Image Hosted by ImageShack.us PRIJAMNI SUCKS - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

ponedjeljak, 11.07.2005.

PRIJAMNI SUCKS

Evo i to sam doživjela i proživjeli, mora priznat da me počelo bit strah. Inače danas sam bila totalna flegma, jučer sam mogla normalno jest, spavala sam ko bebica, uopće nisam bila nervozna, čak ni kad smo čekali da nam podijele testove iako su svi oko mene pizdili. Sad mi se cijelo vrijeme u glavi vrti film, jesam li dobro zaokružila ili točnije jesam li krivo zaokružila. Danas sam bila tak sretna, ne znam zaš. Brijem da je to dobar znak, fakat se nadam da ću upast.

Inače sutra u jutarnjem bi trebo bit moj intervju, koja sam ja zvijezda. MOžda će bit moja slika, a možda će bit zajednička sa burazom i truležima.

Inače sve je prošlo u najboljem redu, kod Mojce i Tina su otkrili lika s bubom i izbacili su ga van, fakat se moglo prepisivat, al to ti niš posebno ne predstavlja, ja sam bila dosta brzo gotova izašla sam negdje za sat i pol, dva. Fakat nemaš kaj radit 3h unutra. MOjca je bila ostala do kraja, čekala je da joj netko šapne odgovore, ona uvijek napravi tak neš i još prođe bolje od svih nas. Nekom kod mene u učioni je cijelo vrijeme zvonio mobitel, svi smo bili pizdili, nakon nekih pol sata. Fakat ne znaš ko je gluplji, vlasnik mobitela koji ga nije htio ugasit ili debilčina koja je zvala svakih 10 min. kak ti nemre ić u glavu da ak ti se nije javio 5 puta da se ne može javit...

Sretno Pipci i MOjci sutra na prijamnom..... i naravno svima koji imate sutra al i neke druge dane. bdw i moj buraz je piso prijamni za ekonomiju, pizda je imo 10 bodova više od mene...
- 19:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>