Image Hosted by ImageShack.us jAcA & jAcAburAz

jAcA & jAcAburAz

srijeda, 24.08.2005.

DOME, SLATKI DOME?

Eto ja opet doma, osječam se fakat čudno...
Image Hosted by ImageShack.us
U ovih desetak dana sam uživala, nisam baš pretjerano učila, došle smo do zaključka da je najbolje da odsad učimo same...
Pošto nisam mogla do sad stavljat slikice odlučila sam to sad napravit... i tako smo jučer vodili razgovor o Pragu, jer jedna frendica sutra ide tamo na maturalac pa sam se sjetila našeg i naših slika
Image Hosted by ImageShack.us
Možda se već primjetili jednu kod truleže, to je fakat bolesna slika kao i djete koje se igralo pokraj mene...
Image Hosted by ImageShack.us
I tako buraz je reko da će napisat neki postić, ja sad idem pogledat neki dvd, valjda će ga uspjet otvorit... pozdrav svima....
Image Hosted by ImageShack.us
E da ja bogledam naš blog a kad ono dritu tisućica... eto ima ljudi koji i nas čitaju, nadam se da vam ne smeta tolko silnih slika...
- 19:26 - Komentari (3) - Isprintaj - #

petak, 19.08.2005.

PRSTEN JEDAN DA ZAVLADA SVIMA, PRSTEN JEDAN ŠTO TRAŽI I SEŽE PRSTEN JEDAN DA SPOJI SE S NJIMA I U TAMI IH SVEŽE

Danas je bio vrlo zanimljiv i zabavan dan, trebale smo se dić u jedan kako bi imale više vremena za učenje, al nijedna od nas nije imala snage. I tak nakon doručka koji je bio u pol tri spremih se za kupanje, išli smo u tuheljske, što mi je želja već mjesec dana al niko nije imo vremena da ide samnom... I tako skupila se poveća ekipa, išli smo buraz, ja, Viv, njezina sister, mrva, Iva predvođeni našom majkom i kumom... bilo mi je fakat prejebeno bazeni su odlični. Tragično je što su morali doć slovenci da bi tuheljske ličile na nešto... i tako nakon brčkanja uputili smo se u Kumrovec na sladoled do zdenca radosti (i mrva jesi uspio doživjeti radost) te zatim smo otišli kod bakice na okrjepu... i tako... Nakon svega toga zaputili smo se doma, točnije je kod bobe kojoj se nije dalo ić, a ostatak kod nas doma

I ja izađem iz auta i kaj me dočeka pogađate... krešteći zvuk cajki iz podrma, i tako dečki su uspjeli dofurat neke trebe i napravit neki tulum, moram priznat da sam bila malo skeptična što se toga tiče...
Za to vrijeme mi smo bili gore i zabavljali se na svoj svojstven inteligentan način, a mi smo boba, tamara, goran, i ja...

I tak sad će uskoro 5h, do maloprije su boba i tamara ganjale neku živinu po boravku... sad treba malo počistit kuću, oprat suđe i na njonju jer sutra, točnije danas je novi dan trebamo biti svježi za nove pobjede

Ljudi trenutno ne mogu stavit nikakvu slikicu jer nisam doma i nemam pristup njima, a sad mi se ne da tražit po bobinom kompu... upravo svira bobina pjesma koja je i moja, možda čak moja više, kaj mislite koja je... Viđamo se ekipo...
- 04:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 15.08.2005.

eto ja kod Bobe, buraz i mrva nam polagano počinju prazniti zalihe hrane... I tako počeli mi učiti, dobro nam krenulo ipak više znamo zajedno nego solo...
sutra idem vadit krf..jeeee....da vidim jel imam neku boleščinu..drš te fige..pusa..javim rezultate.. i je naša draga Boba ostavila otisak na našoj maloj blog sceni

SRETAN, PAČE PRESTRETAN ROĐENDAN NAŠEM UJAKU I TETI, TO IM JE 26 JOŠ VAM PUNO ROĐENDANA ŽELIMO...
- 23:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 11.08.2005.

NEŠTO KAO SARMA

Kak mi przo prolaze dani ne mogu vjerovat, inače danas mi je imendan, kaj brijem da niko ne zna jer mi je imendan od krsnog imena jej... inače danas sam bila u pet centru.. obožavam ić tamo jer imaju puno fora životinjica, najžešči su mi krokodil ili aligator a jebga ne mogu se sjetit koji je i kornjača, ne kužim zakaj su baš njih stavili zajedno. Kolko ima zanimljivih i zabavnih igračaka za naše male ljubnimce, kaj imaju ljudi imaju i životinje. Fora su mi oni kauči ilti ležaji za životinjice...

Image Hosted by ImageShack.us

Nije mi se dalo neš pisat pa ni nisam, al sam odlučila stavit neke slikica iz čiste narcisoidnosti...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ne znam zaš sam uopče stavila ovaj naslov jednostavno me je puklo...šta još za reć kad će se ovo jebeno vrijeme smiri ja ču popizdit cijelo vrijeme pada kiša, hladno je dobro nije hladno hladno al s onim kak bi trebalo bit je...

ps: ovo u burazovim rukama je the man
- 21:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 08.08.2005.

oi ljudofi...

Svi koji se trebaju pirsat nek mi se jave da se dogovorimo kad...i u stvari ko kaj želi pirsat, jer sam ja već totalno zaboravio ko kaj želi bušit...
- 21:59 - Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 07.08.2005.

pul pul

Image Hosted by ImageShack.us


ovo je inače slika na kojoj Mojca stavlja sve pulove koje je skupila, a bilo ih je gro u humanitarne svrhe za invalide, te kako njezino dobro djelo ne bi bilo neprimjećene odlučila sam stavit ovu sliku na blog
- 18:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 06.08.2005.

KUD IDE OVAJ SVIJET

Evo još jedne slikice iz idiličnog nam Zagreba il ti pogled sa balkona... inače za sve vas koji neznate danas je obljetnisa Hirošime, ako se to tako može nazvati. Prije 60g. desila se po meni jedna od njgorih stvari na svijetu bačena je prva atomska bomba, a za tri dana bit će i obljetnica Nagasakija... tisuće mrtvih, još više ozračenih koji su za cijeli život obilježeni raznim boleštinama trebalo bi nam biti pouka da takve stvari više ne radimo.. nuklearna enerija odnosno njezino zračenje je preopasno.. ne znam jeste li znali ali zračenje je smrtno i nakon 600 god. iako se razna zračenja s godinama smanjuje ono i dalje predstavlja smrtnu opasnost za sva živa bića.

A sad važnije vijesti danas se održao velik prosvjed vrtnih patuljaka, pa zato ljudi počnite ih ozbiljnije shvačati, jer oni su među nama. Isto tako nesmijete biti pregrubi prema vašim plišanim igračkama i one zaslužuju godišnji odmor. One su preživjele svašta, od trganja ponovnog šivanja itd. itd. Uplatite im godišnji odmor kod ovlaštenih agencija i priuštite im oipuštajući piknik i sl.

Viđamo se...
- 22:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 05.08.2005.

ZAGREB, ZAGREB...

U Zagrebu, tmurno i dosadno... po cijele dane pada kiša. Zapravo i nije tak tmurno, jučer mi je bilo fakat super vrijeme... dosadila mi je ona jebena vručina.
Idem zujat i gledat tv to mi trenutno omiljena razbibriga...
- 16:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 03.08.2005.

HERE I GO AGAIN

Šta da kažem, nemam neku inspiraciju, a kad sam ju imala neš se sjebalo s blogom pa nisam mogla napisat post... Inače neki dan sam bila s frendicom na kavi i odlučih stavit njezinu slikicu na blog... inače obje počinjemo učit točnije ja sam već počela, al ćemu pisat o tome...
Buraz jadničak je mrtav, radi po cijele dane, treba se dić za 5 sati odnosno u 5 ujutro jerbo sutra dobro sad je već danas radi popodne...

Inače ona slika slika nema nema nastavak, ber ne vezanom za taj foto seššššn, to sam ga slikala da ovjekovječim njegovu bradicu, koja se ne vidi baš najbolje... Fakat je bio obraso na tom morskom zraku

E da buraz hoće da obvezno još neš napišem... a to je da njegova cura NAJBOLJE PJEVA...

to bi bilo to za večeras viđamo se... svi koji ste na moru uživajte vi koji morate radit nemojte se previše pretrgnut, a ostatak samo uživajte i ne oštečujte previše jetru...
- 23:47 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>