Wanda Car

25.02.2015., srijeda

Šomastgon

Slijedom događaja slijedila sam te do tvoje vile propuha.
Nisi se izjasnio.
Pušim cigaru, a utrnuli mi prsti od hladnoće.
Ne znam volim li te ili se samo želim igrati sa tvojim pišom.
Imam kao neke leptiriće u trbuhu i osjećam pozitivan magnetni efekt no pronalazim realne razloge za samo kažnjavanje.
Seljačino.
Želim da me snubiš i pošteno mi udvaraš. Želim te držati na vatrici i gledati kako se pečeš. Malo mi se noge tresu kada sigurno saznam da me želiš ljubiti.
Rano je za prepuštanje no ne želim gubiti vrijeme dok masturbiram u kadi da se ipak riješim napetosti.

Razmišljam kako je završilo posljednje zaljubljivanje. Nije završilo. Ljubav je ostala, ljutnja je nestala.
Orion Lektor samo jedno zviježđe ali ujedno i gospodar moga svemira rasturao me u prestižnoj moći po čitavom svemiru. Rasturala sam i ja njega pa se stalno vraćao. Strast je bila nepodnošljiva, no u ovoj se inkarnaciji lovac osudio na borbu sa vjetrenjačama.
Taj se non - stop bori i gine, a ja se obučem u njegovu preveliku košulju i čekam eonima vremena. Nekad me da nekom da me čuva, nekad me ubije, nekad me pusti da se ne potrefimo. Ali ne oslobađa me. Vještac. Jednom ću ti prerezati grlo.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.