...sjenka moje sjenke...

utorak, 13.06.2006.

iako ja tebe nemam, ti ces mene uvijek imati

hm nema ove gluposti vec par dana i vec mi fali...iako skoro nist pametnog ne pisem, glavno nek on meni tu stoji i nek ja trkeljam yes mislim ne znam sa im stalno taj server opada al valjd ce sad bit sve ok...daklem, sa ima novog? ma nista...meni i dalje super i veselo yes vec nekolko dana tak razmisljam o necemu...o tome da li se fakat ljudi mogu promijeniti i ako mogu zasto se mijenjaju? zato jer nisu zadovoljni sobom, iako se s vremenom vrate na staro ili ne vrate...ja se ne zelim mijenjat i ne zelim nikog mijenjat jer mislim da se nitko ne moze promijenit, to je neki moj stav koji imam...mislim da postajem u zadnje vrijeme opterecena horoskopom, mislim od uvijek sam to bila...svaki dan procitam ga na najmanje 3 mjesta, nije da vjerujem, al jednostavno moram to procitat iako nist ne skuzim kad mi kazu da mi je merkur ovdje, venera leti tamo...al samo neki pise...
moj tulipan kaze da ce mi ostavit komentar ak budem dobra e pa da znas - ja sam uvijek dobra wink
bla sad bla sad blaaaaaaa......smijeh

i da...muski dio ljudi na msn koji je vecer bio nije skuzio moj potpis na msn, koji je sad naslov posta...al muski, ne zamjeram im...rofl

- 00:16 - Komentari (5) - Isprintaj - #