

Nije lako biti tuga u ovoj ruševini majke zemlje
Ovo više nije mjesto za ni za tugu ni za mene;
Ovo je carstvo velike, uzaludne tuge
I grlim je; da ne bude sama kao ja, kao druge
Jer tuga je zavodljiva, kao mlada i lijepa žena
I ponekad mislim da sam jedina postelja njena
.

- 14:11 - Komentari (10) - Isprintaj - #

nedjelja, 18.05.2014.

PITAM SE






PITAM SE

Iza nekih drugih zatvorenih prozora
Žive drugi ljudi
I možda plaču
Svađaju se
Ljute se ili smiju
A možda se, kao mi, jako vole
I uvijek se ljube
Možda, kao mi danas
Samo šute


- 13:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

SAD SE SJEĆAM

Sad se sjećam svih
sretnih trenutaka
i znam da je sreća
u meni stanovala
Sad se sjećam kako si sebe
ponekad zvao gadom
možda si bio u pravu
jer sam i gadove znala voljeti
s dušom na dlanu
Sad se sjećam poljubaca
toplih, neizmjernih
uzvraćenih previše puta
sebičnih
Sad se sjećam
probdjevenih noći
neproživljenih dana
nedosanjanih snova
Sad se sjećam
sebe nasmijane
i kako sam nekad postojala
u sebi
u tebi

- 12:44 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.