Image Hosted by ImageShack.us jAcA & jAcAburAz

jAcA & jAcAburAz

petak, 29.06.2007.

ZAUVJEK S NAMA...


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28


- 01:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 10.06.2007.

ČRU HAPPYNESS

sreća... jeste se kad osječali, ono ispunjeni srećom...
ne znam kak bi opisala taj osječaj al... ono...
osječaj da nema granica, da možeš sve... jako se dugo nisam tak osječala, stvarno dugo, al ne znam jučer se u bit sve nekak promjenilo, probudih se rano, da učim i to me ispunilo, sječam se vremena kad sam ja ubiti voljela učit... nikak mi nije bilo jasno kak mi je uspjelo prošlu godinu tak lako proć asad se tak zajebavam, jednostavno zaboravih neke stvar... gotovo zaboravih živjet...
niš me nije kao mučilo, a uvijek rastrgana između nečega... napokon su mi se poslagale kockice u glavu... ah... pa di će mi sad bit kraj, samo u granicama vlastitog uma...
ko zna možda sam dista pukla i sad je došlo do određenog spokoja... issssss.. nikad ta sebe ne bi rekla da će na kraju sve ovak završit... kak život nemreš planirat...
jeli moguće imati sve... pa nije svi mi težimo nečem više... čovjek koji ništa ne želi nije u biti čovjek... želja za nečim je ta koja nes tjera da idemo dalje i kad posustaneš ima onih uz tebe koji te dižu i guraju... ruka ruku mije...
iako na ovom svijetu, našem malom svijet ima toliko zlobe, opet uvijek naiđeš na nekog, nije bitno ko nije bitno kaj, čak ni zašto... jednostavno oni su tu... baš tu uz tebe....
život ide dalje, nikad ne staje, niti prestaje... beskrajna energija... pozitivna, negativna, na svakom je da se odluči, ja jesam i idem dalje... korak po korak.... život nudi puno mogućnosti a na tebe je da odebereš kojom stranom ulice...
nema stajanja... idemo dalje...

Image Hosted by ImageShack.us
- 18:17 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 02.06.2007.

GDJE JE NESTAO ŽIVOT...

čini mi se da ovaj blog više nema smisla, nekad sam uživala pisati postove, komentirati i čitati druge... a sad, sad mi je to takva tlaka...
ahhhhh dođe čovjeku da se mjenja...
kad se sjetim vremena kad se sam pilo i zajebavalo, al definitivno ne žalim za tim, pa da je tak vjerojatno sad ne bih ovo pisala...
ne znam jel to ima veze s godinama, ljudima koji me okružuju, situacije, a u biti sve ukomponirano... čoeče, promjenih se...
došlo je i moje vrijeme... kad kažem promjenih ne mislim da sam sad odrasla, ozbiljna, dapače... namjeravam bit djete cijeli život... odnosno odrast al pritom ne ubit ono dijete u sebi...
chill...

Image Hosted by ImageShack.us
neki novi klinci, neki novi klinci, neki novi klinci...

Image Hosted by ImageShack.us

end...
vidjamo se...
- 20:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>