Image Hosted by ImageShack.us SRETAN BOŽIĆ SVIMA KOLIKO VAS IMA - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

nedjelja, 25.12.2005.

SRETAN BOŽIĆ SVIMA KOLIKO VAS IMA

Image Hosted by ImageShack.us
i tako nam došo i Božić... baš mi nekak bezveze bio jučer dan, radila sam do jebenih 20h i nisam kitila bor, sranje, inače tradicija je da ja uvijek kitim bor... al večer je sve popravila...
BOBI JE ROĐENDAN I IMA DA JOJ SVI ČESTITATE!!!!
izvela nas je jučer vanka, bili mi u purgeraju... ono dolazimo do vrata a tam piše da nemreš uć bez pozivnice i nas dvije složile neku jadnu facu i već se okrenule, kad dođe lik van i veli ekipo uđite, i tak mi upali na privat...
goranu bilo neš loše pa otišli od tamo, bila je fakat preglasan mjuza, mene su bili bubnjići boljeli, a inače uvijek kad izađemo smo kod zvučnika, pa si možene zamislit koje je ozvučenje bilo...
poslje smo zujali po gradu i skoknuli do zvuka, koji je bio prepun, popilo se tolko cuge, ovi su izgradili zid od limenki...
batman i robin su me uglavnom cijelo vrijeme zabavljali dok se ostatku nije svidjela ova gužva pa su nastavili potragu...
e kak su se svi bili ubili, svi osim mene jerbo ne smijem pit zbog piercinga, tak da sam ja cijelu većer lupala po pagu, meni je fakat bila jebena večer, u purgeraju sam se naplesala, dočekala božić s meni dragim ljudima i dobro se zabavila smijući se ekipi...
ovo je naš borek, kojeg je stara kitila...
ljepi pokloni nas dočekali, dobar djediaca...
nadam se da ste se ljepo proveli danas u ugodnoj obiteljskoj atmosferi, pusa svima
- 21:33 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>