Image Hosted by ImageShack.us KAKAV NASLOV!? - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

četvrtak, 01.09.2005.

KAKAV NASLOV!?

Eto pronašla sam malo vremena da napišem koji post, htjela sam ranije al misam nikako mogla do blogove stranice...
Ne znam kaj da vam napišem jer se dosta toga desilo...
Image Hosted by ImageShack.us
Uglavnom za vikend smo bili kod Lukice u viksi i bilo je jebeno, jest da nas je išlo samo 6, al svejedno je bilo dobre zajebancije...
U ponedjeljak su nam došli kum i njegove kćeri pa smo otišli do ribnjaka, ubih se ko svinjče, a neki su i gore prošli
Image Hosted by ImageShack.us
Neću više o tome, u ovih zadnjih par dana sam poprilično živčana, a danas su me posebno raspizdili, koliko sve ima idiota na ovom svijetu... No uglavnom opet smo na početku, poludit ču od ovog jebenog učenja, sparine, idiota i neizvjesnosti koja me ubija...
Iako smo Boba i ja rekle da ćemo ić zajedno bez obzira na sve ipak smo se i ovaj put razdvojile zbog 5 500 razloga, aj bar će joj Snave bit kakvo takvo društvo
Image Hosted by ImageShack.us
- 19:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>