...sjenka moje sjenke...

utorak, 06.06.2006.

gleam tu to et i ne znam, sad bi jos i naslov da ti pisem

nie da se meni ne pise novi post, nego ono...glupo mi je pisat danas sam jela to i to, jucer sam bila tu i tu, a s druge strane nea mi se filozofirat o nekim notornim glupostima...sad et stojim i buljim i gledam u ovaj prozor il sa je to vec i bla...moram pocet ucit neki kurac, stalno to pricam i ostajem pri toj prici, ne znam nea mi se onak...nea mi se nista, nea mi se ovo pisat, nea mi se otic spavat, nea mi se ic tusirat, nea mi se ic zeca odnjet u drugu sobu, nea mi se bla...prije mi nije bilo jasno kak se ljudima nea pisat blog, al sad et kuzim...danas sam bila na kavi s adee i ne nisam te zaboravila i da pricam s tobom i mislim nastavit jos dugo, dugo yes
moj tulipan i ja samo upravo zakljucili da iamo vezu punu razumijevanja...koja recenica roflrofl trenutacno sam u dvojbi da li da opet pocnem se alkoholizirat iako sam rekla da necu, ali adee vrsi los utjecat na mene, a meni teskooo palo heh wink ja bi sad tak jela bureknjami...mislim kad nebi i to je isto istina da...ja bi nesto, ne znam sta...znam da nesto hocu, ali nikako da shvatim sta...to me isto muci vec nekolko dana hm hm...presla sam herose po ne znam koji put vise i neam vise sa igrat, bu bang i tak bash nest gledam ove smajlice i ovaj je bash nekak prelood zijev heh....navodno zijeva? meni izgleda ko da pjeva....e da da pa maturalna...hm sa da dalje napisem? bila je ono ok, pa ono kad realno pogledam i da je heh....misla sam da ce bit i puno gorih slucajeva al ono oko .... iem dalje tipkat na msn, nea mi se tu vise....i eo jean refren koji fufa pjeva cijeli dan...kako je dobro biti glup...tra la laaaaaaaaaaaaaaaa......zapravo pametni su ti glupi ljudi, ne daju jeb za nist i onak su u svom svijetu da da.....sad ocem objavit post i sad bi oni jos da ja odaberem neku kategoriju, ma kak da ne....mislim neam inspircaije za nist, al glavno da ja brijem ic na novinarstvo...da da.....iem sad fakat mah 4 maj tulipan cerek

- 00:24 - Komentari (6) - Isprintaj - #