Design by:*Maria*
  listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (1)
Prosinac 2010 (3)
Studeni 2010 (8)
Listopad 2010 (7)

Komentari On / Off

Opis bloga

myspace layouts



sve ono manje ljepo, sve ono što me nervira kod muža i djece, svi problemi koji me muče ja ću ispričat vama ..ako se slažete naravno ???









Linkovi


Blog.hr

forum za sve mame,tate i oni koji će to tek postati

Udruga Veliki Osmijeh

nekada davno...moj stari blog...
lightyskycerek


Još čitam




foxy sretan

podloga sretan

kolumna jedne superžene sretan

mjesečina sretan

julija sretan

SredovjeÄÂŤni udovac sretan

kabanica sretan

malo o nama

Moja malenkost i najdraži
Image and video hosting by TinyPic
E mamina ljubica & R mamin mali miš
Image and video hosting by TinyPic

srijeda, 27.10.2010.

savršena mama ili ipak ne...

Mislite li da savršena mama postoji....Neznam ja se nebi baš dičila nekim savšenstvom jer ono definitivno nepostoji...no
Desi mi se da budem nervozna izazvana nečim ili nekim drugim pa moje djete bude cijeli dan na tapeti zbog toga...puknucu
Nekada želim samo 15-20 min za sebe da škicnem na net i zapalim cigaretu pa nedam djeci da mi si približe tada,tjeram ih da gnjave malo i mm...rofl
R se nekada pokaki u pelenu 5 min nakon što sam ga presvukla u čistu,ni je da baš odmah trčim mu promjeniti istu..rolleyes
Često mu je duda pala na pod ja ili sam bila lijena ili nisam imala gdje ju oprati pa sam se poslužila svojim ustima tuzan
Stavljala sam svoje djete i češće u hodalicu nego je preporučeno samo da bi mogla na miru skuhati ručak belj

Ovo su sad samo neke od stvari (sitnica) koje dokazuju da nisam savršena ali vjerojatno ni najgora mama na svijetu...
Postoji li uopće savršena mama ...ja osobno znam da sam dobra mama..kako to znam..
Znam da sam tu za svoju djecu u bilo kojem trenutku ,znam da će moja djeca uvjek znati da su voljena..nikada mi neće biti teško ni za najmanju
sitnicu reći im da sam ponosna na njih ... podržavat ću sve njihove želje i biti na njihovoj strani kada mislilim da su u pravu isto tako
ukazati im na njihove greške kada vidim da su pogriješili.....

Mislim da upravo takve stvari jednu osobu mogu činiti majkom...mislim dobrom majkom griješim li...

- 15:09 - Komentari (4) - Print - #


<< Arhiva >>