Design by:*Maria*
< studeni, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (1)
Prosinac 2010 (3)
Studeni 2010 (8)
Listopad 2010 (7)

Komentari On / Off

Opis bloga

myspace layouts



sve ono manje ljepo, sve ono što me nervira kod muža i djece, svi problemi koji me muče ja ću ispričat vama ..ako se slažete naravno ???









Linkovi


Blog.hr

forum za sve mame,tate i oni koji će to tek postati

Udruga Veliki Osmijeh

nekada davno...moj stari blog...
lightyskycerek


Još čitam




foxy sretan

podloga sretan

kolumna jedne superžene sretan

mjesečina sretan

julija sretan

SredovjeÄÂŤni udovac sretan

kabanica sretan

malo o nama

Moja malenkost i najdraži
Image and video hosting by TinyPic
E mamina ljubica & R mamin mali miš
Image and video hosting by TinyPic

četvrtak, 11.11.2010.

odmaranje duše....

Sva tuga je još nakupljena u mom srcu ..jer sam je skupljala u sebi da svima mogu pokazati da sam jaka da slučajno pred najdražim se neslomim...ali eto život je krenio dalje i jednostavno ta tuga je ostala u meni,nije izašla na vidjelo...ali iskreno dođe mi da vrištim ...samo da odem na neku osamu i završtim od boli...baš sam nesretna...u jako kratkom periodu moj život se izmjenio za 360 stupnjeva.... a ništa na dobro zapravo samo na gore...djeca spavaju, a najdražem je prvi radni dan..sama sam..i neznam što bi sa sobom pa uvjek lomim ovu svoju glavu pa razmišljam samo o najgorem...kako kaže najdraži ..imaš previše vremena za razmišljanje......a zapravo ja nemam vremena za ništa ..danas mi je pola dana otišlo na spremanje kuće (samo osnovno znači ništa veliko) i kuhanje...to fucking kuhanje...ali eto sarma je na stolu i bit će je još barem 3 dana..lukavo zar ne...eh da..što ću tek sad s tolikim vremenom ????

p.s. hvala vam svima od srca

- 23:30 - Komentari (7) - Print - #


<< Arhiva >>