Jamie Parizer

21.10.2004., četvrtak

DRAGA ANA FRANK,

gle, znam da si u krcu u zadnje vrijeme i ono, kaj ja znam, da si tam u smradu zgnječena skupa sa smrdljivim susjedima. Ma sve kužim. Al daj jebo te, pa nemoraš me zamarati sa tim svojim kretenizmima. Maltretiraš me svaki dan sa "Draga Kitty, Draga Kitty...". Oš prestat? Mislim stvarno, daj si nađi neki hobi, šaraj po zidovima, prdni tu i tam pa nek svi pogađaju ko ga je strefil. Guli koru od jabuke pa radi figurice iz toga. Igraj se pasijans ili čovječe ne ljuti se. Hmrla buš za koji dan, a ti umjesto da siz d dej, jedino kaj radiš je to da me deprimiraš s tim svojim mislima. Paj daj se malo trgni. Život je lijep! Sloboda leži unutar čovjeka! Go wild! Odi malo do tog zabarakadiranog prozora, pokaži svoje pubertetske cicice naprijatelju..možda ti se smili. Uzmi malo nožić pa rezuckaj okolo. Kaj ja znam..najdi si nekaj. I daj se već jemput drmni s tim klincom. Kaj, nije valjda da te ne zanima kak je to? A mali si ga već cepa na tebe naveliko.
O.K.? Me kužiš?
Zato prekini sa tom deprom i javi mi se kad buš bolje (ak doživiš).
Pozdrav iz Tenerifa,
Tvoja Kitty
- 10:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi