...sjenka moje sjenke...

nedjelja, 16.07.2006.

olla la :)

eo ja...nakon dugo ma predugo...ne da neam inspiracije nego jednostavno nea mi se pisat il trulim na msn :) sa ima? ma ne znam...kog zanima nek me klikne na msn lol :) ugl uzivam i smijem se ... trenutno mi ie sve kak sam si zamislila pa je i vise nego dobro...danas mi je jean lik reko da sam umisljena i tak ja et malo razmisljam o tome...pa mozd i jesam da...al jel dajem jeb onak? of skros da ne...flegma bila, flegma ostala...taj lik me i nazivciro, ja stvarno iam jebene granice dok me netko nazivcira i mogu ja to odtrpit al kad jednom puknem i popizdim i ond nema vise...next pliz mah
faks heh...stvarno nit najmanje nisam ocekivala da cu upast onak ja, bez veze, bez 5 somova eura, pokraj svih onih tamo...ali jesam, tu sam i onak ne da sam sretna nego ono uspjela sam ono sto hocu i zelim vec ful dugo...i thnx svima koji su bili hepi zbog mene iako neki nisu shvatili to al dobro never mind, presla sam prek toga...jos samo fali da mi adee upadne i sve je potpuno kiss tu curu sam et u zadnje vrijeme upoznala, onak podosta...prije nisam vjerovala da moze bit tak sjebana, al kad viim sa joj ljudi rade, a nije ni kriva ni duzna, samo je predobra prema njima...i to ljudi koji su jednostavno psihicki nestabilni...e onda puknem, onda pizdim, jako...jer fakat mrziim kad je netko sjeban kog volim a to onak ne zasluzuje...pogotovo ona no
jedna osoba trazi od mene da se mijenjam...i onak pokusavala sam dugo, predugo...i ne, ja to ne mogu...ja sam ja...sjebana uma, jedno govorim, drugo mislim i ne mogu si pomoc...takva sam i takvu me prihvati...jer ne zelim glumu, zeliim bit ja...nadam se da ces shvatit yes
pepe i ja nest kombiniramo za more...isle bi na krk..gleat one bordere hm hm rofl u neki šator, ma bilo di...samo da se ie na krk...pa ako skupimo pare, pičimo tamo...fijuuuuu yes sanchika je sa slavoncima...i pjeva negdje - da sam imo šakuuu dukataaaa.....u know what i mean roflrofl i da jurci nam ima djevojku heh...i nemas pojma kak mi je drago zbog tebe decko...yes
sad luv ya all...do neke nove mene cerek

- 23:41 - Komentari (2) - Isprintaj - #