Posjetitelji bloga:
Counter
Counter






List Izvori | Čaporice

ponedjeljak, 27.12.2010.

MOJA PRVA VELIKA ODLUKA

Kada mi 15-godišnjaci razmišljamo o našim velikim odlukama dosta puta nam se čini da ih baš i nemamo, a tako sam razmišljala i ja. Završetkom 8. razreda shvatila sam da ću i ja sada morati donijeti jednu veliku odluku koja će vrtloglavo preokrenuti moj cijeli život. Ta odluka se odnosila na upis srednje škole. Dok sam pohađala niže razrede mislila sam da je to odluka o kojoj trebamo razmisliti samo nekoliko minuta, a ne cijelo razdoblje 7 i 8 razreda. Pa tako i cijelo ljeto. Iako možda na prvi pogled izgledam kao obična osoba kojoj je lako donjeti odluke ipak o preusmjerenju mi nije bilo lako. Od malena sam htjela upisat veterinu jer sam htjela pomagat životinjama. Na svijetu postoje koji žele pomagati ljudimja time što lječe njihove tjelesne i duševne boli, ali ja nisam jedna od njih. Ja naime pripadam onoj skupini ljudi koji žele pomagati životinjama i koji smatraju da životinje nisu ništa gore od ljudi. Puno puta sa svojim ukućanima znam diskutirati o tome kako će životinje nekad postupit razumnije od ljudi. Zato sam ja upravo zbog toga i naravno zbog moje ljubavi prema životinjama upisala zanimanje koje me privlači, a to je veterinarski tehničar. Kada sam tu odluku kao konačnu iznijela pred moje ukućane oni su me podržali, no u životu ćemo se uvijek susretati sa onima koji nas ne razumiju i često ćemo se u njih razočarati, ali ja sam i dalje ustrajala u mojoj odluci. Ti su mi ljudi govorili kako bi bilo bolje da upišem gimnaziju ili neku školu „bolju“ za mene, ali ja sam se oglušila na govore takve vrste jer su tu bili moji roditelji zajedno sa mojom bakom koji su me jačali svojom podrškom.

Naravno tako je i došao dan upisa u srednju školu. U mojih tek navršenih 15 godina to je bilo najteže razdoblje. U školu sam se upisala bez problema, sa odličnim ocjenama i zasjela na prvo upisno mjesto. Upisom u školu morala sam se upisati i u učenički dom. U dom sam se isto tako upisala bez problema, no ipak na kraju nije sve teklo tako glatko. Približavao se kraj ljeta. Početak škole i moj odlazak. U isto vrijeme sam htijela biti sa svojim ukućanima i sa svojim prijateljima jer se ni od jednih ni od drugih nisam htjela odvojiti. Ipak i taj dan je došao. Oprostila sam se od svojih prijatelja i od svoje bake i sa svojim roditeljima pošla u Kaštel Štafilić gdje se nalazi moja odabrana škola, a time i dom. Prvi tjedan je bio najgori jer nisam nikoga poznavala, ali već drugi tjedan mi je bilo bolje. Sada, kada ondje boravim već 2 mjeseca osjećam da je moja odluka bila pun pogodak.

Neka sve vas koji želite upisati isto što i ja, a isto tako morate boraviti u domu ne obeshrabri odvajanje od vaših voljenih jer se isplati. Ali ovaj moj tekst nije samo poruka budućim veterinarskim tehničarima nego i ostalima koji imaju svoje želje i planove. I poručujem vam nemojte mjenjat vaše odluke zbog tamo nekih ljudi iz prikrajka koji vas obeshrabriju nego podignite glavu visoko i upišite ono što volite. Ja vam od srca želim uspijeh na upisima i u životu.

Lucija Klarić

- 15:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Svibanj 2012 (28)
Kolovoz 2011 (17)
Svibanj 2011 (7)
Prosinac 2010 (18)
Opis bloga
List župe sv. Roka, Čaporice

Photobucket

e-mail: list-izvori@hi.t-com.hr

Osnivač i izdavač:
Župa sv. Roka
Čaporice, 21240 Trilj

tel./fax. 021/831-096


e-mail: mirko.skejic1@st.t-com.hr

Glavni i odgovorni urednik:
Don Mirko Skejić - župnik

Uredničko vijeće:
Marijo Bašura, Anita Čović-Pavišić, Dragica Čović, Tomislav Delić, Ivana Pešo, Kristina Pešo, Martina Pešo, Antonija Sarač, Mirko Skejić, Ante Šipić-Sokol

Lektura:
Maja Franić
Dragica Čović


Tisak:
DES - Split Boktuljin put bb



Photobucket