jadran06

nedjelja, 30.09.2018.

Kad nekog voliš

Smrt nije kada umireš,

već kad nekog voliš,

a bez njega ostaješ.


To boli više nego kad nestaješ

jer sve u tebi umire,


a živ ostaješ.



Image and video hosting by TinyPic

Oznake: oporuka

- 13:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 28.09.2018.

Tebe nema

Svega ima....samo tebe nema....a kad tebe nema...čega svega ima....nema.....


Image and video hosting by TinyPic

Oznake: oporuka

- 06:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 25.09.2018.

LJEPOTA (2014)


Dok ljubav ti darujem
ja darivam sebe
tek dodirom ljubavi svoje
ja darivam
i sebe i tebe
ti ljubavlju svojom
darivaš sebe
a tek dodirom
ljubavi svoje
ti budiš radost
i za sebe
i za mene
ni uzvraćati ne trebaš
da bi te volio više
dar mi je ljubav
kojom tebe slutim
kojom tebe grlim
sve glasnije, a tiše
ni disati dušo
bez imena tvoga
što ljubav se zove
ja ne mogu više
bez tebe ja neznam
ni zašto
ni kako


<br />
<br />
<p>Oznake: <a href=oporuka

- 22:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Iskre u oku (2014)

Zrake
jutarnjeg sunca
blistaju u kapima jutarne rose
i
sjaje poput zvijezda
u zlatnim
pramenovima
tvoje kose


<br />
<br />
<p>Oznake: <a href=oporuka

- 20:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

San (2014)

Pored zidina njenog dvorca stojim
pogledom ko maljem razbijam kamen
rukama zidove razmičem
gledam je dok spava
Moja


Image and video hosting by TinyPic


Oznake: oporuka

- 20:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tišina (2014)

Zašutila tvoja usta,
pa ljubav šutiš
dok je gušiš
kada zašute i meni
tišina će biti teška
a jauk moj
ostati će zarobljen
u najtvrđoj stijeni
što pod klupom sv.Petra
ka moru što neumitno stremi


Image and video hosting by TinyPic

Oznake: oporuka

- 20:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

TI (2014)

Prelijepa ženo
Mojih si očiju
i mojih ruku
Pravo remek djelo

Oznake: oporuka

- 20:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Srna (2014)

Zima stisla,
pa snijeg zatrpao pute
prestrašena srna
sama šumom luta
i nogama svojim
u snijegu tragove ostavlja
po tragu sam je našo
na grudi sam je privio
toplinom tijela svoga
u život sam je vratio

Oznake: oporuka

- 19:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Čekam te (2013)

S tobom u san odlazim
s tobom se jutrima budim
ja sam te stvorio
za sebe sam te rodio
i ljepotu tvoju
svijetu sam poklonio
s tobom u san odlazim
s tobom se jutrima budim
bez
tebe
ne
postojim

Oznake: oporuka

- 19:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Dar za tebe (2013)

Imam za tebe dar, koji nema nitko
imam za tebe dar, koji nitko ne može ti dati
na svijetu smo stvoreni kao par
jer za susret naš
stvoriše nas naše mati
slutnjom i maštom dozvao sam te na svijet
da postajanjem svojim ljubav mi doneseš
da ljepota mi budeš
da za mene dišeš
kako bi spoznati mogao
zašto sam tu
i zašto postojim
sasvim duboko i sasvim plitko
u tijelu i duši te imam
kao što te nema nitko
u sebi te imam više no što itko
imati te može
u srcu te čuvam a u tijelu te nosim
dok po svijetu idem
i tvoju ljubav prosim

Čuješ li me Bože?

Oznake: oporuka

- 19:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Srce od stakla (2013)

Ne pitaj me, kako sam....jer dok ovo pišem...nema me...ne postojim...
i zapravo neznam....dali uopće dišem....
od rođenja svoga...pa do svoga kraja.....ti jedina biti ćeš...čudo ljubavi moje...čitavog života moga...jer stajao samo sretan...pred vratima tvoga raja...a danas si meni dušo.....tuga i patnja moja...jer s dušom u grlu...i srcem od stakla...prestrašeno stojim...pred vratima tvojim...ko pred vratima od pakla...preda mnom otvara ih....ugašena ljubav tvoja....
a još do jučer dušo....bio sam sve tvoje...a ti si bila samo moja...zamisli priču...u kojoj bi onako usput...ja danas rekao tebi.....kako sam svo vrijeme s tobom šalio....i kako si me krivo razumijela...dok sam ljubavlju svojom...grijao srce tvoje....i ljepotu tvoju slavio....na kraju zamisli...da ti onako usput kažem....da mi se upravo ti ...kao žensko ne sviđaš...ali znam da znala bi
kako samo neuspješno lažem....ne pitaj me kako sam....jer ti si ispričala svoje...a mene tu više nema....i ja tu više nisam...
jer raspuklo se stakleno srce moje

Oznake: oporuka

- 19:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ludo zaljubljen (2013)

Tiho i bez glasa
tišinom te sada molim
tišinom vičem
da oduvijek i zauvijek
samo tebe volim
pusti me da spavam
u ljubavi svojoj
i glasno šapćem
riječi ljubavi vječne
koja zatočena osta
u ugasloj ljubavi tvojoj
kada ti život pisao bude
najteže životne priče
i kada te tuga slomi
ti sjeti se mene
i ljubavi moje
jer tada znat ću
prepoznati glas tvoj
koji vjetar mi šaptom nosi
da ljubavi tvoje
još uvijek ima
u mirisu tvome
i u tvojoj kosi

Oznake: oporuka

- 19:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Bilo pa prošlo (2013)

Ne oduzimaj mi ono
što je bilo i još trebalo biti

ne oduzimaj mi riječi
što ljubav bezvremensku
svijetom su raznositi znale

ne oduzimaj mi riječi
što napisat su se htjele
da raduju srca naša
i da ljubav našu slave

ne oduzimaj mi susrete
sa jutarnjim svitanjem
u sjaju sunca dok se rađa

ne oduzimaj mi susrete
sa sjajem moćne zvijezde
koju ni podnevno sunce
plamenom svojim
nikad nije moglo skriti

ne oduzimaj mi mene
jer ne možeš mi oduzeti sebe
ni ugasiti tišinu moju
u kojoj glasno gori plamen
ljubavi tvoje i moje
da glasnije ni ne može biti

Oznake: oporuka

- 19:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Jedino čudo(2013)

Takvu
kakvom te moje oči vide
takvu
kakvom te svojim srcem ćutim
takvu
kakvom te moje tijelo želi
ja oduvijek čekam i oduvijek slutim
pa čudo nije
i ne može biti
da svu meni
uglas ljubav viče
a srce i tijelo moje
svu ljepotu svijeta
sa izvora tvojih
svakog novog jutra
ovo iste priče
željeti će piti

Oznake: oporuka

- 19:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sveti Petar u pjeni mora (2013)

Sjeti se Svetog Petra
i kamenih litica šibanih vjetrom
što pod njim u moe poniru
sjeti se nas dvoje zaljubljenih
dok zagrljeni i stisnuti u ljubavi bezvremenskoj
slutimo čarobna vrata raja
sjeti se slane kiše
što vjetar je sa uzavrelog mora
po stijenama svetog Petra
igrajući se prkosno raznosi
srebrenim kapima od soli
ona je kupala tijela naša
dok zlatnim nitima tvoje kose
vezana uz stijene stoje
ona je kupala čistu ljubav našu
i čistom pjenom od ljubavi
umivala je srce
moje i tvoje

Oznake: oporuka

- 19:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Kako možeš(2013)

Odričeš se mene i ljubavi svoje...
kako možeš, kad je stoput veća od ljubavi moje....kako šutjet možeš...ljubav veću...i od sto neba....koja i na onom svijetu vječno će da traje...i svu svjetlost nama će da daje......
Kako možeš ljubav takvu...ušutkat i gušit...dok svo vrijeme naše....još od vremena prije....ona zlatom sunca svoga natap i grije....
ja zauvijek znat ću
ti zauvijek znat ćeš
da ljubav tvoja ....u ljubavi mojoj
vječno će da traje

Oznake: oporuka

- 19:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Darovi ljubavi (2013)

Kada noć u svitanje bježi
a dan novim jutrom sviće
ja budim se i ponovno živim
jer mislima dozivam
sve čarobne darove tvoje
što rijekom ljubavi svoje
natapali su dušu ove naše priče
u njima dišem
u njima znam da postojim
o njima ću zauvijek da govorim i pišem
darovi ljubavi tvoje
radost mi i sreću donos
dok putuju tijelom mojim i dodiruju srce moje
pa svu tugu moju u noć odnose
u njima ću da živim
u njima ću da trajem
a svu ljubav svijeta
tebi ću da dajem

Oznake: oporuka

- 19:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ljepota (2013)

Ako ljepotu
tijela tvoga
ne gledaju
oči moje

ne dodiruju
moje ruke

ne ljube
moje usne

pitam se
čemu postoji
i zašto je
takvom
stvorena

Oznake: oporuka

- 18:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

LJUBAV (2013)

Ako me se
ti odrekneš
i potpuno
me odbaciš

i kada ostariš
ja čekat ću
i moliti da ženom
mi postaneš

Oznake: oporuka

- 18:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Kad bi znala (2013)

Kada bi ti znala
kada bi mogla znati
šta si ti meni

a tisuću puta
rekla si da znaš

čitav svijet bi
sretna zagrlila
nebu i zemlji
ti bi zahvalila

zahvalila bi sebi

i nikada, ti se
odrekla mene
u ljubavi nebi

Oznake: oporuka

- 18:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Zauvijek (2013)

Kada prvi put
glas svoj
dijete osjeti
gvorit će zauvijek
kada ptić
prvi put
svoj pjev začuje
pjevat će zauvijek
kada čovjek prvi put
pravu ljubav osjeti
nema mu druge
već dok živi
voljeti će
zauvijek
s tobom
u sebi
a samnom u tebi
ja živim oduvijek
i živjet ću
zauvijek

Oznake: oporuka

- 18:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Čemu (2013)

Čemu služi
i što znači
tvoja rijeći poruka
"uživajte"
kada znaš
i zauvijek
ćeš znati
da bez
ljubavi tvoje
ne mogu
ni postojati
a kamoli
uživati
bez ljubavi tvoje
tek pokušat ću
ja mrtav
živjeti

Oznake: oporuka

- 18:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Uzalud (2013)

Gledajući druge žene
ja tugu i sjetu

pokušavam odbaciti
što dalje od sebe
ne uspijevam
jer misli moje
dozivaju ime tvoje
a srce viče
da voli
da ljubi
da želi
da treba
samo tebe

Oznake: opomena

- 18:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Smisao (2013)

Vrijeme mi ukrasti ne možeš
svo moje vrijeme
i jučer i sutra
tobom se sluti
tobom miriše
i tobom se prepoznaje
možeš mi ukrasti sebe
ali ljubav mi
ukrasti ne možeš
kada odlaziš ti u meni ostaješ
jedina i neponovljiva
ne gubim te kada odlaziš
odlaskom tvojim
ja tek gubim sebe
u nepostojanju svome
a u postojanju tvome
zauvijek ću srcem svojim
dodirivat samo tebe

Oznake: oporuka

- 18:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Istina II (2013)

Od rođenja
pa do kraja moga
ja čekam te

čitavog života svoga
moje misli, tebe slute
postojanje tvoje
suncem grije mog života pute
tebe sam tražio da ljubav mi budeš

čekao ja sam
da ljepotom svojom
u život moj
uroniš i uđeš
moje misli pričaju mi
priču neku
u kojoj ime tvoje
natapalo je nadom
mog života rijeku
moje misli
s tobom plove
a sav život moj
imenom se tvojim
prepoznaje i zove

Oznake: oporuka

- 18:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ISTINA (2013)

Ljubavi moja
i
sve moje
ne živim
i ne postojim
bez
ljubavi
tvoje

Oznake: oporuka

- 18:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Istina(2013)

Razumjela ona
to ili ne
priznala ona
to ili ne
vidjeti mora
što svatko vidi
da ljubav moja
očima mojim
na tijelu njenom
čudesnu ljepotu
stvara i
svijet ljepšim čini

Oznake: oporuka

- 18:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Zašto (2013)

Bože zašto
kada sam joj
ljubav, radost, sreća
ja živim
ja letim
kada sam joj
teret, smetnja, muka
ja ne živim
ja ne postojim
ma kolika bila
moje ljubavi buka
bože hvala ti
što ljubav čista
ne postavlja uvjete
da bi mogla
zauvijek da blista

Oznake: oporuka

- 18:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Zlato moje(2013)

Čuvam te
kao kap
zlatne rose
usnulu
na dlanu svome
čuvam te
dok spavaš
zlato moje
da radost mi budeš
da srce mi griješ
u svakom
danu mome

Oznake: oporuka

- 18:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Dok čekam (2013)

Njemu i njoj daruj ljubav svoju.....mene se odreci....svakog dana ljubim te i grlim...svakoga dana sam sa tobom...
tebe mislim
tebe sanjam
obožavam te
i ljudim za ljepotom tvojom..kao što sunce....pripada danu..ljepota tvoja pripada meni....ja čekam te oduvijek...
i čekat ću te zauvijek duboko u sebi....

Oznake: oporuka

- 17:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Čežnja(2013)

Noću
uplašen bukom tišine prislanjam lice
na tvoja bedra, gdje mirisom tvojim sanjam opijen
kada sunce u osvit zore
zlatom svojim jutro doziva
lice moje na usnulom pupku tvome
još sanjivo se budi
dok sunce dan umiva, lice moje
tijelom tvojim radosno putuje
umiri se tek na grudima tvojim
tu nad srcem što ljubav nudi
i srcu mome
toplinom svojom
radost života
donosi

i budi

Oznake: oporuka

- 17:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Strast(2013)

Želim te voljeti, jer dugačije ne mogu
želim te gledati stvorenu za mene
želim te ljubiti, da ljubav mirišem
želim naša tijela povezati u jedno
zbog ljubavi ove
što ljepotom svojom u vječnosti sjaji
i suncem svojim sav moj život
natapa i hrani
ja volim te
raduje se tome
jer radost si oduvijek bila
zaljubljenom srcu mome

Oznake: oporuka

- 17:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Stvaranje (2013)

Dodirujem te pogledom svojim....dodirujem te toplinom prstiju svojih...dodirujem te radošću ljubavi svoje....a ti se pretvaraš da spavaš.....dok prsti moji putuju tijelom tvojim...i osjetom toplim ljepotu tvoju bude.....
moje te oči ljube....moje te usne ljube....
dok lagano klize tijelom tvojim....prebiruć strunama ljepote tvoje....upijaju mirisnu rosu sa latica tvojih...i usnuli zanos bude....
dok ti se pretvaraš da spavaš....zlatom kose svoje dodirujuš sunce...koje u odsjaju mora donosi radost...onom tko radost i ljepotutvoju sluti.....u novom jutru na žalu od bisera...biserje na licu tvome...još ljepše sjaji ....a osmjeh tvoj..slikom raja sluti....
dok ti se pretvaraš da spavaš
prekrasni leptir nastaje i čarobnom ženom postaje...a tijelo tvoje..radost pogleda zove...i uzdahe slatke mami..zlatom ljepote svoj...usnulo sunce budiš dok u novom jutru...čarobna i bosa vlažnim žalom..lijepa i snena ponosno koračaš..u novom danu...tišinom što sjaji..radost ljepote svoje ....ti suncu svome ..još usnula darivaš.

Oznake: oporuka

- 17:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

SJEĆANJA (2013)

Osjećam te
od začeća tvoga

mislim te
od rođenja tvoga

volim te
od prvog susreta
pogleda
tvoga i moga

da bi disati znao
i danas i sutra
ja trebam te
i tako zauvijek
svakog novog jutra

Oznake: oporuka

- 06:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

LJUBAV (2013)

Bez ljubavi tvoje
ne dišem

bez tebe
ne postojim

dok ovo ti pišem
znam

da postojim
znam

da dišem

Oznake: oporuka

- 06:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Rađanje (2013)

U život sam te dozvao vjetrom...kada prvi put ja ljubav....kao dječak poželio sam piti...dozivao sam vjetar...što nadu donosi...dok ljubav sluti....dozivao sam kišu...što život daje i tvoje rađanje nosi...dozivao sam sunce..koje život hrani i odrastanje tvoje zauvijek mi donosi...
U život si mi ušla..jer tako je moralo biti..znam da postojim da bi za sebe...dozvao ja tebe...i ljubav tvoju u ljubavi svojoj...ja naučio piti....kao što dozvah vjetar, kišu i sunce svoje....tako sam dozvao tebe da budeš vjetar, kiša i sunce ljubavi moje....znam da postojim....jer postojiš ti....da nadom me hraniš...i ljubav mi budeš...plamenom sunca svoga....svakog novog jutra...dodirom ljubavi tvoje...moje srce..jedina ti znati ćeš....da ljubiš..i osmijehom svojim dodiruješ i griješ....

Oznake: oporuka

- 06:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Bože moj (2013)

Bože moj....pitam te Bož, reci mi....zašto je toliko volim...i...zašto je toliko trebam...zašto je ona meni...toliko čarobna i lijepa...u sebi samoj i u tijelu svome....zašto ni disati ja ne mogu...bez imena njenog na usnama svojim....i u srcu mome....kažeš mi.....sjeti se prvog susreta vašeg..i prvog dodira sa očimanjenim....sjeti se vremena onog, kad pogled tvoj je...u trenutku tome sa pogledom njenim...u jedan pogled stao....tada...ti se činilo kao da si čitav život.....upravo nju, tu na vratima svojim....ti čekati morao i znao....o bože.....tek sada vidim...ja sjećam se...da sam u trenutku tome....sluteći snove svoje....već tada znao da čekam je oduvijek.....a trebat ću je zauvijek..pored sebe u životu svome....
Bože dragi,
Hvala ti...
Na odgovoru takvom i tvome...

Oznake: oporuka

- 06:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Postojim u ljubavi (2013)

U rosi
te slutim
u kapanju kiše
osluškujem
u pahulji snijega
prepoznajem
u vjetru
te osjećam
u suncu
te živim
u tišini
te čujem
u vodi
te pijem
a disanjem svojim
ljubav ovu
i život svoj
glasno zovem
imenom tvojim

Oznake: oporuka

- 06:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Pogledaj me (2013)

JER čini se
da ne trebaš me više
ljubavi moja
i darovi njeni
radost su ti
znali biti
a danas ih
ko teret nosiš
i sa izvora njenih
ti ne želiš piti

ljubav tvoja
i darovi njeni
radost donose
oduvijek i zauvijek

ja od njih živim
i za njih postojim

darovi ljubavi tvoje
uvijek raduju
dok oba ih srca naša
trebaju i vole
a uvijek bole
kada ih treba
samo srce moje

Oznake: oporuka

- 06:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Susret (2013)

Kad sretoh
tebe
ni spoznao nisam
da zapravo
s tobom
ja dobio sam sebe

Danas znam
sluteći smisao
postojanja
tvoga
zašto si
upravo ti

Neponovoljiv
razlog
postojanja mog

Oznake: oporuka

- 06:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Da tebe nemam(2013)

Da tebe nemam
čemu bi postojala
sva nova jutra
svakog novog dana
i svakog novog sutra

da tebe nemam
kako bi za ljubav znao
kako bih disao
i kako bi postojao
da tebe nemam
sunce više nebi sjalo
kiše bi utihnule
a život moj
uvenuo i stao

Oznake: oporuka

- 06:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 24.09.2018.

Sve moje (2013)

Tvoje ime
zove se
ljubav
disanjem svojim
dišem tvoje ime
tek tako postojim
tek tako živim

Oznake: oporuka

- 17:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Cvijete moje(2013)

Sanjam te
u tišini samoće
slutim te
i dišem te

tu si
i kada nisi

osjetom
upijam slatke
sokove
tvoje blizine

postajem leptir
koji tvojim
cvijećem
svoju ljepotu hrani
i sam
život
diše

Oznake: oporuka

- 17:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Nestati u trajanju (2013)

Hvala ti sunce
što zlatnom
si me rosom pojilo
hvala ti sunce
što zlatnim
si me nitima
njene kose grlilo
i sada dok nestaješ
u moru od plamena
hvala ti što vatrom
u meni zauvijek
ti nastavljaš gorjeti
vatrom bez vremena

Oznake: oporuka

- 17:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

MOLIM (2013)

Nadu
mi vrati
kroz
čekanje
dok u njemu
tebe
ne
pronađem

Oznake: oporuka

- 17:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Lutanja(2013)

Ako me više ne voliš
i ljubav moju ne čuješ
ja bježati ću vječno
sa mjesta onih
na kojima sam
u radosti srca svoga
znao s tobom
biti
i sa tijela tvoga
ljubav tvoju piti

Oznake: oporuka

- 17:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sudbina (2013)

Tko se sudbinom igra
lako je izgubi
i bez nje ostane
rodila si se
da te
volim

postojim
da te
volim
više no
itko

Oznake: oporuka

- 17:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ooprost(2013)

Oprastam ti sve
oprosti mi
što volim te
oprosti
i za ono
što zbog
ljubavi svoje
ja više
ne mogu

Oznake: oporuka

- 17:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

TI (2013)

Sunce,sunce
u vatri svojoj
ti istinu slutiš
da od mene više nitko
volio te nije
dok s radošću ljubiš
i žarom svojim
srce griješ

zašto uvijek moraš
da plamen svoj
iznova i opet
ti na meni gasiš

i gorjelo je more
dok s kamene stijene
odsjaj sunca pali
a stijena u more ponire
i gorjelo je more
dok crveni zapad
plamenim nebom
suncem u more uranja
u sutou dana
dok sunce nestaje
tišinom izgara ljubav
sluteći plamen u žaru svome
opet će sunce dati
svitanja novog jutra

Oznake: oporuka

- 06:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

STOJIM (2012)

Stojim sam
u pustoši tvoga grada
stojim sam
u samoći tvoje ulice
stojim sam
pred zidovima tvojim
drhtim sam
kao lišće na vjetru
što vječno će stajati tu
pred zidovima tvojim
u samoći tvoje ulice
zauvijek i kao da je oduvijek
a zidovi....
dokle će oni stajati
da ih pomičem
dok tražim te
očima ljubavi
dokle?

Ps: dok dišem, dok živim

Oznake: oporuka

- 06:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 23.09.2018.

ONA (2012)

Hodam i tražim je...čini se kako putujem....a zapravo stojim...i nikud ne idem.....slike se mijenjaju...dok oči...uvijek isto vide....od duga hoda...tijelo se umori....a srce se pita..čemu hodati...dok ostaješ u mjestu.....zašto je tražiš dok ona stoji....tu pored tebe..uvijek na istom mjestu...sa kojeg se nikda ni pomaknuo nisi...pa ipak čini se...da je oduvijek tražim je...pitam se...koliko.....

Oznake: oporuka

- 21:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Dušo moja (2012)

Dušo moja
na jednoj strani priče
stanuje tvoja ljubav sa malo teksta
i puno energije
ti ljubav svoju stalno šamaaš
i stalno propituješ
na toj tvojoj strani
stanuje i tvoja beskrajna ljepota
ja je stvaram
ja je živim
al sve je uzalud
za mene je zabranjena
na drugoj stani naše priče
stanuje moja ljubav
sa puno teksta
i puno energije
na toj mojoj strani stanuje
i moja beskrajna želja za tvojom ljepotom
tu ljepotu tvoju
dotaknuti mi nedaš
stalno si okićena
svakojakim zabranama
tko koga ovjdje gnječi?

Oznake: oporuka

- 21:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Moje sve (2012)

Svake sekunde i svake minute
sve minute svakog dana
ja sam s tobom
uvijek i zauvijek
stvaram tvoju ljepotu
oblikujem tvoju ljepotu
slavim i vičem tvoju ljepotu
volim te i ljubim
obožavam te i želim
želim radost dodira
i susreta sa ljepotom tvojom
znam da me razumiješ
ali ti ne možeš
i ti ne želiš čovjeku svome
darivati radost ljepote svoje
a ja sam je stvorio
te slavom okrunio
tu je skriven onaj iskon
sama bit i iskra
svih naših velikih i malih ratova
ako me zaista voliš
onako kako kazuješ
daruj mi ljubav svom puninom
daruj mi radost ljepote svoje
kako imaš srca
još uvijek me gledati kako klečim
pred tobom
te cvileći slinim
za ljepotom tvojom

Oznake: oporuka

- 21:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

SVE MOJE (2012)

Sve moje
živote moje, lipoto moja
darovao sam ti čitavog sebe
u tebi sam
od početka, oduvijek
u sebi se tražim
i nema me više
ne postojim
jer u tebi sam
dušo moja zauvijek
to znaš
to znamo oboje
dao sam ti sebe
molio sam te
da mi daruješ
ljepote svoje
ali uzalud
ti to ne možeš
ti to ne želiš
ja ne mogu
moliti i cviliti pred oltarom
tvoje ljepote
tvoj sam
a ti ne želiš biti moja
to će boljeti zauvijek
ne traži me kod mene
i u meni
jer ja dušo
tu više ne postojim
jednostavno me nema
darovao sam se tebi

Oznake: oporuka

- 21:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Darivanje (2013)

Daruj mi radost ljepote svoje
da zvijezde sjaj izgubile nebi
daruj mi žar usana
da sunce ne utihne
i nestane sjetno
toplina dodira naših

nek oživljava jutro mirisom tvojim
dok snena pristaješ
darivati sebe, sluteći vrijeme
i prije vremena
dok još sunce i zvijezde
bijahu isto

dopusti da spojimo
tijelo u jedno
kako bi već danas
svjedočili vijeme
i poslije vremena našeg

Oznake: oporuka

- 21:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Svitanje(2014)

Noć
kada ustupa mjesto danu
ljubavi ovoj
nova jutra će da svanu
kada zora sviće
suncem obasjana
ljubav našu
grijati će sunce tek rođena dana
volim te

Oznake: oporuka

- 21:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tišina

Prepoznajem te
u tragovima sjećanja svojih
dok klizim kroz vrijeme
postojanja svoga

čak i u vremenu
prije vremena moga
bila si tu, ista ti

osjećam te
gledam te i vidim
čudesnu i neponovljivu

kao da i ti slutiš ovaj susret
u vremenu našen
što trajati će vječno
i kad svo vrijem
isteklo nam bude
sanjam te u tišini samoće
slutim te i dišem

tu si i kad nisi
osjetom upijam
slatke sokove tvoje blizine
postajem leptir
koji tvojim dvijećem
svoju ljepotu hrani
i sam diše život

Tvoj zauvijek

Oznake: oporuka

- 21:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tišina

stojim tu
očaran
bez riječi
tišinom vičem
čuješ me
znam
ljubavlju svojom
dodiruješ tišinu
koja urlik postaje
ti ne možeš biti moja
jer ljubav je naša
jedno
iako smo dvoje

- 21:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tišina

Razuma nema da objasni
tvoju ljepotu
ni riječi nema da opišu tvoju ljepotu
postojiš samo ti
postoji samo ja
moje oči gledaju tebe
moje srce prepoznaje tebe
ti si jedina posebna i neponovljiva
zaveden
rođenjem tvojim
i tvojim postojanjem
ja živim ljubav
ja živim tebe
vidim ljepotu samu
dok ljubav ti darivam
trebam te zauvijek
čak i kad zatražiš
da ljubav ugasim
a, glas utišam

Oznake: oporuka

- 21:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tišina

Slutim
u tišini
svoje samoće
tvoju blizinu i naše
buduće vrijeme

Volim te

istina je ko sam život
i veća od postojanja moga
volim te
sve moje
od samog početka
i svoga i tvoga

volim te
i opet te volim
niti izreći neznam
jer riječi nema
koje bi opisati mogle
svu ljubav moju
i ljepotu tvoju.

- 21:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 15.09.2018.

SAM U LJUBAVI

ja te volim ljubavi
jer si to što jesi
iskra i svjetlost koju zapalila si
u mom srcu
svojim postojanjem
upravo takva
ti neponovljiva
jedinstvena

voljena ljubim te i želim
istovremeno sa puno strasti
slika koju tvoju pojavnost
nudi očima mojim
plavi misli moje
budi maptu moju
i raste žudnjom
da se u zlatu
tvoga mora
doslovno
neponovljivo
utopim
nestanem
i ponovno postanem

u tebi opet

Oznake: 2009.

- 21:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tišina

Riječi

tvojoj ljepoti

ne pristaju prazne riječi

lijepa si,

želim te

tvojoj ljepoti toliko čudesnoj

toliko čarobnoj dostojne su samo riječi

ljubav

i volim te


Oznake: oporuka

- 17:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tišina

Istina

od rođenja pa do kraja moga
ja čekam te čitavog života svoga
moje misli tebe slute postojanje tvoje
suncem grije mog života pute
tebe sam tražio da ljubav mi budeš
čekao ja sam da ljepotom svojom u život moj uroniš i uđeš
moje misli pričaju mi priču neku
u kojoj ime tvoje natapalo je nadom mog života rijeku
moje misli s tobom plove
a sav život moj imenom se tvojim prepoznaje i zove

Oznake: oporuka

- 17:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tišina

Lutanje

pustim ulicama lutam
dok vjetar mi miluje lice
stojim na obali sam dok more obalu kupa
i valovima svojim pjenu žalom raznosi
dok lutam ja čekam da vjetar
i more u tragu pogleda njenog
radost mi donesu
glas ljubavi njene prepoznajem
i slutim u kapljici svakoj
što morem se pjeni i bukom svojom njeno ime doziva

Oznake: oporuka

- 17:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tišina


Susret

kad sretoh tebe
ni spoznao nisam
da zapravo s tobom
ja dobio sam sebe
danas znam
sluteći smisao postojanja tvoga
zašto si upravo ti neponovljiv
razlog postojanja mog

Oznake: oporuka

- 17:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

TIŠINA 11

Putovanje

dok vrijeme putuje u susret danima novim
nova jutra nas čekaju pravednost ljubavi čiste
skinut će terete naše
i donijet će pjesme što za vječnost traju
naša srca što ljubav žive
znati će radost donijeti
i nama zlatno sunce novim jutrim sjati
plesat će ljubav
nestat će tama
da bi živjeti mogli
da bi disati znali
jedno smo drugom sobom darovani
za ljuvav našu nova jutra nam sviću
bez okova tuge
u novom danu
zauvijek će pričati oduvijek nam poklonjenu priću

Oznake: oporuka

- 17:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tišina 10


Ljubav

dok bukom opijen hodam
i tražim je
vjetar mi tragove njene putem raznosi
od traženja silnog pronaći je ne mogu
kada stanem i disanjem je dozivam
vjetar mi ljubav njenu i miris blizine njene
u glasnoj tišini s lakoćom donosi.

Oznake: oporuka

- 17:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tišina 9


Vrijeme

mi ne možeš ukrasti
svo moje vrijeme
i jučer i sutra
tobom se sluti
tobom miriše i
tobom prepoznaje
možeš mi uskratiti sebe
ali ljubav mi ukrasti ne možeš
kada odlaziš
ti u meni ostaješ
jedina i neponovljiva
ne gubim te kada odlaziš
odlaskom tvojim
ja tek gubim sebe u nepostojanju svome
a postojanju tvome zauvijek ću srcem svojim dodirivat samo tebe

Oznake: oporuka

- 17:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tišina8

Radost

o jutro lijepo li si
što mi nju donosiš
pa radost očima mojim
i srcu mome
ti daruješ miris njen
i danas će biti disanje moje


Lice od zlata

dobro ti jutro sunce
zastani i ogledaj se na površini mora
u kojem se zrcali slika njenog lica
i stapa se s tvojim
trepereći u kristalima
plavetnila od zlata
more je voli plavo
ti sunce voliš je zlatom
a ja je ljubim srcem i tijelom svojim
u moru od zlata

Oznake: oporuka

- 17:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tišina 7

JUTRO

Volim te jutro
i ovo jutro opet je neponovljivo
a čini se isto
i ovog jutra te neponovljivo volim
a još jučer činilo se isto
klupa na plaži
more žalom priča
sv.Petar se budi
prvim zrakama sunca nježno umiven
i ključeve raja donosi.
sve čini se isto a opet j neponovljivo

Oznake: oporuka

- 07:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tišina 6

Jutro je
jutarnja molitva,
klupa na rivi
kafa miriše
nedaleko klupa na sv.Petru
tišinom svojom moru priča o ljubavi
kojoj je svjedočila kada su sunce kamen i more glasno od sreće plakali.
u vremenu svog trajanja toliku ljubav su disali samo jednom
i danas znam da sam osjetio dolazak tvoj ovaj svijet
to priča i prvi susret očiju naših
to zna i klupa
to šapće i ovo jutro dok se sunce iza biokova ponovo rađa
i radost ljubavi donosi


Oznake: oporuka

- 07:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 14.09.2018.

Tišina 5

Kada list zadrhti                dok jutarnje sunce             u biserne kristaliće             pretvara kapljice                jutarnje rose                      i zlatom ih svojim kupa ! To moje srce                      i moje tjelo                        u tišini svoga jutra             drhte tiho i bez glasa          sluteći zlato i baršun          tvoje kose , tvoga lica        i miris tvoje kože                umivene zlatom                  tvoje rose . 2016

Neznam kako je to bilo moguće , ali znam da te sanjam i volim od rodjenja tvog !  Oboje znamo da te volim i želim od kada te ugledah pred vratima !  Oboje znamo da ču te iz minute u minutu voliti dok živim , dok dišem !  Oboje znamo da nema načina da to prestane !  Nije moguće !  To jače je od mene i moje volje !   Isto kao što nije moguće da vrjeme stane ili da sunce prestane sjati ! Blago tebi !  A ja ? ? ! !  Voljet ču te sve više !2016

Volim te jedinstveno !       Volim te neponovljivo !     Volim te nezaustavljivo !   Volim te dok dišem !          To mi je dar i na to sam osudjen , bog mi bio na pomoći ! 2016<


Oznake: oporuka

- 19:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tišina 3

JUTRO
Jutro ! Kada bi ljudi mogli znati iza kojeg se kantuna krije ljubav njihova života, potražili bi je !  Kada bi čovjek mogao znati u kojoj ženi čući skrivena ljubav njegova života , začas bi je pronašao !         Ali ne , to nitko nezna ! Ljubav života tek se dogodi , ako "nagradjen" "prstom" sudbine , imaš sreće susresti nju ! Ja sam imao tu sreću , i od tada nju dišem i za njom drhtim ! 2016

TI
Jutro ! Ti češ doći ! Dotaknut ću te pogledom ! Oči moje trebaju tebe ! Stalno te traže , i kada nisi tu ! A tako bi te željele gledati dok spavaš ! Toliko si mi moćno i neopisivo lijepa te uistinu neponovljiva ! Postojiš da ti se radujem i da te neizmjerno trebam !2016

SUNCE
Sunce si koje me grije gotovo čitav moj "svjesni" život ! A kada si blizu , radost u meni plamti posebnim žarom ! Bože znaš li šta je ona meni ? Znam da znaš . Poznaješ ti svoje darove ! OVO je tako posebno , jer ona je tako posebna i jedinstvena i neponovljiva ! Može biti šta god hoće ! Može izgledati bilo kako ! Ali ona je za mene  lipota ( u svakom pogledu ) , kakve nema ! 72016

SRCE
Ima jedno muško srce , kojem si TI pogon , što energiju mu daje !             Ima jedno muško srce , što gotovo čitav život sniva isti san !                     Ima jedno muško , što čitav život sanja , nada se  i  čeka ! Ti i ja znamo koga čeka !  Dobro ti jutro sunce , što zlatom svojim i toplinom svojom , "dodiruješ" me , gotovo čitav život ! ! 1620

Ti si jedna najobičnija , ali uistinu neponovljiva , nakupina čarobne i savršene ženske ljepote i dobrote !  Tvoj sam i klanjam ti se !   Istina ! ! 260816

Dobro ti jutro ! Pogledaj i oslušni nebo ! I ono diše energijom moga srca koje "glasno" u tišini "viče" tvoje ime !  Sve na nebu piše , kako srce moje diše. A "buka" koju moja ljubav u nebo šalje tolika je , da svojom  tišinom samo tvoje srce dotiče ! !2016

Dobro ti jutro sunce !         Ovoliko OVO mogla si samo ti proizvesti i zaslužiti , pa zato , ništa ovoliko močno i veliko , nije bilo i neće biti !          Kraljice moja čarobna !

Kada sunce dotiče i ljubi nebo , zlatom ga obasja ! Kada sunce i nebo dotiču i ljube more , nastaje ljepota kakve nema !         Nastaješ ti u kostimu , i ti u crvenoj haljini ! Neponovljivo ! Neponovljivo !


24 sata dnevno ,                 1000 puta na dan ,            ja svojim srcem                 uranjam u tvoje srce ,        i tu pohranjujem               svu ljubav svijeta ,            koju u meni                     stvaraš ti ,                          postojanjem svojim .        To moraš osjetiti ,             to moraš čuti ,                    i ti to znaš ,                       jer toga na svijetu ,            još do sada bilo nije ,        i nikada neće biti .              O kako je močno ,                          s tobom "poletjeti"             u visine do zvijezda ,         samo s tobom dosegnute . Dobro ti jutro kraljice !2016


Dobro ti jutro ! Došla si da svijetu ukras budeš ! Došla si da i meni oduševljenje i ljubav budeš !  Toliko te je svjet trebao !  Toliko sam te ja trebao !  Hvala tebi što postojiš !  Moji snovi su uslišeni !  Da mi , od mene "dozvana" , nisi "ušetala" u život , toliko bi močnih emocija prave i čiste ljubavi , za mene ostalo potpuno nepoznato !  Ne bih znao , a ni vjerovao da postoje !  Hvala !  Hvala !    Ludo te obožavam ! Ludo te volim ! Ludo te želim ! Uvjek te mislim ! Uvjek te trebam !  KRALJICE  ! !


Viruj mi , do neba je istina da si ti lipota kakve nema. Takvu žensku lipotu još ni jedna majka ( osim tvoje ) nije rodila !  Strujiš mi srcem i tijelom svake moje sekunde !


Dobro ti jutro kraljice , moga srca , duše i tijela !  Da tebe nisam sreo i zavolio , ja nikada ne bi ni spoznao ni osjetio šta to znači "drhtati" za ženom ! Ja nikada ne bi osjetio potrebu da jednoj ženi ,     ( tebi ) , u jednom danu izgovaram VOLIM TE , više puta nego svim ostalim ženama za čitavog mog života ! !  Ovo su istine ! Princezo , damo , kraljice ! Ne bih spoznao šta znači disati pravu i čistu ljubav !
Za mene si ti neponovljivo savršenstvo ! Za mene si ti najčarobnija žena na ovom planetu i ukras kakvog nije moguće više naći !  Obožavam te toliko da više ne bi mogao disati bez tvoje stalne prisutnosti u čitavom mom biču !  KRALJICE  !


Dar mi je                          svako ono jutro                koje mi donosi tebe !       Dar mi je                            i ovo jutro                         u kojem ću ponovo            susresti tebe !                   Dobro ti jutro !                 Princezo , damo , kraljice ! Uvjek je radost                 vidjeti te                            i ljepote tvoje                  napiti se !


Dobro ti jutro !                   Toliko te močno volim da toj  ljubavi kraja nema , pa možda ni početka , jer čini se da traje oduvjek ! Toliko je močna i velika da ništa za uzvrat ne traži , iako za tvojom ljubavi u svojoj tišini  "galami i cvili" !                         Princezo , damo , kraljice !


Sve što ima svoj početak ne znači da i vrijedi !        Ono što ima svoj početak , a kraj mu se ne vidi , jer ga  nema , tek ima pravu vrijednost , jer je besmrtno !                         Ovo su neupitne istine !
Dobro jutro carice !           Od tebe se nikada neću "otrijezniti" ! Tobom sam "zamantan" i ti si mi "zadana" tvojim rodjenjem !  Davno prije nas i prije vremena , nama je zapisano da češ ti biti žena mog života , moja ljubav i moja ženska lipota !         Viruj mi da ne gubim samo ja , već gubimo oboje što se to ne dogadja ! Gubimo čarobnu i močnu razmjenu energije ljubavi kakva još na zemlji nije postojala ! Mislim da tu istinu znaš i osjećaš !  Princezo , damo , kraljice !


Dobro ti jutro carice moja i sunce moje milo i prelijepo !  Ispunjavaš mi svaki moj trenutk , tako da se više ne mogu sresti sam sobom i bez tebe !     U svakom svom trenutku te najmočnije i najnježnije volim , želim i trebam !   Tako da sam stalno  u nekom čudnom najradosnijem paklu !  Srce i tijelo žude i cvile za tobom , a duša se raduje ! Neizdrživo te močno upijam i dišem u svakom svom trenutku !        Slušao bi te , gledao bi te , mirisao bi te i dodirivao bi te 24 ure na dan ! !       Princezo , damo , kraljice !

Živote moj savršenii i predivni !

Dobro ti jutro carice !       U svim ljudima i u svim njihovim ljubavima , postoji više ili manje pretinaca (niša) , koje ponekad oni znaju izvući iz svoje nutrine , te njihovim sadržajem problematiziraju i gase svoju ljubav ( manje ili više uspješno )  !              U ovoj mojoj ljubavi prema tebi , u meni ne postoji niti jedan skriven pretinac (niša) , iz kojeg bi mogli "iskočiti" neka pitanja ili razlozi , koji bi pokušali smanjiti močnu i čarobnu snagu moje ljubavi prema tebi !            Volim te beskrajno , i bez zadrške u svakom  pogledu !     Voooooooolim tebe ! !   Princezo , damo , kraljice !

Nemam riječi da ti opišem koliko te volim !

Oznake: oporuka

- 19:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tišina 2

JUTRO
Jutro . . . . O bože koliko te vol . .  O bože koliko si lipa .  Jeli to moguće ? !    O bože,  istina je, da "ovo" trajat će zauvjek. "Ovo" za sebe ništa ne traži, da bi postojalo !2015

NEBO
Jutro ! Nebo zna i na nebu piše, da srce moje, obožava, voli, želi i treba te sve više !

SV.PETAR
Jutro se budi .    
             Klupa na sv. Petru  
           me ponovo zove ,    
           da sječanje svoje   
            u priči mi donese .  
            Kamen i more uokolo ,    
   u zlatu jutra ,        
            suncem umiveni .         
      Kao da se nadvikuju ,    
     istom pričom zaneseni .  
   A ja šutim                    
       i slušam u tišini .       
       Priču znam ,            
           jer meni je poklonjena .   
Sječanje ,        
              ovo jutro    
                   čini savršenim .
2016

Oznake: ljubav

- 19:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tišina 1

TIŠINA
Dok me teret tišine pritišče kao stijena,       dišem tvoje ime .             Tišina u meni            šaptom viče,         obožavat ću je ,                 i volit ću je ,                 dok disati                 budem mogao . 32015


BUBNJEVI
Kada svi bubnjevi utihnu. Kada potpuna tišina zavlada. Samo će se čuti buka moga srca, što imenom tvojim život otkucava....032015


PUT
I kada mislis da ga nema.  I kada mislis da si ga izgubio.   Duboko udahni i kreni, jer tvoj PUT te uvjek ceka. Snovima tvojim povest ce te.  42015

Oznake: ljubav

- 19:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2018 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2019 (2)
Siječanj 2019 (2)
Prosinac 2018 (1)
Studeni 2018 (1)
Listopad 2018 (1)
Rujan 2018 (75)
Travanj 2014 (3)
Siječanj 2014 (6)
Prosinac 2013 (1)
Kolovoz 2013 (2)
Svibanj 2013 (1)
Siječanj 2013 (3)
Prosinac 2012 (2)
Studeni 2012 (4)
Rujan 2012 (1)
Travanj 2012 (2)
Ožujak 2012 (4)
Kolovoz 2011 (1)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (1)
Veljača 2011 (5)
Siječanj 2011 (7)
Prosinac 2010 (15)
Studeni 2010 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ona je sve…20:10:11

    O Bože, Koliko je volim.

    O Bože, Koliko je lijepa.

    O Bože, Koliko je moja.

    O Bože, Koliko je
    Posebna i Svoja.
    (preuzeto sa jednog bloga)

Linkovi

  • Moja ljubavi, digla si me toliko visoko
    da i kad bi pao - do zemlje bih se nauživao.
    Matija Bećković
    kiss


    Znaš li što je najljepše u životu?
    ŽELJA, prijatelju.
    Meša Selimović kiss


    Ljubav nije ništa drugo,
    nego otkrivanje sebe u drugima
    i užitak u tom prepoznavanju.
    Alexander Smithkiss


    Kad ljubav postaje zapovijed,
    mržnja postaje užitak.
    Č.Bukovskikiss


    Ljubav koju dajemo,
    jedina je ljubav koja
    nam ostaje E. Hubbardkiss


    Hoću li...Ž.Krznarić
    Hoću li ikad
    sakupljati mrvice jeseni s ulica
    i skidati ti ljubav s obraza
    ja koji živim bez dokaza
    i bez tvoje nježne riječi
    hoću li ikad tvoje jutro prepoznati rano
    uz kavu
    i misao o kojoj sam pisao
    o kojoj sam sanjao još prije

    Hoću li ikada
    nekada
    u nekom gradu Europe
    svejedno na sjeveru ili jugu
    s tobom preboliti tugu
    koju nosim
    jer duša je moja tebi dana
    iza nekih prozora od zlata
    koji gledaju u tvoje snove

    hoću li ikad to s tobom imati
    tebi dati i od tebe primati
    da mi budu sretni prijatelji
    i ovo lišće zazeleni
    u tvojim očima
    da mi život počne
    tamo odakle si došla
    i donijela mirise cesta
    i mjesta
    gdje si me našla




    Ako mi odemo...Ž.Krznarić
    Ako mi odemo preko neba
    što ćeš s ovim pjesmama
    koje sam ti pisao
    kad sam od tebe daleko disao
    što ćeš s usnama
    punim mojih poljubaca
    i tko će tamo na Trešnjevci
    biti od nas tužniji
    Ako mi odemo
    jedna tajna će u tugi nestati
    i pogledi će prestati
    vlakove ćemo pratiti
    a sami se nikada nećemo vratiti
    jer ako odemo preko neba
    nitko neće znati što nama treba.




    Zamisli...Ž.Krznarić
    Sve što mi ostaje to je moje Srce
    veliko kao nebo
    i duboko kao more...
    ... Zamisli
    To je sve što staje
    a ja sam mislio da će
    mnogo više toga biti
    Čak ni svoju zvijezdu nemam,
    rijeka mi je odavno protekla

    Al ipak imam jedno veliko Srce
    i u njemu beskraj tuge
    Bijelu zoru, predivnu na dlanu

    ... Imam zaista mnogo
    Vjeruj mi, ne žalim...

    Za mnom sjaj ne blijedi








    Imaš u sebi nešto što ja nemam - Ž.Krznarić

    Imaš u sebi nešto što ja nemam
    imaš mudrost koja te čini ženom
    oblak koji te plaši sjenom
    a ipak ti si ta obala
    kojoj može prići moja lađa
    umorna i potrganih jedara
    imaš u sebi i dio mog djetinjstva
    mada ti se čini sasvim različito
    jer pamtiš
    jer ti i sada zvuk zvona
    topi dušu od stoljetnih zima
    imaš ti imaš
    neku tajanstvenu misao
    ruke koje obgrle cijeli svijet
    i dlanove na kojima raste plima
    u tebi je i moj dio tuge
    nemir onih koji sanjaju mirno
    bujica kojoj tek tvoja duša znači kraj
    i putovala si tako životom
    neprestano uz mene
    a da me nisi ni vidjela ni osjetila
    tek si prepoznala zatvorenim očima
    ovaj dio neba
    koji tek treba posuti zvijezdama




    Iz kojeg si svijeta-Željko Krznarić

    iz kojeg si ti svijeta
    iz kojeg cvijeta dolaziš
    zašto nisi kao i sve druge žene
    koje prodju kao sjene
    čija se ni imena ne pamte
    čiji se dodiri usana zaborave
    s prvim jutrom

    iz koje si ti ljubavi
    iz koje knjige
    iz kojeg romana
    kad mi tako bez ikakvog plana
    bez namjere
    srce lomiš na dijelove
    i noći mi pretvaraš u dane

    koja si ti žena
    kad mi pola života u tebe stane
    zbog koje žalim
    sve ovo što prebrzo ide
    što su jeseni bliže
    što mi se suze vide prvi puta

    jedino si s neba mogla doći
    jer druge putove poznam
    i na njima sam s drugima bio sam

    iz kojeg si svijeta
    iz kojeg cvijeta nosiš taj miris
    da te volim
    i nikad ne prebolim





    Noćas te tugujem - Ž.Krznarić

    Noćas te tugujem, najdraže moje,
    s nekim osjećajem daljine
    Jer nema nikoga ovdje kraj mene,
    i nitko da mi skine
    tu suzu sa obraza.

    Noćas te tugujem.

    A u istom smo gradu
    i iste brojimo minute.
    Samo što usne ne ljube i šute,
    samo što oči prosipaju sjaj
    U nekim drugim sobama,
    nekim drugim ljudima.

    Noćas te tugujem i skitam.

    Ne ljubim i pitam
    Što je tamo iza jutra,
    iza zagrebačke zime.
    Postoji li tamo još tvoje ime,
    kao što ti u meni postojiš
    I ova noć što miriše,
    po narančama s juga
    govori mi što je tuga.

    Nisi daleko.

    A čini mi se kao sto godina
    svjetlosti i tame,
    kao da se ljubav tamo topi,
    na plamenu svijeće.

    I tugujem te noćas…
    I tugujem…
    I tugujem…



    Tko ima pravo-Ž.Krznarić

    Tko ima pravo na rastanke
    Sastanke tajne zagrljaje
    Malo tuge i suze uostalom
    Nama se sve čini
    Da su prozori u tami nalik na oči
    Koje prekrivene bdiju
    Da i poslije zadnje predstave
    Kad korakom lagano udišemo zrak
    Prorijeđen i lak
    Ja te ljubim neoprostivo te grlim
    Nestrpljivo prste vučem po tvome vratu

    Tko ima pravo na ovo ako nas dvoje nemamo
    Kad se srce stisne pokislo na pravom putu
    Naših želja jakih i povoljnog vjetra
    Koje ti okreće grudi u mom smjeru

    Tko bi ako ne mi
    S pravom na snove
    S pravom na zvijezdu bar jednu
    Na sebe oslonjeni
    Dovoljni za topli uzdah
    Usnama priljubljeni
    Tko bi ako ne mi
    Ljubavi rekli
    Dobro došla

    Imaš one treptaje godina prošlih
    Kad smo sami svijetom plovili
    Imaš naše zamagljene prozore
    Ranim jutrima topljene dahom

    Tko još može osim nas dvoje
    Biti ispunjen strahom da sve ne padne
    U ponore da se sruši
    Jer mi smo bolesni bili i očajni
    I sami se budili
    Za sreću smo dva života nudili
    Od mirisa kave oblake sanjali

    Jer mi smo bolesni bili i očajni
    Oblačili snove svilene i meke

    Izmišljali zemljopise srca brdovite
    Pod naletima tuge nove smo tuge pronalazili
    I gdje god se mislima sreli
    Gdje god smo bili
    To smo rukama gradili i srcem pečatili
    Da se naslonimo jedno na drugo
    Da grlimo jednom što nam je drago


    Uđi i zatvori vrata
    Ključeve baci na dno najdubljih mora
    I pogledaj kako nam kroz prste
    Putuje naša prva zora
    Naša ljubav koja se ne odvaja
    Od zlatnih okvira
    Pogledaj je toplim pogledom
    Svojim željama je takni
    Naša ljubav rođena i nježna
    Od svih je
    Od svega je
    Srcem na nas pomakni


    Zagrli me-Ž.Krznarić

    Bar pola sata
    Zagrli me samo i šuti
    Isključi telefon i zatvori vrata
    Sve moje nemire s usana skini
    Počešljaj tu mirisnu kosu
    I zavuci se tiho u moje zjene
    Polako na prstima mi dođi
    Ti znaš kako miriše breskva
    Pred zoru
    Jogurtom namazana usta

    Zagrli me samo i šuti
    Ti govoriš i kad ne kažeš ništa
    Ti znaš taj govor lijepih očiju
    Koje se kao bršljan ispletu
    I radi sve što želiš od mene
    Jer uvijek mi ruka od lica krene
    I niže se dodir na dodir se slaže

    Zagrli me samo
    Neka okrenu svijetove i neka nas traže
    Ja nisam nikad od tebe
    Imao draže
    I nisam se bojao smrti kao što se bojim
    Jer pomislim kako nam je vremena malo
    I što bi još osim tebe
    U srce mi stalo
    Kad si tako plodna ko ljubav
    Ko zrak ispunjen svijetlom
    Ko zvijezda što toplo gori

    Zagrli me samo
    I oči otvori
    Da mi se srce uz tebe priljubi
    Da te uvijek ima
    Da te ne izgubi






    A KAD MI DODJES TI

    Pada noc puna strepnje nema Te tu kraj mene,
    a trebam Te kao pjesnik- svoju bol.
    Na srcu mi studen, zima, na usnama Tvoje ime
    i samo cekam dan da dodjes mi!

    A kad mi dodjes Ti i osmjeh vratis mi
    sva patnja i bol zivota mog ce proc.
    U nocima bez sna ja Tebe dozivam
    da dodjes mi Ti i kao svi pocnemo mi mirno zivjeti.

    Moj dan nema kraja, a nocu Tebe sanjam
    I samo cekam dan da dodjes mi.

    A kad mi dodjes Ti i osmjeh vratis mi
    sva patnja i bol zivota mog ce proc.
    U nocima bez sna ja Tebe dozivam
    da dodjes mi Ti i kao svi pocnemo mi mirno zivjeti.
    A kad mi dodjes Ti i osmjeh vratis mi
    sva patnja i bol zivota mog ce proc.
    U nocima bez sna ja Tebe dozivam
    da dodjes mi Ti i kao svi pocnemo mi mirno zivjeti.

    wave


    Ljubav se zove imenom tvojim - Dino Dvornik

    Znas, ponekad se pitam
    Je li bas moralo toliko dugo bez tebe?
    Probaj zamisliti kako je tesko,
    Voziti se nocu kroz pusti grad u
    Drustvu gospodje samoce.

    I zbog toga se nemoj dosadjivati
    Kad preterujem s njeznostima,
    Jer za tebe, ljubavi moja, njeznost
    Je jedina istina.
    Na licu ti vidim da si i u
    Snovima sretna, a ja vise nisam
    Ne znam, ima li razloga spavati,
    Jer suvise le lijepo uzivo
    Vidjeti san.
    Ljubav se zove imenom tvojim...

    Da ti si ta
    Samo meni potrebna
    Tvoje lice
    Njezna je moja istina
    Tvoje tijelo osjecam

    I budi me tvoj dah
    Ja volim te
    Jer ova noc je iskrena
    Poput nas
    Samo ti
    Sve tajne znas o meni
    Moja ljubavi
    Sve ono sto sam ja
    Samo ti
    Ti jedina si sreca u mojoj istini
    Moja ljubavi
    Nikad nisam kao tebe
    Nikog volio
    Cak sam radi drugih zena
    Sebe lagao
    Vjerovao nisam nikad
    Da sreca postoji
    Tek sad vidim
    Sto je prava snaga ljubavi
    Sreco moja, hvala ti za sve!!!


    wave

    Necu da znam za nikog osim tebe - Dino Dvornik
    Ni znala nisi kako sam ti drag
    A sad me pitas koji mi je vrag
    Vise bez tebe nista ne ide
    Samo nam sreco nizes poraze

    Uzmi me
    Ljubi me
    U sebe primi me

    Ne zelis slusat kad ti govorim
    A places sama kad te ostavim
    Te druge nikad nisam trebao
    Samo sam tebi vjeran ostao

    Uzmi me
    Ljubi me
    U sebe primi me

    Necu da znam
    Za nikog osim tebe

    wave

    Ti si mi u mislima - Dino Dvornik
    Ti si mi u mislima
    U mislima
    Ti ti si mi
    U grudima
    Jos plovis mi
    U zilama

    Jos lutas mi
    Po mislima
    Cak i sada
    Kada nisam tvoj

    Jos drzis me
    U zubima
    Bez tebe
    Nisam vise svoj

    I kako sada
    Da se oprostim od tebe
    I kako sada
    Da zaboravim na sve
    Ti dizes me
    Do oblaka
    I spustas me u grob

    Ti kralj si
    Mog sumraka
    A ja zauvijek
    Tvoj sam rob

    I kako sada
    Da se odkacim od tebe
    I kako sada
    Da zaboravim na sve

    Ti ti si mi
    U mislima
    Ti ti si mi
    U grudima
    Jos plovis mi
    U zilama
    Ja sam covjek tvoj, ja sam covjek tvoj

    wave

    Zvonimir Golob - Dušo moja
    Duso moja i kada krenem
    tako bih rado da se vratim
    Ti ne znaz da je pola mene,
    ostalo s tobom da te prati.

    Ostalo s tobom da te ljubi
    dok bude´s sama i bude zima,
    jer ja sam onaj koji gubi
    i prije nego ista ima.

    Duso moja, ja ne znam vise
    koliko dugo mrtav stojim
    dok slusam kako liju kise
    pod mracnim prozorima tvojim.

    Duso moja, ti umorna si
    i bez tebe ti lezaj spremam.
    Na nekoj zvijezdi sto se gasi
    ja tražim svjetlo koje nemam.

    Pod hladnim nebom, ispod granja
    stavit ´cec glavu na moje grudi.
    I ja sam onaj koji sanja
    i zato necu da te budim.

    Duso moja, ko kaplja vode
    i ti se topis na mome dlanu
    jer s tobom dode i bez tebe ode
    stotinu dana u jednom danu.



    wave

    Tereza Kesovija - Bože, kako te volim

    Rukama milujem oblake
    što odlaze prema moru.
    Pozdravi sve zaspale staze
    gdje smo skrivali našu ljubav.

    Bože, kako te volim.
    Volim te nestvarno.
    Na dlanu leži sreća
    svih mojih godina..

    Dajem ti svoje usne
    što mirišu na vjetar.
    Mi ljubavnici vječni,
    mi stariji smo od svijeta.

    O Bože, kako te volim
    mogla bi plakati.
    Dok nestajem u tebi
    dajem ti život svoj.

    Ti nisi samo ime,
    ti nisi samo želja.
    Ti si moja rijeka,
    bez obala, bez kraja.

    Daj pusti da poletim
    daleko prema suncu.
    Da gorim kao vatra,
    da tebi budem dom.

    O Bože, kako te volim.
    Ti nisi samo ime,

    ti nisi samo želja.
    Ti si moja rijeka,
    bez obala, bez kraja.