Design by:*Maria*
  listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (1)
Prosinac 2010 (3)
Studeni 2010 (8)
Listopad 2010 (7)

Komentari On / Off

Opis bloga

myspace layouts



sve ono manje ljepo, sve ono što me nervira kod muža i djece, svi problemi koji me muče ja ću ispričat vama ..ako se slažete naravno ???









Linkovi


Blog.hr

forum za sve mame,tate i oni koji će to tek postati

Udruga Veliki Osmijeh

nekada davno...moj stari blog...
lightyskycerek


Još čitam




foxy sretan

podloga sretan

kolumna jedne superžene sretan

mjesečina sretan

julija sretan

SredovjeÄÂŤni udovac sretan

kabanica sretan

malo o nama

Moja malenkost i najdraži
Image and video hosting by TinyPic
E mamina ljubica & R mamin mali miš
Image and video hosting by TinyPic

petak, 29.10.2010.

upoznati ili ipak ne...

Mislim mnogi od vas koji pišu blog vjerojatno imaju par dragih virtualnih prijatelja...ako ne tu onda sigurno na nekom forumu...
ja zaista jesam za to da virtualno i stvarno netreba previše mješat...ali osobno ponekad više stvari kažem nekoj virtualnoj frendici nego npr. kumi ili najboljoj frendici...
pa evo ako često sam po forumima...kako sam već napomenila imala sam već par upoznavanja oči u oči...i znate što svidjelo mi se..sve su to(umom slučaju samo ) toliko drage žene..s kojim se mogu poistovjetiti u stotinu životnih situacija...i baš nam se desio neki klik da smo se mogle pričati satima da nismo se morali vratiti doma obavezama svojim...
evo baš danas sam bila na jednoj kavi di se okupilo 5 žena sa klincima...mi smo pile kavu djeca su trčakarala okolo i igrala se u igraonici ..jedne drugima smo pričuvale bebače one manje dok su ove druge išle na puš pauzu....i zaista smo proveli ugodno popodne...jedna od njih mi je posebno draga upoznala sam je sasvim slučajno na jednom forumu ..bila je doma kod mene par puta i ja kod nje...djeca nam se slažu...i stvarno smo si kliknule...sad je mogu svrstati među svoje stvarne prijatelje...pa eto mislim da ljudi ponekad imaju tu puno predrasuda..mene je čak jedna bliska osoba pitala jel te nije strah ,ne znam zašto bi bilo pogotovo danas ..kad imamo i fejs i skype gdje možeš još detaljnije proučiti tu osobu prije samog upoznavanja...griješim li ja možda?? možda sam naivna ...ili me jednostavno lako osvojiti neznam ...

- 22:28 - Komentari (9) - Print - #


<< Arhiva >>