Image Hosted by ImageShack.us MC'PARTY - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

četvrtak, 15.12.2005.

MC'PARTY

EV izvještaja sa party-a na kojem smo moj najdraži penzič i ja bile...
Baš kao što sam napisala u prethodnom postu strgala sam se od smjeha kao i boba, kako se ekipa zgazila, a kako naki plešu... prestrašno, nakim aljudima bi trebalo zabranit kretanje po plesnom podiju, jel ono je bilo, a smjeh...
e vidjet šefove pijane, ma strašno sad im se mogu smijat, samo nekolicina nas je bila u normalnom stanju...
e kaj sem bila fency cijelu noć sam pila juce-vodku, uuuuuu, dobih neke kupončiće za cugu, a i sva cuga je bila 12kn, sad vjerojatno znate zaš se svi bili ubili...
moja najdraža boba je bila na sokiću jerbo je vozila, a KAD PIJEŠ NE VOZI, tog bi se fakat svi trebali pridržavat...
boba nam je bila malo taxi jerbo smo prvo furali moje kolege mado, inače bračni par, alik se zgazio, a onda je mene otfurala mado...
jebate kaj ću se umislit, ekipa me neš počela hvalit kak jebeno radim, kak sam najbolj hostesa i te šprehe, oni ne znaju koji sam ja mali egoist i ak tak nastave...
uskoro mi odlazi cura s kojom sam si najbolje, e cura je fakat zakon... freovka, četvrta godina, i obje mrzimo istu trebu...

sljedeći tjedan božić, nemogu vjerovat, boba nam slavi rođendan, a joj...
e fakat bi bio red da puste grincha, al crtič, to je najbolji božični crtić svih vremena, i ona pjesmica, još uvijek ga se cijelog siječam iako ga nisam gledala godinama, i naravno horton, to je isto legenda od crtića...
ne mogu vjerovat da cura s faksa nije nikad gledala crtić grinch...e fakat pa di tog ima...
Image Hosted by ImageShack.us
priča s epo kvartu da zvjer vreba iz kuta, ovako izgleda čuvajte se i nemojte mi se previše naprezat i nek vas ne obuzme šupingmanija, kaj to tjera ljude da tak pomahnitalo troše za božične praznike, al nije to samo trošenje na poklone, već na sve, kaj te obuzme da moraš potrošit svu lovu koju imaš, dobro i ja ču u kratkom vremenu potošit ovu plaću koja nikak da sjedne na raćun, jerbo moram nadoknadit načinjenu mi štetu...
kako skačem s teme na temu koji je ovo besmislen post...
baš sam gladna idem neš pojest, pa bacit njonju, buraz je već u laganoj komi, sanja raze oblačiće, i vodi ovčice na ispašu...
- 01:54 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>