ponedjeljak, 08.12.2008.

fiksni aparatić (zdravstvo naše lupeško)



Moja 12-godišnja princeza danas stavila fiksni aparatić za korekciju zubića. roflČekala je to s nestrpljenjem više od godinu dana, a morala je čekati je iz razloga što joj još nisu poispadali mliječni zubići.

fiksni
Hosted by eSnips


Ali, evo priče od početka:
Prije nešto više od godine dana odvedoh princezu kod zubarice (nakon dužeg perioda) i zajedno zaključismo da je pošalje ortodontu (mada su me i muž i svekrva već prethodno ispilali glede toga -al to nesmin reć)
Uputila ona nas jednom svome i mi pođosmo. Kaže nam spomenuti liječnik, koji je u svom nastupu i donosu prema nama bio prilično drzak i neugodan, da treba to čekat oko godinu dana a ja ga upitah bi li to privatno moglo ići brže. Kaže da bi, i odmah prijeđe u ljubaznog i finog zubara, onakvog kakav bi trebao i biti. Kaže to će vas koštati 1200 eurića, jednom misečno kontrola koja se plaća 50 kn i idite napraviti otisak zubala.
Napravismo kako reče i odnesemo mu snimke.zaliven
Dođosmo doma i ispričam mužu i svekrvi sve i ona odmah potegne veze. Ima ona prijatelja ovog i onog i on će nas preporučiti nekom svom.
Tako i bi. Preko veze odosmo mi kod drugoga, pregleda i kaže treba čekat da ispadnu mliječni, pa opet kontrola, pa treba izvadit neke trajne i opet kontrola, i tako prođe i godina dana.smijeh
Tako smo bile prošli tjedan opet kod njega nakon što su joj poispadali i povađeni svi potrebni zubi i stavi on njoj prstene za fiksnu i kaže dođite u ponedjeljak. I pri odlasku upita me potiho i diskretno : jesam li vam spomenuo da treba platit, jer meni se to ne isplati drugačije ….
(a ja mu donila potvrdu od socijalnog koje snosi troškove). Pitam ga koliko a on kaže 2500 kuna i ne moram odjednom.
Danas, nakon što joj je stavio aparatić, rješavamo papirologiju, izvadih iz novčanika 1500 kn koje su bile presavijene po pola, a on ih samo uzme i stavi u svoj džep…smokinsmokinsmokin……..ni računa, niti je pogledao koliko sam mu donila………puknucu
Eto ti naše zdravstvo – NE DAJ BOŽE DA TE ŠTO ZABOLI……namcor

100

(22:14) komentari(24) printaj (?)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.