Image Hosted by ImageShack.us jAcA & jAcAburAz

jAcA & jAcAburAz

utorak, 31.01.2006.

PROŠLA SAM OSNOVE

Sad ni ja više nisam brucož...
inače jedna mala obavjest za sve ljubitelje dobrog jazza...
u sax-u u srijedu svira Jezzy Blef pa navratite, vjerujte mi nećete požaliti,fakat su odlični...

UPDATE
al to nije sve prošla ja i poduzetništvo... uf uf kaj sem luda

napišem postić kad se probudim danas
- 01:46 - Komentari (11) - Isprintaj - #

petak, 27.01.2006.

BIT ĆU ZLA I NEĆU SJAŠIT SA KOMPA BAREM JOŠ POL SATA, PA VI PATITE...

evo našoh neš malo vremena pa sam odlučila napisat novi post, inače trenutno sam u nsb-u i trebalo mi je malo predah jel brijem da bi u protivnom pukla...
inače desilo se puno novih stvari u ovom tjednu...
osobito što se tiće mobilnih uređaja...
Mrva je pronašo lika kod kog je bio burazov mobitel i kao nagradu što mu je vretio mobitel starci su mu dalu burazovu ruku...
prekjučer me je zvala murja nema boljeg neg kad se probudiš a stara ti veli da te zovu iz postaje... uglavnom, pronašli mi mob., ipak nisu tolko beskorisni, jučer sam otišla po njega...
tak da sad imamo i previše mobitela doma...
već sam zaboravila kaj sam još htjala napisat... nemam baš vremena za pisat postove, bolje rećeno nemam slobodnog vremena, ak nisam na faksu onda sam na poslu, a ak nisam na poslu onda učim i uglavnom mi se život vrti oko toga... inače skupih sve potpise...
yes yes koja sam ja faca...
kak me ti potpisi živciraju fakat ne kužim koja je njihova svrha, al moram priznat kak me fasciniraju, jebote fakat se divim tim profesotima kak uspjevaju tu šrakotinu ponovit na svakom indeksu... oni koji su ih imali priliku vidjet znaju o ćem pričam...
dosta mi je svega oću samo malo si odspavat a to neće biti tako skoro...
patim od kroničnog umora već sam nekoliko puta zaspala u tramvaju kad sam išla na faks...
najveći razlog mog kroničnog umora je to kaj smo išli u ponedjeljak poslje faksa na pivu, znate ono kad se jedna piva pretvori u drugu, a sam piva u neš malo žešće pa te to malo lupi pa dođeš kasno doma, pa se digneš rano jerbo moraš na faks po potpis i tak par dana pa još moraš radit osam sati i to do 00, a to se oduži pa izađeš u 1:15 i tramvaj ti ne dođe pa se smrzavaš jebenih pol sata i još da ti nebude tak zabavno uleti neka stara pijandura i maltretira te, pa napokon dođeš doma oko 2 da bi išo spavat u 3 s spoznajom da se moraš probudit u pol 8 otić po mobitel pa na poso... aj bili me pustili ranije doma pa sam uspjela nabacit neki normalan san...
i sad sam u nsb-u učim...
ne da i se više... aj bok...

da bobo brzo mi se oporavi da možemo na neku kavicu...
- 18:33 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 20.01.2006.

KAKVI SU TO ČUDNI ZVUKOVI U POZADINI...

ev, ev napokon novi post...
jebga ljudi nema se vremena, neš sam se nabrijala na učenje pa tak.... sad da se pohvalim prošla kolokvij iz osnova i informatike, možda ne zvuči kao neki velki uspjeh al kad prođe 32 ljudi od 100 i neš sitno e onda je to uspjeh, da a iz informatike ih je prošlo čak i manje....
sad se ozbiljno spremem za nadolazeći mjesec...

a sad novosti imam novu zuzu
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
dosadila mi duga kosa...

u zadnje vrijeme sam srećem truleže po gradu, tak u utorak izlazim iz tramvaja na trgu poslje ispita i kog ja vidim mileninu kapu, i niš otišli na cugu...
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
bili smo tam di su slavili novu...

u srijedu mi je bio neš dobar dan, prijavih ispite, ošišah se, i na džob... i tak ja završih u 23 i na trg čekat tramvaj, tam mi ulete neka dva lika s posterom... btw mojca jesi ga zakeljila...
i ja da ću uć u tramvaj kad iz njega izlete mojca i mile, i ja s njima završim na tulumu gdje naravno nismo nikog znale, svi su bili nekek fensi, al poslje kad je počela ekonomska diskusija, ma prestrašno, treba zabranit da grupa ekonomista cuga zajedno...
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
kao što vidite glavni dj.i te većeri smo biili mi....
- 12:51 - Komentari (6) - Isprintaj - #

subota, 14.01.2006.

NESANICA

Ja fakat ne kužim zakaj oni prevode sve nazive filmova i serija na naš Rvatski jezik...mislim to je fakat iritantno meni kojem je rvacki materinji jezik (nešto kao jebem ti mater).
Al ovo kaj sam sad doživio je fakat glupo...Kak nemrem spavat kaj mislite kaj radim...
Gledam telku...A kaj je na telki...Pa naravno crtići...
Počet čemo od prvog pa kronološki...

7.00.
ED, EDD, I (ne &) EDDY

Mislim...prevod je fakat dobar...onak je u slengu...
al mislim stvarno...To je jebeni kapitalistički crtić,pa nemre
se jedan od klinaca zvat IVO (možda zbog Sanadera, al sumnjam)

7.55.
DEXTEROV LABORATORIJ

Naravno...ime nisu promjenili jerbo nismo više u jugi pa da se
zove DEKSTEROV LABORATORIJ...Al to fakat nije normalno...
Pa čemu se uči djecu...Pa nemre jedan dječak/izumitelj reć
svojoj sestri glupačo, time samo pokazuje da nije ništa
pametniji od nje...Mislim fakat katastrofa...Čak joj se
nekoliko puta obratio sa ženo...Ne kužim...
Zakaj su negativci u ovom crtiću šiptari...
pa nemre jedan modjo-jojo(MOĐO-ĐOĐO) na tečnom hrvatskom
sa makedonskim naglaskom reći: ''Stavi pare u kesa''...
Inače pljačkao je banku...

8.15.
JOHNNY BRAVO

Mislim stvarno pa nebre več u uvodnoj sceni reć:
''super cure'' ili ''e kak sam lepi''...
prestrašno...al frajer fakat ima dobre ulete...
morat ću probat jedan od njih...jedan od bisera...
''moja ljubav je plimni val, a ti si kuća na plaži''...
Brijem da to pali samo kad si na moru...al nema beda...
kaj još...da...pa nemre reć, kolki god bio frajer
TREBA (djevojka, cura) na telki...katastrofa...
A onaj njegof štrebar frend KARL...nevjerojatno...
Lik se hvali kak je naučio plesat DRMEŽ...
to je fakat previše čak i za jednog šmokljana...

Da ne zaboravim kak god su bile reklame, uvijek
su bile najave za sutra za nevjerojatan crtić po imenu

...KRAVA I PILIĆ...

Al da ne dodje do zabune meni su to ogej crtići...i onda njih sinkroniziraju...ajde dobro zbog klinaca koji to gledaju, al nemoraš sinkronizirat i uvodnu špicu...baš si to mislim kad u 8.50. počinju MEDVJEDIĆI DOBROG SRCA!? FUJ...BLJAK...a kaj je najgore uvodna špica im nije
sinkronizirana...a to može dovest do svega... zamislite da imate djete koje se naravno probudi ujutro...krene gledat telku kad ono odjednom netko pjeva na nekom
jeziku kojeg oni ne razumiju...što će dijete napravit...

a) ugasit telku i počet plakat
b) probudit roditelje i reći im da prevedu to kaj ovi pjevaju
c) nezainteresirano nastavit buljit ko tele u šarena vrata

e sad...svaki od gore navedenih odgovora ima svoju reakciju...
navest ću samo neke od mogučih reakcija...

ODGOVOR A...

1. Stariji brat/sestra će se probudit i nalemat djete koje plače...
2. Probudit će se netko od roditelja te nalemat djete
3. Nitko se neće probudit, djete će meslit da ga nitko ne voli te će imat trajne psihičke
posljedice doživotno
4. Najnevjerojatnije da će se dogoditi. Roditelj će se probuditi te utješiti djete.

ODGOVOR B...

1. Roditelji se uopće neće probusit već iz polusna okinut djetetu pljusku i ono će pobjeć iz
sobe
2. Jedan od roditelja će se probudit, te probudit drugog i reči mu da ode sa djetetom te vidi u
čemu je problem...Zbog tog će se roditelji posvađati te istjerati djete van iz sobe jer ne
žele da djete vidi kako se oni svađaju
3. Jedan od roditelja će se bez problema ustat iz kreveta te vidjeti što mući njegovo
djete...Kada vidi uvodnu špicu za medvjediče dobra srca poludit će i počet ubijat
ukučane, te na kraju i samog sebe.
4. Nema 4.

ODGOVOR C...

Kada sam rekao da svaki odgovor ima posljedicu nisam mislio samo na ona kratkoročne...to ću vam sada objasniti...dakle...djete če raditi ono što radi svako dijete...nastavit buljit i to je to...posljedice su sljedeče...
u roku od 5 godina pojavit će se problemi sa vidom...dijete će imati dioprtiju do 0.75 do maksimalnih 15. I ono što je najvažnije postat će tupavo kao svi oni koji rade na ovom jebenom jutarnjem programu RTL-a...

Pozdraf ljudi...tolko neam kaj za radit da sam objavio post...
- 09:28 - Komentari (3) - Isprintaj - #

KAKO SE SPORAZUMJET S DVIJE JEPANKE...

Ne ne mislim na predmete koji služe kao obuča iako vjerujem da ima puno ljudi koji su pokušavali ostvarit takvu komunikaciju...
došle u mc dvije jepanke i one mene neš pitaju a njih zbunjeno gledam, radnju smo ponovili dva puta dok mi nisu prstom pokazale kartu i onda ja idem njima objašnjavam kak da dođu do željene lokacije... pa jebemti ja sam ovak sva zbunjena i izgubljena, sama se iizgubim, još sam danas skoro otišla sat vremena ranije na poso, al je stara skužila moju namjeru pa me spriječila... i da i tak ja ljude na hrvatskom znam vrlo često uputit u krivom smjeru a kamoli na nekom stranom jeziku...

e neš dobit pljuzu... baš sem kuja...
hmmm buraz mi doma i žica me cijelo vrijeme pljuzu, brijen da je otišo u moju sobu po nju, a ko bi znao... uskoro ču saznat....
inače lik se bio nabrijo na čvaru danas, tj. jučer na pjevanje, žao mi što to propustih, al jebga imam trenutno drugih prioriteta...
i tak dolazim ja doma negdje oko 00 kad ti ono buraz doma, nije otišo u čvaru jerbo je zaspo, probudio se kad sem jaz došla...
Image Hosted by ImageShack.us
inače službeno je postah odrasla, došo mi danas moj prvi račun u životu i na moju veliku sreću i zadovoiljstvo bit će ih još mnogo, uf kolko bijelih kuvertica jedva čeka da stigne na moju adresu da mi smanj stanje računu...
opet se neću naspavat, sutra rano buđenje i nema učit, da idem na ono mjesto kojem nećemo spominjat ime iako ga svi znate...

i da buraz mi nije uzo pljuzu... a joj...
aj dobro kad me već tolko gnjaviš aj uzmi si jednu i umri od raka pljuća...
FALA...

jebate kej sem jaz dobra seka, pomažem burazu da si skrati život i tako olakša svijetu....
nečem ti uzet pjuzu jerbo imaš sam jednu...

kriva kutija... nisam ja pušač ko ti... ok
pa jebem mu mater kad god buraz ode nekamn sa prazni m ruksakom, vrati se sa punim, a s kakvim sve prijeko potrebnim stvarima, uglavnom.. nr znam kak da to definiram, za život prijeko potrebno i za život neophodno, uglavnom pogled na to u pvi mah u meni izaziva zbunjenost, a kasnije lom i nevjericu...
hmmmmm
sve je besmislica, osim....
jel to treba nastavit post... neeeeeeeeeee
dosta, aj sad svi učit, odmah...
il možda...............
smrznuit ču se buraz pizda puši na prozoru i sad ja moram patit i smrzavat...

e da još neš moram podjelit s vama neš me počelo jako živcirat na blogovima, ljudi su potali jako NE kreativni i svi vrte jedno te istu temu vezanu uz oblačenje stil života in mjesta, ljudi kupite se život i više vas neće mućit tako teški i životno opasni problemi... dječice pogledajte si crtić i u krpe prije dnevnika....

za kraj poruka od buraza i mene
nabijemo vas na Harisa i nebudite Milene....
- 02:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 11.01.2006.

uo uo uo iskra nam se vratio

da iskra is back, ma taj lik je zet-ovska legenda...
u svom vrhuncu slave uvijek je dolazio prije vremena da se ugrijete i s njim ste bili sigurni da ćete uraniti, jednako tako šanse da vam ne stane na stanici su bile velike osobito ako ste čekali bus na nekim od stanicama između črnomerca i zadnje...
moram priznat da dugo nije "vozio" našim "cestama"...
za vrijeme njegova izbivanja prevozila nas ekipa koja je imala lagani atritis u nožici koja se bila zaglavila na papučici zvanoj kočnica, te ste po balkanskoj tradiciji uvijek dolazili barem 10min kasnije...
Image Hosted by ImageShack.us
patim od kronične neispavanosti, danas skoro zaspah u tramvaju, jučer skoro zaspah u travaju, a kasnije na predavanju...
i kaj je najbolje jučer zalutah u neki podrum na faksu, pa jebem im mater, fakat bi trebali podjelit svim studentima kartu da se malo, lakše snalazimo.
morah ić po iksicu jučer, napokon ju dobih nakom mjesec dana, a odmah kod ureda za iksice profa iz statistike ima katedru i tak ja za njom kad ona nestane i niš zujim je malo, kad ono oko mene mrak i niš negdje se nazire traček svjtlosti i ja tamo, kad tamo niš... na krajju se vratih istim putem kojim sam i došla pa sam kasnije išla onim poznatim putem, je da sam zaobilazila cijelu zgradu al bože moj, do cilja sam došla...
učlanih se napokon u nsb pa sam otišla s mojcom učit, skoro tamo zaspah što nije ništa neobični za to mjesto, kad eto ti pipce pa otišle mi na kavu...
ah ispiti, kolokviji, ne nazire se kraj, joj moram se pohvalit uspjeh točno rješit zadatak iz statistike, oni koji se zabavljaju tim predmetom znaju koji je to uspjeh...
razrađiujem si strategiju kojom ču uspjet rješit sve ispite u prvom roku... hmmm da...
ekonomija sinonim ažurnosti osobito kad čekate rezultate kolokvija dav mjeseca
uf uf kako li samo zaboravih...čestitke bobi koja je prošla matišu, ma svaka čast...



THE WIC...
PRVI WIC KOJI SU BURAZ I MRVA IZMISLILI, UF UF MORA DA JE DOBAR...

KAK SE ZOVE CIGAN KOJI NE SMRDI..... AROMKO

dobar, dobar, dobar?????
ma naravno:)

joj joj moram spavat... hmmmm dragi moji penzići sad već sigurno spavaju... za ovu godinu želim definitivno više penziča... uf uf sutra moram biti odmorna jerbo se opet moram smrzavat, prognoza ma samo -14, zakaj ti naši meteorolozi mogu pogodit prognozu samo lošeg vremena...
dosta mi pingviniranja...
ma niš ljudi bilo bi to sve za ovaj post, uživajte ne mojte se previše pretrgat od učenja i posla i uživajte, ja znam da oču il možda... ma nema možda... aj pozdraf...
- 23:41 - Komentari (5) - Isprintaj - #

petak, 06.01.2006.

MI SMO NAJBOLJI ČAGERI...

Ko jučer nije bio na trgu i čago s naj gay bendom mora da je bio u komi ili vezan lancima na dnu mora, jerbo takvo nešto se jednostavno ne propušta... mislim budimo realni zar ćemo u skoroj budućnosti moći čagati na village people uživo i ostale, bendove koji su žarili i palili u 70-ima i 80-ima, za vrijeme disco ere...
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
ovo je najsexi guza koja je čagala na trgu, te naj brend, znam da slika nije neš, i da ih baš ne vidite, al jebga slikala sam s mobitela, al iz prvog reda, naravno, uspjeli smo se progurat, i još me buraz bio digo na ramena...
da ak ste gledali prjenos na tv-u možda ste nas i vidli, starci su bili skužili buraza,uh kako je majka sad ponosna...
poslje takve čagice ne preostaje ti ništa nego da svratiš do zvuka, di su bili batman i robin koji se nisu htjeli gurat s nama u prvim redovima već su nabacili sex-i čagicu malo postrani...
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
batman mi se bio neš scimo, pa je malo mutan al jel vi vidite tu pozu...
buraz je bio glumio konobara u zvuku, mislim ko njemu da pregaču i pusti ga me ljude...

ev ev vidiš da pišem postove, pa ipak sam ja akademski građanin c c c c imam ja mnogo posla (a ne ko vi srednjoškolci, pis)... aaaaaaaa u ponedjeljak imam ispit, zašto, zašto već pa nisam se ni otrjeznila kako treba, i još moram radit danas... ma sve je to za ljude
ljudi čagajte, uživajte i obožavajte village people...
te širite ljubaf...
- 02:20 - Komentari (7) - Isprintaj - #

utorak, 03.01.2006.

VILLAGE PEOPLE HERE WE COME, I DA USPUT SRETNA NOVA...

Ova nova je bila jebena ubili smo se ko svinjad, ma jebeno...
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
prvi šok, dobro ugodno iznenađenje je bilo to kaj je bilo papira u wc-u, ova druga slika je kad su wild boysi bili na stageu...
a sad ono lošije kaj smo doživjeli, skoro su mi kirin i buraz razbili zube, zalili me s gro alkohola, omanja grupica ljudi se mogla napit s količinom alkohola koje su prolili po meni i kirinu, te nas je naravno naš najdraži nino skurio s čikom, i onda mu je još kao vrhunac kad smo došli kod nas doma batman podvalio pljuze...
vratimo se malo natrag, doleti miki moj najdraži miška da mu je neko čopio mob, al ga nakon nekog vremena nađe, da bi nakraju buraz fakat osto bez mobitela...
wtf, kaj se to dešava tam...
doma smo išli nas osmero u cliu, jebate koja scena i naguravanje, i još sretno stigli doma

a sad najvažnije ja sam zla, ošišah buraza baš je slatki sad, bolje izgleda i kad ga vidite ima da se divite mojem remekdjelu...
đubre mi ne da da ga slika al bez brige doć će uskoro slikica na blogić,
Image Hosted by ImageShack.us
ev ev uslikah ga...

sutra se svi naravno vidimo na trgu di ćemo čagat na naj bend svih vremena, village people, yes yes
pusa bebi kojeg sam napokon nakon dugog vremena vidjela jučer, i vama svima pozdrav...
- 19:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>