japan za japance

nedjelja, 08.10.2006.

Turizam 2

Dakle, drugi je dan trodnevnog vikenda (u ponedjeljak je ovdje nacionalni praznik poznat kao Dan sporta thumbup) sa sobom donio još jedan turistički pohod. Ovaj put destinacija je bila Odaiba, a do nje je najljepše ići pješke preko Rainbow bridge-a (duginog mosta) tako da sam se ja jutros (oko 13h smijeh) zaputio do Tamachi-ja i dalje pješke.

Dakle, odaiba je umjetni otok u Tokijsom zaljevu koji je nekad služio u obrambene svrhe, a danas je dom nekoliko velikih shopping centara, Fuji TV-a i jedne velike plaže na kojoj kupanje nije prepoučeno (oni su dovoljno pošteni da priznaju da se nije pametno kupati u blizini luke za razliku od nekih naših gradova... smijeh - oni koje provociram će se sami prepoznati... smijeh).

Ukratko, ništa spektakularno, ali lijep pogled s mosta, idealan za slikanje i jedna dobra šetnja (cca 4h)... Taman da se potroši sin

Nakon Odaibe, na red je došla dugo čekana atrakcija, velika Bic Camera... Dakle, ljudi moji, 8 katova i još 2 u podrumu prepuna elektronike... Zakon!!! Već imam alociranih 10ak tisuća kuna koje ću ostaviti u ovom dućanu... nut Na žalost, unutar dućana je zabranjeno fotografiranje tako da ništa od slika... Vjerovali ili ne, najveća iznenađenja nisam doživio na katovima s audio/video ili kompjuterskom tehnikom već na katu s kućanskim aparatima... Ne znam čitati japanski, ali siguran sam da ovim njihovim veš-mašinama ne treba ni prašak ni voda ni omekšivač... Definitivno, aparati za kupaone i kuhinje su stoljeće ispred naših na Zapadu (vidio sam Švedsku, vidio Ameriku, ali ne mogu da se nagledam Japana... party).

I tako, u dva dana sam vidio 1/100 najvažnijih mjesta u Tokiju... smijeh Što se ostatka Japana tiče, više manje sam se odlučio da ću otići na 2-3 jednodnevna izleta (Mt. Fuji i sl.) i jedan dvodnevni ili trodnevni u Kyoto, ali to će sačekati dok prvo ne obiđem Tokijo... smijeh

Eto, dosta teksta za danas... Evo vam jos malo slika...

Japan - 04 Rainbow Bridge, Odaiba, Bic Camera
Oct 7, 2006 - 34 Photos

08.10.2006. u 14:15 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno.



  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Slike i dogodovštine s mojih putavanja u Japan. Namijenjeno krugu poznanika, ali je i opća publika dobrodošla.

Statistika