Image Hosted by ImageShack.us ...VJERUJ MI BIT ĆE BOLJE... - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

subota, 28.04.2007.

...VJERUJ MI BIT ĆE BOLJE...


ojla...
ev novi postić nako dugo vremena... nema se više vremena tratit na blog...
hmmmm kaj reć... ne znam, stvarno... desilo se dosta toga kaj me natjeralo na razmišljanje o tome kaj želim...
kaj ja znam s vremenom se stvari poćinju mjenjat... joj kaj me čeka u ponedjeljak... hmmm brijem da mi je bolje da ni ne razmišljam iako sam dobila upute da se psihički pripremim... a niš vidjet ću u ponedjeljak...
idemo dalje...
isssss žuta minuta je na tv-u i kako je to glupo... idem prebacit... nema niš na tv-u koja katastrofa...
napokon nađem vremena sam da bacim pogled na njega a sad niš na njemu... ovo je urota...
danas čagica yes yes...

aj vidjamo se...
- 19:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>