Design by:*Maria*
< travanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (1)
Prosinac 2010 (3)
Studeni 2010 (8)
Listopad 2010 (7)

Komentari On / Off

Opis bloga

myspace layouts



sve ono manje ljepo, sve ono što me nervira kod muža i djece, svi problemi koji me muče ja ću ispričat vama ..ako se slažete naravno ???









Linkovi


Blog.hr

forum za sve mame,tate i oni koji će to tek postati

Udruga Veliki Osmijeh

nekada davno...moj stari blog...
lightyskycerek


Još čitam




foxy sretan

podloga sretan

kolumna jedne superžene sretan

mjesečina sretan

julija sretan

SredovjeÄÂŤni udovac sretan

kabanica sretan

malo o nama

Moja malenkost i najdraži
Image and video hosting by TinyPic
E mamina ljubica & R mamin mali miš
Image and video hosting by TinyPic

petak, 15.04.2011.

volim...volim...

obožavam novu sebe...obožavam svoj odraz u ogledalu,obožavam svoju novu frizuru...
obožavam kad moja E kaže mama kako si ljepa,obožavam ljepe komplimente koje u zadnje vrijeme dobivam..
obožavam kad ugledam svog najdražeg kako me sa obožavanjem gleda...

jesam li zato umišljena..ne nisam ...jednostavno volim to što se osjećam odlično u svojoj koži
nakon dugo vremena...volim što se moj trud isplatio,i što sam uspijela u naumu...
što je moj prvi cilj dosegnut..a to nije brojka već ovaj osjećaj zadovoljstva i osmjeh na mom licu...

ne nisam misica ..moje proporcije nisu idealne...ali idealan je ovaj osmjeh na mom licu svaki put kad se pogledam...
kada dobijem kompliment,kada stanem u stare traperice i bez problema sjednem u njima...
kada odlazak u šoping ne predstavlja noćnu moru već zadovoljstvo...

čak i financijska situacija,kuhanje ručka,briga o kikićima,o kućanstvu ..ma sve je lakše kad je čovjek zadovoljan...

a ja sam zadovoljna kućanica...dali da promjenim ime...ne..ono će me podsjećat na ono na što se nesmije vratiti..

šaljem moj osmjeh da uljepša i vaš dan..ako je turoban...wave

- 16:17 - Komentari (7) - Print - #


<< Arhiva >>