JA SAM PUT ISTINA I ŽIVOT

subota, 01.09.2007.

Umro dr. Tomislav Zdenko Tenšek - dekan KBF-a

Dekan zagrebačkog KBF-a i član Hrvatske kapucinske provincije sv. Leopolda Bogdana Mandića dr. Zdenko Tomislav Tenšek iznenada je preminuo rano jutros u Zagrebu. Dekan Katoličkoga bogoslovnog fakulteta u Zagrebu i član Hrvatske kapucinske provincije sv. Leopolda Bogdana Mandića dr. Zdenko Tomislav Tenšek iznenada je preminuo rano jutros u kapucinskome samostanu u Zagrebu-Dubrava.

Tomislav Zdenko Tenšek rođen je 1943. u Zadravcu u Hrvatskome zagorju. Filozofsko-teološki studij završio je na Katoličkome bogoslovnom fakultetu u Zagrebu, a poslijediplomski u Strasbourgu i Rimu, gdje postiže doktorat iz patristike.

Od 1998. pročelnik je Katedre povijesti kršćanske literature i kršćanskoga nauka na zagrebačkom KBF-u, gdje također predaje i na Katehetskom institutu i Institutu za duhovnost.

Fra. Zdenko je živio i radio u mojoj bivšoj župi Sv. Mihaela u Zg. Dubravi. Pokoj mu duši!

Sudaraš se sa značajem pokojeg bližnjega... To je nemoguće izbjeći; napokon, nisi dukat da se svima sviđaš!
Osim toga, kako bi, bez takvih trvenja u ophođenju s bližnjim, ugladio sve one bridove i hrapavosti - svoje nesavršenosti i nedostatke - i stekao jasan, čvrst i zaokružen oblik ljubavi i savršenosti?
Kad biste ti i tvoj bližnji imali neki sladunjav i mekušast značaj, nikad se ne bi posvetio(Put,20).



- 06:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (8)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (15)
Srpanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Što te briga ako ti je protivan cijeli svijet sa svim svojim moćima? Ti idi naprijed.Ponavljaj riječi psalma: "Gospodin mi je svjetlost i spasenje: Koga da se bojim? -Si consistant adversum me castra, non timebit cor meum.- Neka se vojska protiv mene utabori, srce se moje ne boji."