JA SAM PUT ISTINA I ŽIVOT

subota, 04.08.2007.

Molitve bl. Augustinu da se isprose milosti

I .
O blaženi Augustine, biseru katoličkog episkopata i dominikanskog reda, oče siromaha i bijednika, isprosi od Boga svojim moćnim zagovorom dar kršćanskog jedinstva među svim narodima, a meni, što se s pouzdanjem tebi utječem, isprosi na Božju slavu i moj vječni spas živu vjeru, nepokolebljivu vjernost majci Crkvi i milost koja mi je potrebna. Tako budi.
II.
Bože, koji si nam u blaženom Augustinu, svome priznavaocu i biskupu zagrebačkom, dao primjer dobra pastira, daj, molimo te, da po njegovu zagovoru zadobijemo tvoju milost i pomoć u svojim duhovnim i tjelesnim potrebama. Po Kristu Gospodinu našemu. Amen.
III.
O blaženi Augustine, zaštitniče Trogira, diko hrvatskog naroda, oče siromaha, tješitelju bolesnika, bijednika i nevoljnika, k tebi se pouzdano utječemo. Ti si mnoge u svom životu i poslije svoje smrti utješio, ozdravio i razne im milosti od Boga isprosio, pa meni isprosi milost za koju te vruće molim, da ... (spomeni što želiš), ako to Bog hoće, koji je blagoslovljen u vijeke vijekova. Amen.


Reci mu isto, ali s drugim prizvukom, bez srditosti. Tvoji če dokazi dobiti na snazi, a najvažnije - Boga nećeš uvrijediti. (Put,9)


- 11:14 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (8)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (15)
Srpanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Što te briga ako ti je protivan cijeli svijet sa svim svojim moćima? Ti idi naprijed.Ponavljaj riječi psalma: "Gospodin mi je svjetlost i spasenje: Koga da se bojim? -Si consistant adversum me castra, non timebit cor meum.- Neka se vojska protiv mene utabori, srce se moje ne boji."